וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רק אחרי מכבי תל אביב ימונה מאמן

4.12.2013 / 13:20

הקבוצה החליטה שהמאמן הזמני יעמוד על הקווים ביום ראשון נגד מכבי תל אביב ורק לאחר מכן ההנהלה תתפנה למינוי מאמן

one

בית"ר ירושלים קיבלה היום (רביעי) החלטה כי דוד אמסלם ימשיך כמאמן הקבוצה לפחות עד למשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב, כאשר רק לאחר המשחק תתפנה ההנהלה להליך מינוי מאמן קבוע עד לסיום העונה. למרות ההחלטה, שמו של אייל לחמן עדיין לא ירד מהפרק, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

מבית"ר נמסר: "ביממה האחרונה קראנו ושמענו על שמות של אינספור מאמנים המועמדים לאימון בית"ר ירושלים, אם מטעמם, מטעם מקורביהם או סוכניהם. התפלאנו ששמם של פאביו קאפלו ומוריניו לא עלו בתקשורת. אנו לא פנינו ולא דיברנו עם אף מאמן ומתרכזים אך ורק במשחק הקרוב. דוד אמסלם יעמוד על הקווים ביום ראשון מול מכבי תל אביב ומיד לאחר מכן נתפנה לבחירת מאמן שיהיה הנכון והטוב ביותר עבור בית"ר ירושלים שהיא הדבר החשוב העומד על הפרק".

אלי כהן: ”לפני יומיים טביב אמר לשחקנים שהוא עומד מאחורי המאמן”

מאמן בית"ר ירושלים דוד אמסלם. קובי אליהו
יש לו משחק חשוב לפניו. דוד אמסלם/קובי אליהו

אמסלם היה זה שהעביר את אימון הבוקר של הקבוצה. בבית"ר מעריכים שבעקבות האירועים יגיע קהל גדול לטדי ביום ראשון ומצפים ל-25 אלף צופים. בבית"ר חזרו ואמרו אמש: "ללא קשר לפיטורי מאמן, עברנו קיץ קשה והושקעו כספים רבים בכיסוי התחייבויות. הקהל צריך לתת גב ולמלא את טדי, במיוחד בתקופה הקשה הזאת שם נמדד כל אוהד ואוהד".

בריאן ז'ונס חזר לאימונים ונראה כי יוכל להיות בסגל ביום ראשון. דור מלול עדיין סובל מכאבים ולא יהיה כשיר בשבועות הקרובים. עומר אצילי יחזור להתאמן בשבוע הבא מתוך מטרה להכשירו בעוד שלושה שבועות. איציק כהן צפוי לחזור להרכב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אופיר קריאף, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"לא מתנערים מאחריות ויודעים שגם לנו יש חלק במצב הזה". אופיר קריאף/קובי אליהו

הקשר אופיר קריאף אמר לפני האימון: "זה מצב לא נעים כשצריך לפטר מאמן, אבל כדורגל זה מקצוע אכזרי ולצערנו הגענו למצב הזה. אנחנו לא מתנערים מאחריות ויודעים שגם לנו יש חלק במצב הזה. רוצים לעצור את זה כמה שיותר מהר ואנחנו עם הפנים קדימה".

הקשר נשאל מה לא עובד בפן המקצועי וענה: "אנחנו מנסים לבדוק הכול ולנסות הכול, באים לפה כל יום ועובדים על הדברים הפחות טובים ומנסים לשפר. אנחנו מקווים שהזעזוע הזה יעזור לנו לצאת לדרך חדשה. אנשים פה מבינים שבית"ר נמדדת במבחן התוצאה וכרגע אנחנו לא עומדים בזה".

בתוך כך, בית המשפט קבע היום שהאוהד דודי מזרחי, שהורשע בהוצאת לשון הרע והטרדה מינית של איציק קורנפיין ובני משפחתו ייאלץ לשלם ליו"ר לשעבר כ-380 אלף שקל. יחד עם זאת, חשוב לציין כי האוהד לא הגיש בכלל כתב הגנה או התגונן וצפוי לעשות זאת רק עכשיו במסגרת הערעור, מה שלמעשה עשוי לפתוח את התביעה מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully