וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "טביב אמר שהוא עומד מאחורי המאמן"

4.12.2013 / 8:50

אלי כהן שפוטר מבית”ר ירושלים בראיון בגל”צ: ”הובהר לי שהנושא שלי לא עומד על הפרק”. על היחסים המתוחים עם חיים רביבו אמר: ”הוא פשוט לא הופיע. בכל חמשת החודשים שלי הוא הגיע לשני אימונים”. שחקני בית"ר חוששים: "עכשיו לאף אחד לא יהיו הנחות והאש תופנה גם לעברנו"

יוסי ציפקיס

יממה אחרי הפיטורים המפתיעים של אלי כהן מבית"ר ירושלים, בבירה ממשיכים להתעסק בשיקולים של אלי טביב להיפרד מהמאמן שהובא הקיץ כדי לסייע למועדון שהיה שרוי במצב קשה. כהן עצמו שהגיע אתמול (שלישי) לאימון הבוקר וזומן לשיחה אצל נציג הבעלים שבה שמע על סיום תפקידו התראיין הבוקר בגלי צה"ל והתייחס למהלך הפרידה ממנו.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הופתע. יוסי ציפקיס/יוסי ציפקיס

"הופתעתי מאוד גם בהתחשב בזה שהייתה שיחה רק לפני יומיים או שלושה של אלי טביב עם השחקנים שבה הוא הודיע שהוא עומד מאחורי המאמן", אמר כהן בתחילת הראיון. "הובהר לי שהנושא שלי לא עומד בכלל על הפרק".

כהן התייחס לביקורת שחטף בימים האחרונים ממי ששימש כנציג הבעלים, חיים רביבו, ואמר: "זה לא הסגנון שלי. מעולם לא הייתה לי בעיה עם דוד או חיים רביבו. לגבי דוד רביבו, הייתה לי התלבטות קשה אם לצרף אותו, אבל בגלל הקיץ הקשה שעברנו, היה חשוב לי להביא דמות עם ניסיון. לפני כן הייתה לי שיחה עם דוד רביבו ודוד אמסלם והובהר לשחקן שהוא מגיע ככינור שני ושיכול להיות שהוא לא ישחק מספיק".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חיים רביבו יו"ר בית"ר ירושלים. מור שאולי
"לא הופיע". חיים רביבו/מור שאולי

כהן נשאל על היחסים עם חיים רביבו, ואמר עוד: "לא הרגשתי מתיחות עם חיים רביבו פשוט כי הוא לא הופיע. בכל חמשת החודשים שאני בבית"ר, פעם אחת בלבד הייתה לי שיחה איתו שנמשכה שלוש דקות בבית וגן. מעולם לא דיברתי איתו בטלפון. אני זוכר את השיחה הזו במוצ"ש. מעולם הוא לא פנה אליי ולא שאל אותי שאלה לגבי הקבוצה. הוא הגיע אולי לשני אימונים".

עוד הוסיף המאמן: "חיים רביבו אמר את הדברים מתוך כעס. שמעתי מאנשים מסוימים על כך שיש לו כעס מזה שדוד לא משחק לטעמו מספיק, אבל צריך לזכור שמתוך 12 משחקים, דוד רביבו שיחק בתשעה משחקים. אפשר להתווכח לגבי זה אם זה מספיק או לא, אבל השחקן שיחק ושותף. דוד רביבו התאמן בצורה טובה, לא הייתה לי איתו שום תקרית".

דוד רביבו בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"העזיבה של אלי כהן היא הקלה עבורו". דוד רביבו/יוסי ציפקיס

שחקני בית"ר ירושלים עלו לאימון אתמול כאשר מבחינתם הכול כרגיל. במהלך האימון כאשר הם שמו לב כי אלי כהן אינו מצטרף, החלו לחשושים שבסיום האימון הפכו לעובדה. אחד השחקנים סיפר: "הבנו שקרה משהו אבל לא ידענו מה. זה אף פעם לא נעים כי ברגע שמאמן הולך, השחקנים אשמים לא פחות ואפילו יותר ממנו. עכשיו לאף אחד לא יהיו הנחות וגם הקהל לא יעשה לנו הנחות.

"מצד אחד היו אתמול שחקנים כמו דוד רביבו שהעזיבה של אלי כהן היא הקלה עבורו בשל היחסים ביניהם, אך מנגד שחקנים שנחשבו שחקנים של המאמן, כמו ניסו קפילוטו, סלליך, צחי אליחן ודור מלול נראו המומים בסיום האימון וישבו דקות ארוכות בחדר ההלבשה". שחקן נוסף אמר: "זה כבר נוהל בפיטורי מאמן. יש את אלה שרוצים למות מזה ויש את אלה שמתוסכלים ומרגישים שלא קיבלו קרדיט ממנו ואפילו שמחים. זה הכדורגל".

מי שמעביר את אימון הבוקר של הקבוצה הוא דוד אמסלם, שצפוי לעמוד על הקווים ביום ראשון נגד מכבי תל אביב בטדי. לצד אמסלם ייבחר מאמן נוסף כאשר המועמדים העיקריים הם אייל לחמן וז'אן טלסניקוב. עדיין קיימת אפשרות כי רוני לוי יצורף כמאמן ראשי כאשר אמסלם ישמש כעוזרו.

בבית"ר מעריכים שבעקבות האירועים יגיע קהל גדול לטדי ביום ראשון ומצפים ל-25 אלף צופים. בבית"ר חזרו ואמרו אמש: "ללא קשר לפיטורי מאמן, עברנו קיץ קשה והושקעו כספים רבים בכיסוי התחייבויות. הקהל צריך לתת גב ולמלא את טדי, במיוחד בתקופה הקשה הזאת שם נמדד כל אוהד ואוהד".

בריאן ז'ונס חזר לאימונים ונראה כי יוכל להיות בסגל ביום ראשון. דור מלול עדיין סובל מכאבים ולא יהיה כשיר בשבועות הקרובים. עומר אצילי יחזור להתאמן בשבוע הבא מתוך מטרה להכשירו בעוד שלושה שבועות. איציק כהן צפוי לחזור להרכב.

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. קובי אליהו
מתחיל לעכל. אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully