וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אחד על אחד עם אובמה? אתן לו לקלוע"

הישראלי מפנטז על משחק אחרי הדלקת הנרות בבית הלבן. לגל"צ אמר: "בטוח שמקל יצליח, מכבי עדיין פייבוריטית בארץ"

ברני ארדוב

אחרי שסיפק 14 נקודות ו-7 ריבאונדים בהפסד יוסטון לפיניקס בלילה, יפגוש היום (חמישי) עומרי כספי את נשיא ארצות הברית ברק אובמה בבית הלבן, במסגרת הדלקת נרות חגיגית לחג החנוכה. עבור הישראלי מדובר בהגשמת חלום, אולם חלום גדול עוד יותר הוא לשחק אחד על אחד עם הנשיא, חובב כדורסל מושבע. "הלוואי שיהיה לנו גם זמן לשחק קצת, זה יכול להיות כיף", אמר כספי, שפרסם בחשבון האינטסגרם שלו את ההזמנה הרשמית שקיבל מהבית הלבן:

הישראלי הראשון ב-NBA המשיך לפנטז, ואמר בצחוק כי אם היה משחק עם אובמה, לא היה חוסם את הזריקה שלו: "לא הייתי רוצה לגרום לדרמה בין ישראלי וארצות הברית, הייתי נותן לו לזרוק, להרגיש טוב. אנחנו צריכים את התמיכה שלו".

"אמא שלי יותר נרגשת ממני", הוסיף כספי, שדאג להתגלח בחדר ההלבשה לקראת המאורע. "זה הולך להיות כיף. להיות בבית הלבן זה חלום, זו הזדמנות של פעם בחיים, הרבה אנשים לעולם לא חווים דבר כזה. להיות יכול להגיד לילדים שלי שהייתי בבית הלבן זה גדול". בנוסף לאובמה, יפגוש שחקן יוסטון נשיא נוסף במסגרת הביקור שלו - שמעון פרס. "יש לנו יחסים טובים", אמר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא ארצות הברית ברק אובמה משחק כדורסל. רויטרס
אל דאגה, כספי לא ישמור עליך. אובמה/רויטרס

על ההפסד המאכזב לפיניקס אמר כספי לאתר הרשמי של יוסטון: "החטאנו הרבה זריקות קלות, הסאנס לחצו אותנו וקצת הוציאו אותנו ממה שאנחנו עושים בהתקפה, לא קלענו כמו שאנחנו בדרך כלל קולעים וצריך ללמוד מזה".

בהמשך הבוקר התראיין כספי לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל ואמר בין היתר: "אני מאוד שמח ונהנה כאן ביוסטון. יש לנו קבוצה מדהימה. העונה מאוד ארוכה, עברנו רק רבע ממנה, והשמים הם הגבול. הארדן והווארד מדהימים, הם הכוכבים של הקבוצה ואלה שצריכים לסחוב אותנו קדימה. מחוץ למגרש הם חבר'ה מאוד טובים, וזה משהו שמאפיין את הקבוצה שלנו. כיף להיות חלק מזה". על הישראלי השני ב-NBA גל מקל אמר כספי: "אנחנו בקשר כמעט כל הזמן, הוא קיבל הזדמנות מדהימה לשחק ולהוכיח את עצמו, ואני חושב שהנסיון הזה מאוד יעזור לו בהמשך העונה. אני יודע כמה גל אגרסיבי ועובד קשה ואני בטוח שעם העבודה הקשה שלו הוא יוכיח שהמקום שלו בליגה".

על פתיחת העונה החלשה של מכבי תל אביב אמר שחקן הבית של הצהובים: "אני עוקב אחריהם כל הזמן, תמיד מחזיק אצבעות. אליפות לוקחים במאי, יוני, קורה שמפסידים משחקים, זה גם תלוי בלוח משחקים ופציעות. מכבי קבוצה טובה, היא עדיין פייבוריטית מול כל קבוצה בארץ. היא הקבוצה הכי טובה עם סגל השחקנים והמאמנים הכי טוב בארץ. זה משהו שמכבי תלמד כל העונה, וכשהכסף יהיה על השולחן מכבי תהיה פייבוריטית".

צפו בעומרי כספי המגולח מדבר אחרי ההפסד לפיניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully