וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס: "מאוכזב, עכשיו יש לנו פער גדול לסגור"

אוהדי אברטון זרו למנג'ר יונייטד מלח על הפצעים: "יפטרו אותך בבוקר". ונגר: "אסור להספיד אותם". הרביעייה של סוארס זיכתה אותו בהשוואה למסי ורונאלדו

ברני ארדוב

מה קורה למנצ'סטר יונייטד? האלופה המכהנת המשיכה הערב (רביעי) בשקיעה האיטית שלה אל מרכז הטבלה כשנחלה הפסד ביתי דרמטי, 1:0 לאברטון. עבור מנג'ר השדים האדומים, דייויד מויס היה זה אמור להיות משחק חגיגי מול האקסית, אך במקום זאת ראה הסקוטי את קבוצת מעבירה משחק שלישי ללא ניצחון, יורדת אל המקום השתיעי בפרמיירליג ומתרחקת עד כדי 12 נקודות מהמוליכה, ארסנל, שהמשיכה לנצח.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד במשחק מול אברטון. GettyImages
אשמתם בלבד. מויס/GettyImages

"אני מאוד מאוכזב", הודה בסיום דייויד מויס."היינו צריכים קצת מזל הערב, ולא קיבלנו אותו. אברטון המשיכה לתקוף והראתה לנו איזו קבוצה טובה היא. לא הגנו על השער בצורה טובה מספיק, כך שזו היתה אשמתנו. היו לנו הזדמנויות כמו לאברטון, אבל הם משחקים טובים, וזו הסיבה שהם בחלק העליון של הטבלה".

כשנשאל כיצד הוא מרגיש להפסיד לקבוצה ממנה הגיע, דווקא עם מנצ'סטר יונייטד ועוד במצב כה קשה בו נמצאת קבוצתו אמר מויס: "אני לא הסיפור הלילה. היה לי את המזל לאמן את אברטון ועכשיו יש לי את המזל לאמן את מנצ'סטר יונייטד. עכשיו יש לנו פער גדול מאוד לסגור, יש עוד דרך ארוכה ונצטרך לשחק כדורגל מצוין ולנצח המון משחקים".

אוהדי אברטון ממש לא שמרו חסד נעורים למאמן שכל כך הצליח איתם בעבר, ושרו לו: "הולכים לפטר אותך בבוקר", ו-"Oh David Moyes is full of shit".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניקלאס בנדטנר שחקן ארסנל חוגג שער. GettyImages
מגיע לו. בנדטנר/GettyImages

אחת הקבוצות שנהנתה מההפסד של יונייטד הערב היא כמובן ארסנל, שניצחונה על האל סיטי, 0:2 פתח פער של 12 נקודות בינה ובין השדים האדומים. מנג'ר התותחנים, ארסן ונגר החמיא לחלוץ המושמץ שלו, ניקלאס בנדטנר, שכבש את שערו הראשון העונה. "זה תמיד הימור לשים אותו בהרכב במצב הזה, כי הוא לא שיחק הרבה זמן. הוא עבד קשה מאוד באימונים והגיע לו לקבל את הצ'אנס הזה".

ונגר המשיך וסיפר על הדני: "הוא במועדון מאז שהוא בן 15 או 16 ואילצנו אותו לחתום על חוזים ארוכי טווח פעמיים. תמיד האמנתי ביכולות שלו ובאיכויות שלו, והיה לו משחק נהדר". על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "זה היה ערב מצויין כי שלטנו במשחק, הראינו טכניקה טובה ושמרנו על שער נקי. זו היתה הופעה משכנעת מאוד".

על הפסדה של יונייטד לאברטון וההתרחקות של השדים האדומים מהצמרת אמר הצרפתי: "זה מוקדם מדי להספיד את מנצ'סטר יונייטד. זהו הפסד מפתיע אבל כבר ראינו דברים כאלה בעבר. אנחנו צריכים להמשיך לנצח בכדי שיהיה לנו סיכוי ולא לדאוג מקבוצות אחרות".

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג מול נוריץ'. GettyImages
ערב נפלא. סוארס/GettyImages

לואיס סוארס חווה 89 דקות של גן עדן אתמול מול נוריץ', עם רביעייה משוגעת ובישול ב-1:5 של ליברפול. ואת זה הוא עשה אחרי שבשני העימותים הקודמים מולם כבש שלושער. האורוגוואי והפך לראשון מאז דצמבר 2011 (יעקובו) שכובש רביעייה בפרמיירליג. זה התחיל עם שער מרהיב מ-35 מטרים, נמשך עם כדור חד מתוך הרחבה ועוד מבצע אישי, והסתיים עם כדור חופשי פנטסטי. נוריץ' עוד צימקה עם שער של בראדלי ג'ונסון, אבל סוארס הוסיף עם בישול לראחים סטרלינג וחתם את משחקו הטוב ביותר בפרמיירליג.

באתר הרשמי של ליברפול הראו את הסטטיסטיקה מהערב הנפלא של החלוץ האורוגוואי.

דקות: 89
נגיעות בכדור: 70
זכה במאבק על הכדור: 53.8%
זכה במאבקים אוויריים: 33.3%
שערים: 4
איומים: 7
למסגרת: 6
ברחבה: 4
מחוץ לרחבה: 3
מסירות: 45
דיוק: 66.7%

"אנחנו יכולים להשיג כל מה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה", התייחס סוארס בסיום המשחק לסיכויי קבוצתו להכנס לליגת האלופות העונה, "המטרה שלי זה להפוך את הקבוצה לטובה יותר. התפקיד שלי זה להבקיע שערים שינצחו לנו משחקים וישמרו את הקבוצה כמה שיותר גבוה בטבלה". החלוץ אף הכחיש את השמועות כי יעזוב את הקבוצה העונה בראיון למארקה: "אני שמח פה, ואשאר עד לסיום העונה".

על סיכויי הזכייה באליפות אמר החלוץ האורוגוואי: "אני שמח להיות בפריימר ליג כי זאת הליגה הטובה בעולם. אני לא יודע אם אנחנו מתמודדים על התואר, אבל אנחנו רוצים להיות במקום הגבוה ביותר בטבלה שאנחנו מסוגלים".

ברנדן רוג'רס הילל את החלוץ שלו: "זאת שמחה גדולה לראות אותו, ואני עדיין חושב שהשנים הטובות ביותר שלו יהיו כאן. הוא מתאים לנו כמו כפפה ליד, הוא נהנה כאן, הוא הכי שמח שראיתי אותו. יש לו חיבור מדהים עם הקבוצה ואנפילד. הוא מרגיש בבית. אל תשכחו שאנחנו מייצרים בשבילו את הסיטואציה שבה הוא הטוב ביותר".

"בשביל הכוכבים הגדולים בכדורגל המודרני, מסי ורונאלדו, זה הכל קשור לאיזה מספרים הם מביאים. לא מספיק שער אחד, שניים או שלושה", הוסיף מאמן ליברפול, "אני חושב שמסי ורונאלדו הם הטובים בעולם בשנים האחרונות, לואיס רק בן 26, ואם הוא ימשיך להתקדם ככה הוא יהיה שם".

כל משחקי אתמול בפרמיירליג

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully