וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 18 דקות לעדן בן בסט ב-1:1 של טולוז בליון

החלוץ נכנס כמחליף וסיפק מבצע גדול, לפני שברייתווייט השווה בדקה ה-82. איטליה: סמפדוריה בשמינית גמר הגביע

ארבעה ימים אחרי שספגה רביעייה כואבת מפריס סן ז'רמן, ליון חזרה הביתה וגרמה אכזבה נוספת לאוהדיה עם 1:1 מול טולוז. הסגולים לא ניצחו בסטאד דה ז'רלאן מאז מאי 1966 והפסידו שם בששת הביקורים האחרונים, אבל הפעם עדן בן בסט וחבריו חילצו נקודה ושמרו על מאזן זהה לזה של ליון עם 20 נקודות לכל אחת אחרי 16 מחזורים. ליון במקום ה-12, טולוז מדורגת 14.

חלוץ טולוז עדן בן בסט. GettyImages
מבצע נהדר באגף הימני. עדן בן בסט/GettyImages

טולוז הגיעה אחרי החמישייה לרשת סושו, כשעדן בן בסט שוב נותר על הספסל כגיבוי לוויסאם בן ידר ומרטין ברייתווייט. ליון פתחה טוב יותר ובדקה ה-25 השיגה את היתרון מרגלי אלכסנדר לקאזט, שהכניע את עלי אהמדה בבעיטה שטוחה מ-18 מטרים וחגג את שערו השביעי העונה. בן בסט נכנס כמחליף בדקה ה-72 ובחלוף שלוש דקות ביצע מהלך גדול כשהיתל בשלושה שחקנים בצד ימין, אבל הבעיטה השטוחה שלו נקלטה על ידי השוער רמי ורקוט. ובכל זאת, טולוז השיגה את השוויון. בעיטה של איימן עבדנור יצרה ערבוביה ברחבה, ליון כשלה בהרחקה וברייתווייט סיים עם כדור שקיפץ לרשת הגבוהה וקבע 1:1 בדקה ה-82.

* איטליה: סמפדוריה הצטרפה לרשימת העולות לשמינית גמר הגביע, עם ניצחון ביתי 1:4 על ורונה. ג'אנלוקה סאנסונה ירה מ-10 מטרים לרשת בדקה ה-15 ובירקיר ביארנסון כבש בריבאונד את השני בחלוף חמש דקות. סמואלה לונגו צימק בדקה ה-64, אבל ננאד קרסטיצ'יץ' (83) ורנאן (88) סגרו עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully