וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - מכבי ת"א: "בלי מאמן כולם צריכים לתת את הדם"

עם אמסלם על הקווים, בבית"ר מצפים ל-25 אלף צופים מול האלופה (20:50, ער' 1). זהבי עשוי לפתוח לראשונה זה חודש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 104. המאזן: 31:41 למכבי תל אביב בניצחונות, 32 תיקו.

* כשבית"ר מארחת: 17:21 לטובתה בניצחונות, עוד 16 משחקים שנגמרו בתיקו.

* שני המשחקים של דוד אמסלם כמאמן בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב נגמרו בהפסדים: 1:0 בבית ו-3:0 בחוץ – שניהם תוך שבוע אחד באפריל 2010.

* מכבי תל אביב לא ניצחה את בית"ר ירושלים במשחק חוץ מאז אוגוסט 2010. האריס מדוניאנין כבש את השער היחיד במשחק.

* בשמונת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בית"ר ירושלים כבשה רק פעמיים, וגם אז – רק שער אחד בכל משחק.

* בית"ר ירושלים כבשה רק 4 שערים בטדי העונה, כולם במחצית השנייה.

* זו הפעם הראשונה שארז פפיר ישפוט את בית"ר ירושלים בבית ואת מכבי תל אביב בחוץ.

לאתר דריבליסט

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה בשבת את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. המאמן דוד אמסלם תרגל הרכב עם שני שינויים ביחס למשחק באשדוד - ברק משה במקומו של טל כחילה בקישור האחורי ואיציק כהן על חשבונו של רועי זיקרי.

השחקנים צפו בקטעים מהמשחק באשדוד והמאמן אמר לקראת מכבי תל אביב: "זאת הקבוצה הטובה בארץ, כל אחד יצטרך להביא מעצמו יותר כדי שנוכל לתת פייט ולייצג את המועדון הזה בכבוד". אמסלם ינהל את המשחק לבדו, כאשר החל מיום ב' הוא ישמש עוזרו של רוני לוי, שחתם במועדון עד לסיום העונה. שיחת היום בחדר ההלבשה הייתה בנוגע לרוני לוי. השחקנים חשבו כי המאמן יגיע לאימון המסכם אך זה לא קרה. לוי יצפה במשחק מיציעי טדי.

כ-18 אלף צופים הבטיחו מקומם בטדי והצפי הוא ל-25 אלף איש. אחד השחקנים אמר בעניין כי, "כל הזמן מדברים על עניין המאמן, גם כשאלי כהן היה. כמה שחקנים זוכים לשחק מול 25 אלף איש. בלי מאמן כולם צריכים לתת את הדם ולהעריך את החולצה כאן לפני שבאמת יהיו כאן שינויים וכולם יצטערו".

כ-6,000 אוהדי מכבי תל אביב צפויים להגיע לטדי ובדיוק כמו אוהדי הפועל תל אביב הם יחנו בגן החיות התנכ"י ויובלו בשאטלים אל האצטדיון. גם לאוהדי בית"ר אורגנו חניונים ושאטלים מחניון הלאום בשל בעיית החנייה באצטדיון. בבית"ר מבקשים מהאוהדים להישמע להוראות על מנת לחסוך אי נעימות.

מאמן בית"ר ירושלים דוד אמסלם. קובי אליהו
שני שינויים בהרכב וציפייה לרוני לוי. אמסלם/קובי אליהו

מכבי תל אביב:

הצהובים קיימו בבוקר שבת את האימון המסכם, לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים. הקבוצה תפתח שבוע חשוב מאוד, של שלושה משחקים בשמונה ימים, כאשר ביום חמישי הקרוב תארח את בורדו בבלומפילד, במחזור האחרון של שלב הבתים בליגה האירופית וארבעה ימים לאחר מכן את הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב.

מכבי נמצאת במומנטום טוב בליגת העל אחרי שני ניצחונות רצופים בתוצאה זהה של 1:3, נגד הפועל חיפה והפועל רעננה, ובקרית שלום ירצו להימנע מתקלות מיותרות לפני המשחק נגד בורדו. לא פחות מחמישה שחקנים בסגל שיחקו בעבר בבית"ר ירושלים, ברק יצחקי, גל אלברמן, יואב זיו, איתן טיבי וכמובן דן אינבינדר, שישוב לטדי לראשונה מאז עזב את קבוצת נעוריו.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן פאולו סוזה, ששוב זימן 19 שחקנים להתכנסות לקראת המשחק. המגן הספרדי מאנה שיעזוב בסוף החודש, וכן הקשר משה לוגסי, נשארו מחוץ לסגל. שרן ייני סיים לרצות עונש הרחקה משני משחקים וישוב לסגל, כאשר הוא מתחרה עם יואב זיו על עמדת המגן הימני. הקשר ערן זהבי שהחלים מפציעה בשריר רגלו ושותף ב-20 הדקות האחרונות נגד רעננה, עשוי לשוב להרכב לראשונה מזה חודש. בחלק הקדמי עשוי ברק יצחקי לשוב להרכב לאחר שלא שותף כלל נגד רעננה, כאשר גם טל בן חיים ומונס דאבור שנמצאים בכושר נפלא מועמדים לפתוח.

לא פחות מ-6000 מאוהדי מכבי צפויים להגיע למשחק בטדי, ורק מספר מצומצם של כרטיסים נותרו ליציע הצפון-מערבי שנפתח בנוסף ליציע הצפוני, עבור האוהדים מתל אביב. קופת הכרטיסים בקרית שלום תהיה פתוחה בשבת עד השעה 18:00 ובקבוצה ביקשו מהאוהדים להגיע ולאסוף עוד היום את הכרטיסים שהוזמנו ברכישה מוקדמת וזאת על מנת להימנע מדוחק ותורים ביום המשחק עצמו.

שחקן מכבי תל אביב, שרן ייני. אדריאן הרבשטיין
סיים לרצות את עונש ההרחקה. ייני/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

השחקן המצטיין של בית"ר בחודשיים האחרונים. הרוש נמצא בכושר שיא ובמו ידיו מביא נקודות או עושה את ההבדל בין הפסד לתבוסה. מפחיד לחשוב לאן הייתה מגיעה בית"ר ללא הרוש ומול מכבי תל אביב צפויה לו הרבה עבודה בהתחשב בקבוצה הרכה של בית"ר ובחלק הקדמי של מכבי. אחרי הצגות נגד הפועל תל אביב ומכבי חיפה, הרוש ירצה לשמור על גיליון מרשים נגד הגדולים, זה גם טוב לדיסק הביצועים בדרך לחו"ל.

מכבי תל אביב: ערן זהבי

מכבי תל אביב אמנם ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים והסתדרה גם ללא זהבי, ששולב כמחליף ב-20 הדקות האחרונות נגד רעננה, אולם אין ספק שעם הקשר המוכשר מדובר בקבוצה שונה לחלוטין. זהבי מוסיף את הברק והערך המוסף ואיתו הצהובים נראים טוב בהרבה. עבור הצהובים, המשחק בטדי מהווה חזרה גנרלית טובה לקראת המשחקים החשובים באמת נגד בורדו והדרבי וזהבי אמור לנצל את המשחק הזה בכדי לחזור לעצמו ולעזור למכבי לצאת מטדי עם שלוש נקודות נוספות.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
מכבי תל אביב הסתדרה בלעדיו, אבל איתו היא קבוצה אחרת. זהבי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, לנדרי מולמו, ברק משה, אופיר קריאף, סינטאיהו סלליך, צחי אליחן, אבירם ברוכיאן, איציק כהן.

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני (יואב זיו), קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, דן איינבינדר, מהראן ראדי (ערן זהבי), ברק יצחקי (ערן זהבי), מונס דאבור (ראדה פריצה), טל בן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully