וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "נדחקתי לספסל, אבל הראיתי שאני מוכן, שמח על האמון"

8.12.2013 / 11:12

הרוקי הישראלי התמקם מחדש ברוטציה של דאלאס, וסיפר לוואלה! ספורט: "אני מאוד מבסוט מהתקופה האחרונה, בכל פעם שאני עולה למגרש אני אגרסיבי, מקווה שימשיכו לתת לי את הקרדיט"

גל מקל חווה הבוקר (ראשון) את הניצחון הדרמטי ביותר בקריירת ה-NBA הצעירה שלו, כששותף ל-12 דקות ב-106:108 של דאלאס בפורטלנד, שהיה הפסד הבית השני בלבד העונה של הבלייזרס החזקים. הרוקי הישראלי קלע 7 נקודות (הנתון הגבוה ביותר שלו בקטגוריה הזו מזה חודש) ב-2 מ-3 לשתיים ו-1 מ-1 לשלוש, 2 אסיסטים, ריבאונד ואיבוד, וראה את דמיאן לילארד צולף שלשה שאיזנה ל-106:106 עם 1.9 על השעון, ולאחר מכן את מונטה אליס קובר ג'אמפ אדיר עם הבאזר.

דוהרים: באינדיאנה חגגו את הניצחון הראשון בסן אנטוניו מאז 2002

עוד הלילה: לברון נהנה מחזרת וויד, הקליפרס הופתעו בקליבלנד

גארד דאלאס מאבריקס גל מקל. Danny Johnston, AP
"זה היופי בליגה הזאת". גל מקל/AP, Danny Johnston

"אנחנו ממש מבסוטים, זה ניצחון גדול", אמר מקל בראיון לוואלה! ספורט אחרי נחיתתו עם המאבריקס בסקרמנטו לקראת המשחק בין שני לשלישי. "פורטלנד אחת הקבוצות ב-NBA כרגע, וזה מראה משהו עלינו שאנחנו מסוגלים לנצח בכל מגרש ביום נתון. גם הגיע לנו הניצחון הזה, כי התחרבשנו איתם אבל שלטנו ברוב שלבי המשחק ומבחינתי היה משחק אחלה".

על מצבה של דאלאס, שעלתה למקום השישי במערב עם ניצחון שלישי ברציפות שנתן לה מאזן 8:13, אמר מקל: "המערב חזק בצורה בלתי רגילה. אתה יכול לתפוס רצף של שלושה משחקים בארבעה ימים בלי אנרגיות ולהפסיד כי החבר'ה המובילים עייפים, וזה היופי בליגה הזאת. כמו שאתה יכול להכנס לרצף של משחקים פחות טובים, פתאום יומיים אחרי זה אתה ברצף של ניצחונות. זה מה שמיוחד בלוח הזמנים, ויש לנו שחקנים מנוסים שיודעים איך לעמוד בזה".

גארד דאלאס מאבריקס מונטה אליס חוגג סל ניצחון. AP
"מסוגלים לנצח בכל מקום". מונטה אליס חוגג/AP

על היכולת האישית שלו אמר מקל, שרשם ממוצעים של 3.8 נקודות ב-41.3% מהשדה, 2.4 אסיסטים ו-1.2 איבודים למשחק ב-17 משחקיו הראשונים: "תמיד כשאני עולה למגרש אני רוצה להיות חד ואגרסיבי ולתרום בכל אספקט שאני יכול ואני שמח שעשיתי את זה. אני מאוד מבסוט מהתקופה האחרונה. ברגע ששיין חזר מהפציעה הייתה תקופה של אי ודאות, ורצו לתת לו דקות ונדחקתי לספסל, אבל מבחינתי היה מאוד חשוב להיות מוכן בכל רגע נתון".

"לא באתי לפה במעמד של כוכב או משהו כזה", המשיך מקל. "צריך להוכיח את עצמי בכל שנייה ושנייה שאני על המגרש, ואני חושב שבתקופה הזאת עשיתי את זה בצורה טובה. זרקו אותי למגרש ל-3-4 דקות לפעמים, והראיתי שאני מוכן, אני שמח שהמאמן נותן לי אמון ועולה איתי בתור מחליף. צריך להמשיך לשחק טוב".

על האגרסיביות שהפגין מול הבלייזרס אמר: "אני לא חושב שזה משהו מיוחד למשחק הזה. בכל פעם שאני עולה למגרש אני אגרסיבי ואפשר להרגיש את זה. הרבה פעמים שאתה עולה לרצף של 4-5 דקות אתה לא יכול לכבוש את האוורסט, אלא רוצה להיות סולידי וכמובן להעיז. זה לא חשוב אם אני קולע עוד 2-3 נקודות, אלא אני צריך לתת ביטחון למאמנים, לעשות מהלכים ולתרום. לפעמים זה מתבטא בנקודות, באסיסטים או לתרום בקצב של המשחק. הנוכחות זה מה שמשנה. אני מקווה שימשיך לתת לי את הקרדיט".

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס מול ג'יי ג'יי באראה שחקן מינסוטה טימברוולבס. רויטרס
"אני צריך לתת ביטחון למאמנים, לעשות מהלכים ולתרום". גל מקל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully