וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן תובע כ-450 אלף ש"ח מחיים רביבו

5.12.2013 / 21:50

מאמנה המפוטר של בית"ר דורש גם התנצלות מנציג הבעלים לשעבר על הכפשות מצידו. טלסניקוב הסיר את מועמדותו

יוסי ציפקיס

מספר ימים לאחר שסיימו דרכם בבית"ר ירושלים, נראה שהיחסים העכורים בין אלי כהן לחיים רביבו יגיעו גם לבית המשפט. בעקבות ההתבטאויות מצד רביבו בכלי התקשורת, בהן כינה את המאמן "מדליף", "הזוי" והכפשות נוספות, תובע המאמן, באמצעות עורך הדין אבישי ריינמן, מרביבו התנצלות ופיצוי ב-450 אלף שקלים לצרכי פשרה בלבד. המכתב הגיע אמש (רביעי) לידי נציג הבעלים לשעבר ועליו להשיב עליו תוך שבוע או לנסות להגיע להבנות לפני שכהן יפנה לאמצעים משפטיים.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
דורש 450 אלף שקלים והתנצלות. אלי כהן/יוסי ציפקיס

בצל הדברים האלה, המאמן דוד אמסלם ממשיך להתכונן למשחק המסקרן נגד מכבי תל אביב ביום שני הקרוב בטדי. אמסלם מעביר את אימון הצהריים באיצטדיון טדי, אימון אותו בחר המועדון לסגור לתקשורת על מנת לתת שקט לשחקנים ולצוות המקצועי. המאמן הזמני עדיין לא החל לתרגל הרכב אך נראה כי ההתלבטויות שלו יהיו בין ברק משה לטל כחילה בקישור האחורי ובין רועי זיקרי לאיציק כהן בחלק הקדמי. ייתכן גם כי כהן יפתח בכנף שמאל על חשבונו של צחי אליחן. סינטאיהו סלליך צפוי להמשיך ולקבל קרדיט. שי חדד ייעדר מהמשחק עקב צבירת 5 כרטיסים צהובים.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
ספי ריבלין. נמרוד סונדרס
ינציחו את זכרו. ספי ריבלין/נמרוד סונדרס

רק לאחר המשחק ביום ראשון יתפנו בבית"ר לבחירת המאמן שיעבוד לצידו או מעליו של דוד אמסלם. כרגע כל האופציות פתוחות כאשר אלי טביב אמר למקורביו כי "להמתין כמה ימים תמיד טוב ולא צריך להחליט מיידית. לא מתעסקים בזה עד אחרי המשחק".

ז?אן טלסניקוב הסיר את מועמדותו מאימון בית"ר ירושלים. טלסניקוב, שמכהן בכמה תפקידים בהתאחדות לכדורגל, זכה לגישושים מצד גורמים בבית"ר ואמור היה לקבל הצעה רשמית בתחילת השבוע הבא. טלסניקוב אמר לוואלה! ספורט: "אני חושב שזה לא הזמן הנכון לעשות את השינוי הזה. הלכתי צעד אחורה כדי להתקדם שני צעדים קדימה בהמשך. יש לי אחריות בהתאחדות בתפקיד שנתנו לי ועם כל ההערכה והכבוד שאני רוחש לבית"ר ולאנשיה, אני מסיר את מועמדותי ומקווה לחזור בעתיד למועדון ממקום טוב יותר".

בתוך כך, המועדון הודיע היום כי הוא הגיש בקשה להתאחדות לכדורגל להנציח את זכרו של הבדרן ספי ריבלין שהלך השבוע לעולמו, במשחק הבית הקרוב מול מכבי תל אביב במחיאות כפיים. במועדון הסבירו כי הם מוצאים קשר ישיר בין הבדרן למורשתו של זאב ז'בוטינסקי והזיקה שלו ושל משפחתו לתנועת בית"ר.

מי שהגבירו דריכות הם אוהדי בית"ר ירושלים שאתמול החלו להתעורר ולרכוש כרטיסים למשחק. נכון להיום הבטיחו כ-16 אלף אוהדים את מקומם בטדי ובבית"ר מצפים ל-25 אלף אוהדים, מתוכם יותר מ-5,000 אוהדי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully