וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "אנחנו חייבים לדעת להרוג משחקים"

מאמן יובה מרוצה מהניצחון על בולוניה, והחמיא: "הדבר הכי נחמד זה לראות שהחלפתי חמישה שחקנים, ועדיין שמרנו על הרמה"

יובנטוס נמצאת במומנטום אדיר, את זה אפשר לראות בקלות. אתמול (שישי) הגברת הזקנה רשמה ניצחון שביעי ברציפות ופתחה פער של שש נקודות בפסגה אחרי ניצחון 0:2 על בולוניה. ארתורו וידאל כבש את השער הראשון בדקה ה-14 וג'ורג'יו קייליני חתם את הסיפור בנגיחה בדקה ה-90.

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את בולוניה

ארתורו וידאל יובנטוס חוגג שער. רויטרס
יתרון של שש נקודות בפסגה. ארתורו וידאל/רויטרס

אנטוניו קונטה מרוצה מאוד מהניצחון, ואמר בסיום המשחק: "יש לנו שחקנים חזקים, אבל גם ארגון שהוא גם יסוד המשחק שלנו. כולם יודעים שהעבודה שהם עושים מבחינה הגיונית נותנת לנו את האיכות שיש לנו והופכת את החיים ליותר קלים. הדבר הכי נחמד מבחינתי זה לראות שהקבוצה מסוגלת לשחק באותה רמה גם אם אני מבצע חמישה שינויים".

קונטה המשיך והחמיא לשחקנם שלו: "אני שמח מכך שהבחורים ואני יודעים שלא משנה את מי אני מרכיב, הוא ייתן הופעה טובה. כולם עובדים באותה דרך במהלך האימונים מכיוון שכל השחקנים צריכים להיות מוכנים לפעולה. כשאתה מבקיע שער ויש לך הזדמנות להרוג את המשחק, אתה צריך לעשות את זה מכיוון שהכול יכול לקרות. אם נחשוב על ההחמצה של יורנטה והסיכון שלקחנו בכך שאפשרנו להם לחזור בהתקפה מתפרצת, מזה אפשר לראות עד כמה זה מסוכן".

גם קייליני התלהב מההופעה של יובה ואמר: "זה היה משחק קשה היום. פתחנו טוב מאוד והראינו מהפתיחה שאנחנו רוצים לנצח. לבולוניה יש שחקנים מסוכנים כמו דיאמנטי ולכן ידענו שהם עלולים להיות מסוכנים. רצינו לנצח בכל הכוח, וזה מה שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully