וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופציה המועדפת על בית"ר: אמסלם לצד מאמן נוסף

3.12.2013 / 19:57

אמסלם התבקש להישאר בצוות המקצועי, לצידו צפויים לעבוד טלסניקוב או לחמן. טביב: ”הקהל לא השפיע, אין קשר לרביבו”

יוסי ציפקיס

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, התייחס היום (שלישי) לפיטורים של אלי כהן: "ברוב המשחקים האחרונים לא שיחקנו טוב, והרגשתי שצריך שינוי". כזכור, אלי כהן פוטר היום אחרי 11 מחזורים בלבד בתפקיד, כשעזיבתו מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים. בתקופה האחרונה בית"ר עברה ימים סוערים, לאור עזיבתו של המנכ"ל חיים רביבו, כשגם האכזבה המקצועית גוררת שריקות בוז מהיציעים ומחאה נגד המאמן ודרישה לפיטורים.

טביב מתעקש כי "האוהדים לא השפיעו עליי. זו החלטה מקצועית נטו, לא קשור לאוהדים ולא קשור לחיים רביבו. אמסלם הוא המאמן עד להודעה חדשה". טביב נשאל מדוע נציגו היה זה שהודיע לאלי כהן על העזיבה, ולא הוא באופן אישי: "שלחתי את הנציג שלי כי הייתה לי ישיבה חשובה, ואי אפשר היה לדחות אותה, זה היה מאוד חשוב, ויש לי נציגים. אנחנו לא משחקים טוב כבר תקופה ארוכה. זה לא אומר שאלי כהן לא מאמן טוב, פשוט היה צריך לעשות זעזוע".

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"שלחתי את הנציג שלי כי הייתה לי ישיבה חשובה". טביב/יוסי ציפקיס

רוני לוי צפוי לקבל פנייה. כל האופציות

בתום האימון היום, אותו העביר העוזר דוד אמסלם, נקרא שחקן העבר לשיחה ובה נאמר לו כי המועדון מעוניין שימשיך בצוות המקצועי בצוותא עם מאמן נוסף, שימונה לצדו או מעליו, כאשר גם לאמסלם יהיה משקל בהחלטה. אמסלם צריך ראשית להסדיר את הדברים מול אלי כהן, האיש שהביא אותו לבית"ר, ורק לאחר מכן ישיב. אלי כהן כבר הבהיר לאמסלם כי היה רוצה לראות אותו נשאר במועדון.

אם יצורף מאמן לצידו של אמסלם, ז'אן טלנסניקוב הוא הפרטנר המועדף, כשגם שמו של אייל לחמן הוזכר כמועמד. טלסניקוב שימש כעוזר מאמן תחת אלי כהן השריף וכעת עשוי לחזור למועדון. יש לציין כי טלסניקוב עובד לצד גיא עזורי בהתאחדות לכדורגל בסגל הזהב של נבחרת הנשים, ובית"ר תצטרך לקבל את אישור ההתאחדות למהלך כזה. שמות נוספים שהועלו כאופציות לאמן לצד אמסלם הם של פרדי דוד וניצן שירזי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים עם דוד אמסלם עוזר. יוסי ציפקיס
אישר לעוזרו להמשיך. כהן עם אמסלם/יוסי ציפקיס

אם המהלך הזה לא ייצא לפועל, טביב עשוי לפנות לאחד המאמנים הבכירים בשוק, כשהשם החם הוא רוני לוי. טביב כבר פנה לרוני לוי בקיץ ונפגע שסירב להצטרף, ולאחר מכן ישב עם קורנפיין ואנשיו של גאידמק אך השניים יישרו את ההדורים. בבית"ר חוששים כי דרישותיו הכספיות של לוי ודרישות התקציב שלו לא יאפשרו את צירופו, אם וכאשר.

אופציית דרור קשטן אינה נמצאת על הפרק כרגע לאור אירועי העבר בין טביב לקשטן כשהוא אימן בהפועל תל אביב. מקורב לטביב אמר היום: "הסיכויים שזה יקרה קלושים, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות. לך תדע, אולי שלמה שרף יתווך כאן ויעשה קסם".

בנוגע לאלי כהן "השריף", שאימן בהצלחה את הקבוצה עד הקיץ האחרון, גם כאן העניינים סבוכים. השריף תובע את בית"ר על כספים המגיעים לו מהעונה שעברה אך גורם בבית"ר אמר כי אם יוחלט ללכת עליו, לא תהיה בעיה לפתור את זה. השאלה הגדולה תהיה כיצד יקבל הקהל את המאמן אחרי כל אירועי העונה שעברה וצירוף שני השחקנים הצ'צ'נים, סאדייב וקדאייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully