וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 בחוץ את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

7.12.2013 / 18:48

המארחים הובילו משער של אושרי רואש, אבל נותרו בתשעה שחקנים אחרי הרחקות מוצדקות של ניקוליץ' ואבידור. דובב גבאי, סיראז' נאסר ותומר סוויסה הפכו לאורחים שכבשו את הפסגה

one

בהפועל באר שבע מנסים להתחמק בכל הזדמנות מההצהרות מפורשות על כך שהם מועמדים לגיטימיים העונה לתואר האליפות, אבל הערב (שבת) אחרי שחלפו להם כבר 12 מחזורים, הקבוצה של אלישע עלתה לפחות זמנית למקום הראשון אחרי 1:3 בחוץ על הפועל חיפה במשחק דרמטי ורב אירועים בקרית אליעזר.

דווקא חיפה, שרצתה לעצור רצף של שלושה הפסדים רצופים, פתחה טוב יותר את המשחק הזה ועלתה ליתרון בזכות שער של אושרי רואש אחרי 23 דקות אבל דובב גבאי השווה כעבור שש דקות והדרמה הגדולה הגיעה במחצית השנייה כשזיו אדלר הרחיק בצדק תוך חמש דקות שני שחקנים של הפועל חיפה. הראשון שראה אדום בדקה ה-54 היה דנילו ניקוליץ' הבלם שעצר את אליניב ברדה בדרך לשער. בדקה ה-59 ראה גם יובל אבידור אדום אחרי כניסה בוטה וגסה באופיר דוידזאדה והותיר את קבוצתו בתשעה שחקנים. באר שבע ניצלה כמו גדולה את היתרון המספרי שלה בזכות שני שערים יפים מאוד של סיראז' נאסר (72) ותומר סוויסה המחליף (88) והשיגה עוד ניצחון חשוב מאין כמוהו.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אדריאן הרבשטיין
המוליכה החדשה, לפחות עד יום ראשון/אדריאן הרבשטיין

אז אלישע לוי ממשיך להתחמק מהצהרות על אליפות אבל הקבוצה שלו עלתה כאמור לפסגה בעקבות הניצחון הזה עם 27 נקודות, נקודה יותר ממכבי תל אביב שתתארח מחר אצל בית"ר ירושלים ואין ספק שהקבוצה מהנגב בהחלט יכולה לראות את עצמה מועמדת לתואר הנכסף. ומה עם הפועל חיפה? הקבוצה של שלומי דורה ממשיכה בשקיעה התלולה שלה ועם הפסד רביעי ברציפות היא כבר רואה את התחתית מתקרבת אליה בצעדי ענק. אפרופו תחתית, במחזור הבא מצפה לאדומים מפגש לוהט בירכתי הטבלה מול מכבי פתח תקוה ושלומי דורה מאמנם, שעדיין ירצה את עונש ההרחקה שלו , ייאלץ להסתדר במפגש הזה ללא ניקוליץ' ואבידור המורחקים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אייל טרטצקי עוזר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
החליף זמנית את דורה אבל לא הצליח למנוע הפסד. אייל טרטצקי/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק:

דקה 1: זיו אדלר הוציא את המשחק לדרך. באר שבע עם תלבושת החוץ הלבנה, חיפה עם אדום שחור.

דקה 3: הפועל באר שבע פתחה בטירוף ומאור בוזגלו היה קרוב לעקוץ כשנשלח בצד שמאל וחדר לרחבה, אבל בעט חלש מאוד.

דקה 19: מצב מצוין ראשון להפועל חיפה. כדור חופשי כ-25 מטרים אלכסונית לשערו של אג'ידה מצא את ראשו של ז'רקו קוראץ' התמיר אבל זה נגח גבוה מדי והכדור פגש רק את הרשת העליונה.

דקה 23: גול! הפועל חיפה עלתה ליתרון בניגוד למהלך המשחק. נבוישה מרינקוביץ' הרים כדור חופשי מצד ימין, קיאנסקאס הבלם נגח לרוחב השער ואושרי רואש הסתנן מבעד להגנת באר שבע, הקדים את אג'ידה בעט פנימה בנגיעה. שער בכורה לרואש ו- 0:1 להפועל חיפה.

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה (מימין) עם רועי שוקרני. אדריאן הרבשטיין
שער בכורה בליגה. אושרי רואש חוגג/אדריאן הרבשטיין

דקה 29: גול! היתרון של חיפה לא החזיק מעמד הרבה זמן ובאר שבע הגיבה עם שער נוסף בבעיטה חופשית משלה. מאור בוזגלו הרים כדור חופשי מצד שמאל היישר לראשו של דובב גבאי שנותר בלתי מכוסה ונגח מקרוב פנימה. 1:1 בקרית אליעזר.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הרגיע את אוהדי באר שבע מהר מאוד. דובב גבאי חוגג/אדריאן הרבשטיין

דקה 36: האורחים היו קרובים להשלים את המהפך אחרי שמאור בוזגלו הוכשל על סף הרחבה ובעט בעצמו את הכדור החופשי אותו קאלה הדף בקושי. אליניב ברדה הגיע ראשון לריבאונד ובעט לגופו של השוער, אבל הוא היה בנבדל והמהלך נפסל.

דקה 42: מצב נהדר נוסף לבאר שבע. דובב גבאי ניצל טעות בהגנת חיפה ומצא עצמו חופשי מול קאלה. החלוץ הפעלתן בעט חזק, אבל קאלה הצליח להדוף בקושי.

דקה 43: דקה בלבד חלפה ושוב באר שבע סיכנה הפעם עם גל אראל שבעט בעיטת יעף מ-25 מטרים שכמעט הפתיעה את קאלה אך הכדור חמק החוצה במעט.

דקה 49: האורחים המשיכו את המומנטום גם במחצית השנייה ומאור בוזגלו ניסה את כוחו בבעיטה מ-20 מטרים אבל קאלה הדף את הסכנה.

דקה 54: אדום להפועל חיפה! דנילו ניקוליץ' הורחק ובצדק אחרי שאיבד את אליניב ברדה והכשיל אותו על סף הרחבה ומנע מהחלוץ להישאר לבדו מול קאלה.

סיראז' נאסר הפועל באר שבע חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
השלים את המהפך. נסאר חוגג/אדריאן הרבשטיין

דקה 59: עוד אדום להפועל חיפה! ושוב בצדק. יובל אבידור נכנס בפראות באופיר דוידזאדה המגן של באר שבע. זיו אדלר לא עשה פנקסנות ושלף אדום נוסף. חיפה נותרת בתשעה שחקנים.

דקה 66: באר שבע ניסתה מיד לנצל את היתרון המספרי עם בעיטה אדירה של אליניב ברדה שנהדפה בקושי רב על ידי קאלה לקרן.

דקה 72: גול! המהפך הושלם כצפוי עם שער נהדר של סיראז' נאסר שניצל הדיפה לא טובה של קאלה ומהקצה השמאלי של הרחבה שלח בננה נהדרת ברגל ימין לחיבורים מעל השוער וההגנה. 1:2 להפועל באר שבע.

דקה 88: גול! החגיגה של באר שבע הושלמה עם שער לקינוח של תומר סוויסה המחליף שקיבל כדור בצד שמאל, דהר באין מפריע לתוך הרחבה ובעט חזקה לפינה. 1:3 מוחץ לבאר שבע שעלתה למקום הראשון בליגה.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הודו לאוהדים שלהם שעשו את הדרך הארוכה. שחקני באר שבע חוגגים בסיום/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומרי קנדה, דנילו ניקוליץ', טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, אושרי רואש, רועי שוקרני, אור אוסטוינד (הישאם כיוואן, 79), נבוישה מרינקוביץ' (דריו פרננדס, 63), יובל אבידור, ז'רקו קוראץ' (לירן סרדל, 67).

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, גל אראל, לוטם זינו (גליינור פלט, 64), סיראז' נאסר (ניקולאס פלצ'וק, 81), מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי (תומר סוויסה, 68).

דובב גבאי עם סיראז' נסאר שחקני הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
באנקר בהרכב. דוידזאדה וגבאי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully