וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור: "אני מתגעגע למאיר לוי ואיתן תבריזי"

7.12.2013 / 19:14

חלוץ הפועל חיפה שהורחק בהפסד לבאר שבע, עקץ את זיו אדלר. אלישע לוי: "אחרי 20 מחזורים נוכל לדבר על אליפות"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

הרבה מאוד כסף השקיעו בקיץ בהפועל באר שבע ברכש של שחקנים נוצצים, אבל ספק אם גם האופטימיים שבאוהדי הקבוצה האמינו שבחלוף 12 מחזורי ליגה הם יסתכלו על כל הליגה מלמעלה. הקבצה של אלישע לוי רשמה הערב (שבת) עוד משחק מצוין וניצחה בחוץ 1:3 את הפועל חיפה במשחק רב אירועים שבו דובב גבאי, סיראז' נאסר ותומר סוויסה כבשו לבאר שבעים והפכו פיגור מוקדם של אושרי רואש מחיפה. הדרומיים נהנו מהרחקות של ניקוליץ' ואבידור משורות המארחים, אבל גם לפני כן שיחקו טוב מאוד והיו בהחלט ראויים לניצחון הזה.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אדריאן הרבשטיין
מסתכלים על כל הליגה מלמעלה. שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם האוהדים/אדריאן הרבשטיין

"זה התבקש שנלחץ ברגע שהורחקו להם שחקנים והם הצטופפו מאחור, זה התבקש. הנענו את הכדור בסבלנות עד שבא הגול", כך אמר בסיום אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע, "ככה צריך לשחק מול קבוצה שמתגוננת. שיחקנו נכון היום, חזרנו מפיגור ולא בפעם הראשונה העונה, וזה מראה על קבוצה עם ביטחון. שיחקנו מגוון ואני שמח שעברנו משוכה מאוד מאוד קשה".

"זה יפה וחשוב להיות למעלה, אבל חשובה לנו הדרך - לשמור על יציבות, לשחק המשכיות, לשלוט בקצב, בכל שאר הדברים נתקדם", הוסיף לוי. "אנחנו רוצים להיכנס לשישייה הראשונה, אנחנו רק בתחילת הדרך, כשניכנס לשישייה ואחרי עשרים ומשהו משחקים נשמור על יציבות נוכל לדבר אחרת". על כך שקבוצתו מתקשה לפתוח היטב את משחקיה ומול הפועל חיפה הציגה משחק פושר במחצית הראשונה, אמר לוי: "אני חושב שגם המשחק היום נמשך 95 דקות. שיחקנו נכון גם בחצי הראשון חוץ מהרגע שספגנו, צריך סבלנות ולדעת להגיב למה שמתרחש".

קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה אמר: "ניצחון מאוד חשוב במגרש קשה ועל קבוצה טובה. שמח שיוצאים מפה עם ניצחון. בינתיים אנחנו מנסים להגיע לשישייה הראשונה ולפתוח פער בתוך השישייה, אנחנו מתקדמים לאט ורוצים להמשיך ככה. פתיחת העונה טובה. בבאר שבע צריך ליצור מסורת של הישגים והישגיות ולא לקחו תואר הרבה שנים, לכן המילה אליפות קצת גדולה על הקבוצה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אייל טרטצקי עוזר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא הצליח לעצור את הסחף השלילי. טרטצקי/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה חסרה את מאמנה שלומי דורה, אשר ריצה עונש הרחקה וישב ביציע. את המשחק ניהל עוזרו אייל טרטצקי. האדומים מהכרמל ספגו הפסד ליגה רביעי ברציפות ולא הצליחו לעצור את ההידרדרות במורד הטבלה.

אייל טרטצקי אמר בסיום: "בטוח שההרחקה השנייה סיימה לנו את המשחק. לשחק בשמונה שחקנים מול באר שבע זה לא קל בכלל". על ההרחקה השנייה אמר טרטצקי: "לא נראה לי שהיה צריך להוציא אדום, הוא היה צריך להוציא צהוב. שבוע רביעי רצוף שאנחנו מפסידים אבל צריך להמשיך הלאה ויהיה בסדר. אני לא נכנס לעניין של השופטים, בטלוויזיה רואים הכול. זה לא אדומים של אדומים".

שחקן הפועל חיפה יובל אבידור, שהורחק במהלך המשחק לאחר גלישה מסוכנת לכדור, עקץ את השופט זיו אדלר בסיום: "זה הכרטיס האדום השני שלי בקריירה, הראשון לא היה, וגם זה לא. אני מאוד מגעגע למאיר לוי ולאיתן תבריזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully