וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג': "קורה פה משהו גדול, לניצחון משמעות גדולה"

אינדיאנה חוגגת אחרי ששברה את המנחוס וניצחה בסן אנטוניו לראשונה מ-2002. ווגל: "יכולים לנצח כל קבוצה בכל מקום"

תשעה משחים נערכו לפנות בוקר (ראשון) ב-NBA, אבל עיני כולם היו נשואות לסן אנטוניו, שם נפגשו שתי הקבוצות הלוהטות בליגה, כשהספרס אירחו את אינדיאנה. אחרי 48 דקות הפייסרס סיפקו מסר חד לליגה עם ניצחון מרשים בתוצאה 100:111.

"לניצחון הזה יש משמעות גדולה עבורנו", אמר פול ג'ורג', שקלע 28 נקודות, "לא ניצחנו פה מ-2002 ככה שברור שאנחנו נמצאים בדרך הנכונה. קורה פה משהו גדול, אם נשמור על הקצב מחכה לנו עתיד חיובי". מאמן הפייסרס פרנק ווגל היה מרוצה ממה שראה: "השחקנים עם ביטחון עצמי גדול ומאמינים בכדורסל שלהם. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מקום. זה כיף להיות חלק מזה".

פורוורד אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג'. Eric Gay, AP
"ברור שאנחנו נמצאים בדרך הנכונה". ג'ורג' חוגג על הספרס/AP, Eric Gay

ברבע השני והשלישי אינדיאנה ניצחה את הספרס 37:67, הגיעה ל-26 הפרש והבטיחה את ניצחונה. "ברבע השני הם התחילו לקלוע ולא יכולנו לעצור את זה", אמר טים דאנקן, שנעצר על 10 נקודות התקררנו, הם פתחו פער ולא התאוששנו". טוני פארקר קלע 13 נקודות אבל מסר רק 2 אסיסטים. "צריך לתת הרבה קרדיט לאינדיאנה", אמר הגארד הצרפתי, "הם פשוט היו טובים יותר".

פורוורד סן אנטוניו ספרס טים דאנקן. AP
הפייסרס קיררו אותו ואת הספרס. דאנקן/AP

משחק גדול נוסף היה הלילה בפורטלנד, שם דאלאס רשמה ניצחון גדול על הבלייזרס בזכות סל דרמטי של מונטה אליס עם הבאזר, שקבע 106:108. "נולדתי בשביל זה", אמר אליס בסיום, "זה הזמן שאני אוהב במשחק. קלעתי כמה סלי ניצחון בקריירה, צריך ביטחון לקחת זריקות כאלה ויש לי את הביטחון הזה. במהלך האחרון היה לי ולחוסה קלדרון קשר עין, אמרתי לו 'תן לי את הכדור, אני מוכן לזה'. הוא נתן לי וזרקתי".

אליס סיים עם 22 נקודות, דירק נוביצקי היה מצוין עם 28 נקודות ו-7 אסיסטים, וגל מקל רשם 7 נקודות ב-2 מ-3 לשתיים ו-1 מ-1 לשלוש, 2 אסיסטים, ריבאונד ואיבוד ב-12 דקות.

גארד דאלאס מאבריקס מונטה אליס קולע סל ניצחון. AP
דרש את הכדור. אליס זורק עם הבאזר/AP
גארד דאלאס מאבריקס מונטה אליס חוגג סל ניצחון. AP
והוכיח שנולד לזה. מונטה אליס אחרי סל הניצחון בפורטלנד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully