וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:2 סנסציוני לאוויאן על פריס סן ז'רמן

הפתעת העונה בליג 1: האלופה נעצרה אחרי 35 משחקים ללא הפסד, הפער בפסגה רק נקודה. לאנדרו שבר את שיא ההופעות

ברני ארדוב

הפתעת העונה בליגה הצרפתית. פריס סן ז'רמן ציפתה להמשיך לדרוס את הליגה ולחזור עם שלוש נקודות גם מהמשחק באנסי, אבל אוויאן הדהימה הערב (רביעי) עם 0:2 והנחילה ללורן בלאן הפסד ראשון כמאמן האלופה וקטעה לה רצף של 35 משחקים ללא הפסד. כעת הפער מליל השנייה עומד על נקודה וממונאקו השלישית לשתי נקודות. עוד לפני כן, מיקאל לאנדרו הפך לשיאן ההופעות בליגה הצרפתית עם משחקו ה-603, ב-1:1 של באסטיה מול אז'קסיו בדרבי הוקרסיקני. ריימס, ללא אלירן עטר שנשאר מחוץ לסגל, ניצחה 0:2 בסושו.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן בין שחקני אוויאן. רויטרס
לכל דבר טוב יש סוף. שחקני אוויאן עוצרים את זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

אוויאן - פריס סן ז'רמן 0:2

אחרי 35 משחקים רצופים ללא הפסד, אלופת צרפת נעצרה. זה קרה לפריס סן ז'רמן דווקא באנסי, שם אוויאן, קבוצת התחתית שהדיחה אותה מהגביע באפריל האחרון, הפתיעה והנחילה הפסד בכורה ללורן בלאן. זלאטן איברהימוביץ' ואדינסון קבאני לא הצליחו להכניע את יספר האנסן, ומנגד אוויאן עקצה. בדקה ה-76 היה זה המחליף הצעיר קלארק אנסיקולו, שאחרי חמש דקות על המגרש בעט כדור שטוח ומדויק לרשת מ-16 מטרים. חאבייר פסטורה עוד רשם החמצה גדולה, ואז מודו סוגו המושאל ממארסיי סגר עניין וקבע 0:2 סנסציוני בדקה ה-87. הפתעת העונה בצרפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיקאל לאנדרו שוער ליל. Michel Spingler, AP
שבר את השיא. מיקאל לאנדרו/AP, Michel Spingler

אז'קסיו - באסטיה 1:1

מיקאל לאנדרו הפך באופן רשמי לשיאן ההופעות ההיסטורי של הליגה הצרפתית, כשרשם בדרבי של קורסיקה את משחקו ה-603 בליג 1, כשהוא בסך הכל בן 34. לצערו של שוער באסטיה, את ההישג הוא חגג עם נקודה בלבד, לאחר שאז'קסיו מצאה את השוויון עם שער של אדוארדו, שמונה דקות לסיום, למרות שהייתה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של ז'ושוע נאדו (62). פלוריאן רספנטינו (9) כבש לבאסטיה.

סושו - ריימס 2:0

אלירן עטר לא נכלל בסגל של ריימס מסיבות מקצועיות, ובלעדיו התאוששה הקבוצה משתי תבוסות קשות וחזרה לכבוש אחרי שלושה משחקים ללא שער. כריסטוף גלומבאר מצא את הרשת עבור ריימס בדקה ה-16 וסיבך עוד יותר את סושו האומללה, ששקועה במקום האחרון עם שמונה נקודות בלבד ועדיין לא ניצחה מאז מינויו של הרווה רנאר. פרינס אוניאנגה נעץ את השני בדקה ה-87.

משחקים נוספים

ראן - סנט אטיין 1:3
לראן: סילביו רומרו (33 ו-68), רומן אלסנדריני (55). לסנט אטיין: מבלוט ארדינג (90)

גנגאן - בורדו 1:0
לבורדו: ז'וליאן פובר (26)

מונפלייה - לוריין 2:0
ללוריין: מקסים ברתלמה (48), ונסן אבובקאר (90 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully