וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: תיקו דרמטי לנאפולי, באלוטלי הציל את מילאן

פאנדב כבש צמד, אבל קבוצתו איבדה נקודות חשובות ב-3:3 מול אודינזה. צמד של סופר מריו קבע 2:2 לרוסונרי בליבורנו

אחרי שהאלופה והמוליכה יובנטוס הוציאה לדרך ביום שישי את המחזור ה-15 בסרייה A עם ניצחון חוץ על בולוניה החלשה, הערב (שבת) התקיימו שני משחקים מסקרנים נוספים לפני השלמת המחזור ביום ראשון. מילאן הלחוצה התארחה אצל ליבורנו מהתחתית, ונעזרה בצמד שערים של מריו באלוטלי כדי לצאת מטוסקנה עם 2:2 מאכזב. נאפולי השלישית איבדה גובה עם 3:3 דרמטי בבית מול אודינזה ורחוקה שמונה נקודות מיובנטוס המוליכה.

חלוץ מילאן מריו באלוטלי (שמאל) חוגג שער. AP
למזלה של מילאן הוא בא חד. באלוטלי/AP

ליבורנו - מילאן 2:2

הרוסונרי קיוו לאפס כוונות לפני אייאקס מול היריבה שנמצאת מתחת לקו האדום, אבל אחרי 90 דקות בטוסקנה התברר שהרוסונרי עדיין חסרי עוצמה ומתקשים לנצח. מילאן פתחה בצורה פנטסטית וכבר בדקה ה-7 עלו ליתרון 0:1 כשמריו באלוטלי החליף מסירות עם קאקה והמשיך מסירה של הברזילאי בעקב פנימה, והשתיק את הקהל הביתי. מילאן של השנה לא מפחידה את היריבות בסרייה A, ובדקה ה-26 ליבורנו עלתה. לוקה סיליגרדי לא השאיר לגבריאל סיכוי בבעיטה שנעצרה רק ברשת והמארחת השוותה ל-1:1.

בדקה ה-58 הטוסקנים השלימו מהפך, והותירו את מילאן המומה כפאוליניו מצא את עצמו מול גבריאל ובעט לפינה הקרובה ופנימה. 1:2 לליבורנו, ומילאן החלה להילחץ. האורחים החזיקו בכדור ב-66% מהזמן, נייג'ל דה יונג החמיץ למילאן, סיליגרדי החמיץ בצד השני וסחט הצלה מגבריאל, ליבורנו ניסתה לעקוץ במתפרצות והתוצאה נותרה ללא שינוי. אבל אז הגיעה בעיטה חופשית של באלוטלי בדקה ה-85 שהחזירה את מסימיליאנו אלגרי לחיים ומילאן השוותה ל-2:2. בדקה ה-89 באלוטלי שיגר כדור למשקוף, מילאן החמיצה הזדמנות לנצח, והסתפקה בנקודה אחת בלבד.

שחקן ליבורנו פאוליניו חוגג שער. AP
התגוננו אבל ידעו לעקוץ ולצאת עם נקודה. פאוליניו/AP

נאפולי - אודינזה 3:3

ארבעה ימים לפני המשחק הגורלי מול ארסנל בקרב על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, נאפולי השיגה רק נקודה במותחן רב שערים מול אודינזה. בהיעדרו של הקפטן הפצוע מארק האמשיק, היה זה גוראן פאנדב שפתח מאחוריו גונסאלו היגואין והיה חתום על צמד, כשבדקה ה-38 דחק מקרוב בין רגליו של השוער ז'ליקו ברקיץ' ושלוש דקות לאחר מכן נהנה מבישול של היגואין ובעט בסיבוב פנימה. היתרון הזה לא הספיק.

הבלם פדריקו פרננדס, שבישל את השער הראשון, דחק בדקה ה-45 לשערו הוא והחזיר את אודינזה למשחק, כשברונו פרננדס הפורטוגלי חגג שער בכורה בסרייה A כשירה כדור קשתי מפתיע לרשת בדקה ה-70. השוויון של הזברטה החזיק מעמד קצת יותר מדקה, כשהקשר השוויצרי בלרים דז'מאילי היה על הריבאונד אחרי שבעיטה של היגואין נהדפה והרשית מקרוב. אוהדי נאפולי קיוו שזה יספיק כדי להבטיח שלוש נקודות שיצמידו את קבוצתם לרומא במקום השני, אך המילה האחרונה הייתה של דושאן בסטה, שהיה במקום כדי לנצל קיפאון בהגנת המארחים ולקבוע שוויון. נאפולי רחוקה שמונה נקודות מיובנטוס המוליכה.

גוראן פאנדב שחקן נאפולי חוגג שער. GettyImages
הוא השתגע, אבל גם ההגנה של נאפולי. גוראן פאנדב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully