וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את בולוניה

האלופה פתחה את המחזור ה-15 עם ניצחון שביעי רצוף ויתרון של שש נקודות בפסגה. וידאל (14) וקייליני (90) כבשו

בפתיחת העונה עוד נראה היה שתהיה התנגדות, אבל בשבועות האחרונים יובנטוס מתחילה פעם נוספת לדרוס את הליגה האיטלקית. במשחק שהוציא לדרך הערב (שישי) את המחזור ה-15 בסרייה A, הגברת הזקנה הגיעה לבולוניה וניצחה 0:2 את קבוצת התחתית המקומית, כדי לפתוח פער, זמני לפחות, של שש נקודות מרומא השנייה.

יובה השיגה הערב את ניצחונה השביעי ברציפות בליגה, כאשר יחס השערים שלה בשבעת המחזורים האחרונים עומד על 15 שערי זכות מול אפס שער חובה. ככה לוקחים אליפות והביאנקונרי נראים מוכנים למשחק המכריע בליגת האלופות, ביום רביעי בטורקיה, מול גלאטסראיי.

ארתורו וידאל יובנטוס חוגג שער. רויטרס
יובה דוהרת. וידאל חוגג/רויטרס

האורחים פתחו היטב ובדקה ה-14 הלחץ שלהם נשא פרי כאשר קלאודיו מרקיסיו נותר חופשי ברחבה, בעט חלש והכדור נהדף לארתורו וידאל, שבעט בעוצמה פנימה והעלה את הביאנקונרי ל-0:1. בדקה ה-25 אלסנדרו דיאמנטי בעט כדור חופשי מכ-30 מטר ואילץ את בופון להדוף לקרן. בדקה ה-33 דיאמנטי שוב בחן את בופון, אך השוער שוב שמר על שער נקי.

בולוניה קיוותה שהמחצית השנייה תבשר דברים אחרים ואולי שוויון מפתיע, אבל הקבוצה המקומית, שלא ניצחה בליגה מאז ה-30 באוקטובר, הייתה חסרת פתרונות מול הגנת הברזל של יובה. בסופו של דבר, מי שגמר את המשחק היה דווקא הבלם ג'ורג'יו קייליני, שבדקה ה-90 ניתב לרשת נגיחה מדויקת לאחר כדור קרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully