וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באלוטלי צריך לתמוך יותר, לא במסירות כמו בגישה"

מאמן מילאן אלגרי החמיא לחלוץ על הצמד מול ליבורנו, אבל מצפה ליותר. בניטס: "ה-3:3 מראה שאנחנו עדיין צריכים להשתפר". קלוזה רומז כי הוא שוקל לעזוב את לאציו

מילאן הגיעה לליבורנו מלאת אופטימיות אחרי שהשיגה שני ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים בליגה, ורגע לפני משחקה החשוב נגד אייאקס בליגת האלופות, היא קיוותה לנצח את קבוצת התחתית מטוסקנה. אבל אחרי 90 דקות בהן הוליכה משער של מריו באלוטלי, נקלעה לפיגור 2:1 ונחלצה מהפסד בזכות כדור חופשי של סופר-מריו בדקות הסיום, ה-2:2 בליבורנו הוציא לה מעט את הרוח מהמפרשים. "כשלא נחושים קשה לנצח", אמר מאמן מילאן מאסימיליאנו אלגרי, "ספגנו במחצית השנייה גול במהלך שהחל בהוצאת חוץ וזה לא טוב. כל הכבוד לליבורנו על היכולת שהציגה".

מאמן מילאן מאסימיליאנו אלגרי. AP
לא ראה מספיק נחישות. אלגרי/AP

באלוטלי, שכבש צמד, החמיץ בדקת הסיום אפשרות לכבוש שער ניצחון אך הכדור האדיר שבעט מ-30 מטר פגע במשקוף. "היו לו משחק טוב, וכשהוא משחק ככה קשה לשמור אותו. הוא צריך לתמוך יותר, לא במסירות כמו בגישה".

באלוטלי היה מאוכזב שהצמד שלו הביא נקודה אחת בלבד למילאן, ועל ההחמצה שמנעה ממנו שלושער ומקבוצתו שלוש נקודות. "בפעם הבאה זה ייכנס. תמיד הייתי בכושר טוב ולא סבלתי מהבעיות שדיווחו עליהן. פשוט לא הבקעתי, זה הכול. לאחרונה התקשינו להבקיע, ועכשיו כבשנו ככה שמה שאנחנו צריכים זה עוד קצת מזל".

אלגרי התייחס למשחק הגורלי נגד אייאקס ביום רביעי: "הם עשו תוצאות טובות , יש להם שחקנים עם טכניקה מצוינת, הכי חשוב שנבקיע".

חלוץ מילאן מריו באלוטלי (שמאל) חוגג שער. AP
"לא סבלתי מהבעיות שדיווחו עליהן. פשוט לא הבקעתי, זה הכול". באלוטלי/AP

עוד משחק דרמטי היה אמש בסרייה A, כשהשלישית בטבלה נאפולי איבדה גובה עם 3:3 מותח בבית מול אודינזה, ועתה היא רחוקה שמונה נקודות מיובנטוס המוליכה.

נאפולי הוליכה 0:2 ו-2:3, אבל לא הצליחה לצאת מסן פאולו עם שלוש נקודות, ומאמנה רפא בניטס היה מאוכזב: "אני לא יכול להיות שמח מתוצאה כזאת, עשינו שתי טעויות במצבים נייחים, כבשנו שער עצמי, ואלה טעויות שאסור לנו לעשות. התוצאה מלמדת שאנחנו עדיין צריכים להשתפר, אנחנו לא יכולים להסתפק בזה ואני הראשון שמאוכזב".

ביום רביעי נאפולי תארח את ארסנל למשחק שהיא חייבת לנצח בהפרש של שלושה שערים כדי לעלות שלב בליגת האלופות, ובכושר הנוכחי של הפרטנופי נראה שזה קצת גדול עליהם. "אם נבקיע כמו נגד אודינזה, אבל ברור נצטרך להשתפר בהגנה", אמר בניטס, "הדרך לנצח את ארסנל היא להיות צפופים, אינטנסיביים, להניע כדור ולסגור רווחים. עבדתי גם בפרמיירליג וגם בליגה הספרדית, אני חושב שהסרייה A היא הכי קשה וקשוחה".

מאמן נאפולי, רפא בניטס. רויטרס
מגלה שהסרייה A הכי קשה וקשוחה. בניטס/רויטרס

מירוסלב קלוזה כבר חושב על התחנה הבאה בקריירה? חלוצה הגרמני של לאציו לא ישחק היום (ראשון) מול טורינו בגלל פציעה בכתף, ושיחק רק תשע פעמים העונה בסרייה A, כך שבינתיים הוא לא הותיר את חותמו העונה, ולפי דבריו הוא שוקל את עתידו במועדון.

"יש לי חוזה עם לאציו עד סוף יוני והמועדון הציע לי להאריך חוזה, אבל קיבלתי הצעות אחרות", אמר קלוזה לתקשורת הברזילאית, "קיבלתי הצעות מה-MLS שהיו מעניינות, גם גרד מולר שיחק באמריקה".

"אני גם רוצה לשחק כמה שנים בבאייר לברקוזן שתמיד אהבתי", הוסיף קלוזה בן ה-35, "בכל מקרה אין לי מחשבות פרישה, אני רוצה להמשיך לשחק".

שחקן לאציו מירוסלב קלוזה. רויטרס
"קיבלתי הצעות מה-MLS שהיו מעניינות". קלוזה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully