וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע תיפגש עם נאסר: "הצהרות? בעוד חודשיים"

8.12.2013 / 7:15

הקשר ינסה לצאת לאירופה בקיץ, אבל יתבקש לחתום על חוזה חדש. בוזגלו: "לא הבנתי את הפוטנציאל". במועדון אישרו: אלבורנוס הוצע

one

בהפועל באר שבע ממשיכים להיזהר מלהשתמש במונח אליפות. גם אם החזרה למקום הראשון היא זמנית, במועדון דיברו אתמול על החשש מהצהרות שעשויות לפגוע בהמשך העונה. "צריך להסתכל על אליניב (ברדה) ולהבין את כל התהליך שהמועדון הזה עובר העונה. דרך ההתנהלות השתנתה, ההצהרות השתנו, יש לנו שחקנים ותיקים בחדר ההלבשה ששומרים על שפיות", סיפר אחד השחקנים בקבוצה. "אלישע כבר הבהיר מה הוא רוצה מאיתנו. אם נשמור על המקום הזה בעוד חודשיים, כולם ידברו אחרת".

"לא הבנתי את הפוטנציאל שטמון בהפועל באר שבע, גם מבחינת הקהל שמלווה אותנו לכל מקום. זה לא דבר מובן מאליו וקיים אצל קבוצה גדולה", סיפר מאור בוזגלו. "כשהגעתי האמנתי בכל ליבי, כי אם תסתכל על השחקנים שהגיעו. ללא קשר לקטע המקצועי, יש כאן אנשים. וזה הדבר הכי בריא לקבוצת כדורגל".

סיראז' נאסר הפועל באר שבע חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
ינסה לצאת לאירופה בקיץ. סיראז' נאסר/אדריאן הרבשטיין

הבעלים אלונה ברקת, שרק השבוע הגיעה להסכמות בעניין הסכם השיווק, נראתה מאוד מרוצה בסיום ועשויה לפתוח את הכיס גם בחודש ינואר. לוי רוצה לצרף שחקן אחד, כשבמועדון אישרו כי שמו של הקשר השבדי מאוריסיו אלבורנוס, שהוזכר לאחרונה כמועמד למכבי תל אביב, עלה. ראוי להדגיש כי עדיין לא החלו מגעים רשמיים לגבי השחקן. "לא נצרף שחקן בכל מחיר, אלא רק כזה שיכול להוביל אותנו. הסגל הזה לא זקוק ליותר משחקן אחד", הבהירו במועדון. במועדון מרוצים מהיכולת שמגלה העונה סיראז' נאסר שבקרוב מאוד יוזמן לשיחה עם אסי רחמים. נאסר, שכבש שישה שערים העונה, ינסה לצאת לאירופה בקיץ, אבל עשוי לחתום על חוזה עם אופציה.

גם לוטם זינו ודובב גבאי יקבלו הצעה לחוזה חדש. אבל מי שסחט את מירב המחמאות אתמול היה הקשר תומר סויסה, שחתום לעוד שנתיים וחצי במועדון. סויסה כבש את שערו הרביעי העונה, אבל שימו לב לסטטיסטיקה: החלוץ, שרצה לעזוב את הקבוצה בקיץ, פתח במשחק אחד בלבד העונה ושולב בתשעה כמחליף, אז כבש את כל שעריו, למרות ששולב רק בחלק השני של המחצית השניה (דקות 86, 77, 75 ו-68).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
שואפים להגיע לטופ. מאור בוזגלו/אדריאן הרבשטיין

בחזרה לבוזגלו. הקשר שוב נשאל האם יצהיר על אליפות וענה: "אנחנו נמצאים באותו קו, באותה דרך. אליפות זאת מילה שלא כדאי לנו להגיד אותה. אנחנו רוצים להגיע לטופ ועובדים קשה בשביל זה. הדבר הכי קשה מבחינתנו הוא לשמור על זה. אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולהמשיך לעבוד קשה, ואני בטוח שגם התוצאות והמטרות יגיעו. כבר מתכוננים להפועל רעננה".

בוזגלו סיכם גם את המשחק אתמול. "הפועל חיפה קבוצה עקשנית, במיוחד בבית. ידענו את הנקודות הטובות שלה ואפילו ספגנו מגול ממצב נייח שלמדנו אותו. אבל הגדולה של באר שבע העונה היא שאנחנו לא מתייאשים, משחקים את הכדורגל שלנו, מניעים כדור מהר ויוצאים מהר להתקפות. אני שמח על הניצחון הזה". על השאלה האם זאת העונה הטובה ביותר שלו מבחינה קבוצתית ענה: "אני לא מסכים עם זה, אבל אני נהנה מכל רגע. יש כאן קבוצה יוצאת מן הכלל עם שחקנים איכותיים. רואים את זה על המגרש מדי שבוע, בכל משחק. אישית, אני מצפה מעצמי ליותר. אבל ברגע שאנחנו מנצחים, זה מעל הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully