וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון הפתיעה את יונייטד, רביעייה לסוארס

מויס פגש את האקסית והתרחק מאוד מהאליפות עם הפסד 1:0 דרמטי באולד טראפורד. סוארס עם רביעייה ב-1:5 של ליברפול על נוריץ', ניצחונות לארסנל, צ'לסי, מנ' סיטי וטוטנהאם

ברני ארדוב

המחזור ה-14 באנגליה נערך הערב (רביעי) וסיפק שלל דרמות ואירועים. דייויד מויס אירח עם מנצ'סטר יונייטד את האקסית אברטון, ודווקא היא הרחיקה אותו מאוד מהצמרת עם ניצחון מפתיע 0:1 באולד טראפורד. כוכב המחזור היה לואיס סוארס, שהפציץ רביעייה וגם בישל ב-1:5 של ליברפול על נוריץ'. המוליכה ארסנל גברה 0:2 על האל סיטי ואילו השנייה צ'לסי השיגה 3:4 משוגע על סנדרלנד בניצוחו של אדן הזאר (צמד ובישול). מנצ'סטר סיטי סוף כל סוף ניצחה בחוץ עם 2:3 על ווסט ברומיץ', בעוד טוטנהאם חזרה מפיגור ל-1:2 בדרבי על פולהאם.

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג מול נוריץ'. GettyImages
הצגת ענק עם ארבעה שערים. לואיס סוארס/GettyImages

ארסנל - האל סיטי 0:2

התותחנים שמרו על יתרונם בפסגה עם ניצחון ביתי קל על האל סיטי ומשחק רביעי ברציפות (בכל המסגרות) מבלי לספוג. ארסן ונגר הימר על ניקלאס בנדטנר בחוד במקום אוליבייה ז'ירו וקיבל מהדני המושמץ תמורה מיידית, כשכבר אחרי פחות משתי דקות הוא נגח פנימה את הראשון שלו העונה. ארסנל שלטה והחמיצה, עד ששתי דקות מפתיחת המחצית השנייה מצאה את הרשת פעם נוספת. הפעם מסוט אוזיל סיים מהלך קבוצתי נאה עם כדור ברשת. שחקני האל רק הביטו בקנאה. הם יחפשו את הנקודות במקום אחר.

דקה 2: גול! איזו פתיחה של ארסנל. ג'נקינסון הגביה נהדר מימין ודווקא בנדטנר המושמץ נגח פנימה מצוין וקבע 0:1 לארסנל. שער ראשון לדני העונה.

דקה 47: גול! מונריאל הציל כדור שעמד לצאת החוצה ומסר לראמזי. הוולשי הכניס כדור עומק קסום לאוזיל, שגלגל פנימה. 0:2 לארסנל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניקלאס בנדטנר שחקן ארסנל חוגג שער. GettyImages
דווקא הוא מבין כולם. ניקלאס בנדטנר/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - אברטון 1:0

את מה שלא עשה מעולם דייויד מויס כמאמן אברטון, עשה רוברטו מרטינס בניסיון ראשון... ועוד מול מויס. מאמן מנצ'סטר יונייטד קיווה לנצח את האקסית כדי לא להתרחק מהצמרת, אבל שחקניו שוב התקשו בחלק הקדמי בלי רובין ואן פרסי, החמיצו לא מעט ובסוף נענשו. דווקא המגן השמאלי המחליף של אברטון, בריאן אוביידו, הכריע את המשחק בדקה ה-86 ושלח את מויס לעשות חשבון נפש, כשהוא רחוק 12 נקודות מהפסגה. ניצחון ראשון של אברטון בליגה באולד טראפורד מאז 1992. מויס תמיד כשל שם, מרטינס לא.

דקה 72: הכי קרוב של יונייטד במשחק. אברה נגח כדור קרן וסחט הדיפה גדולה מהווארד, ואת הריבאונד נגח וולבק מול שער חשוף למשקוף.

דקה 86: גול! אחרי כדור של מיראלס לעמוד, ההתקפה הארוכה של אברטון נמשכה ולבסוף לוקאקו העביר רוחב ודווקא המגן השמאלי המחליף אוביידו כבש מקרוב. 0:1 מפתיע לאברטון, מויס בהלם.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד במשחק מול אברטון. GettyImages
ערב קשה. דייויד מויס/GettyImages

סנדרלנד - צ'לסי 4:3

הצגה נהדרת של אדן הזאר השאירה את צ'לסי מרחק ארבע נקודות בלבד מהפסגה. סנדרלנד של האקס גאס פוייט הוליכה בפתיחה וחלמה על הפתעה, אבל הכישרון הבלגי כיכב עם בישול לפרנק למפארד וצמד נפלא, בדרך לניצחון במשחק משוגע. פיל בארדסלי כבש שער עצמי וגם תיקן מן העבר השני, אך זה לא היה מספיק וסנדרלנד עדיין במקום האחרון. ז'וזה מוריניו יכול להיות מרוצה מהזאר, אבל מודאג מאוד מההגנה שלו.

דקה 14: גול! כדור חופשי רע הגיע בסופו של דבר לאלטידור ברחבה. החלוץ האמריקאי הסתובב ובעט חזק לרשת של צ'ך. 0:1 מפתיע לסנדרלנד.

דקה 17: גול! תגובה מהירה של צ'לסי. הזאר הגביה משמאל ולמפארד נגח משלושה מטרים פנימה. 1:1.

דקה 36: גול! הזאר חתך משמאל לכיוון המרכז, הטעה את השומר שלו ובעט שטוח לפינה הרחוקה ופנימה. 1:2 לצ'לסי.

דקה 50: גול! בראון לא הצליח להגיע לכדור קרן שנשלח לרחבת צ'לסי, אבל אושיי היה שם ובעט בשמאל לרשת. אקס יונייטד הוסיף ללחץ על מוריניו, 2:2.

דקה 62: גול! סנדרלנד לא מצאה תשובה להזאר. הפעם הבלגי החליף מסירות עם למפארד שהחזיר לו בעקב, והזאר התקדם ובעט כדור חד מ-12 מטרים פנימה. צמד לבלגי, 2:3 לצ'לסי.

דקה 84: גול! ראמירס העביר כדור רוחב מימין ובארדסלי דחק לשערו הוא. שער עצמי אומלל, 2:4 לצ'לסי.

דקה 86: גול! בארדסלי תיקן עם שער מקרוב אחרי כדור קרן. רק 3:4 לצ'לסי.

פרנק למפארד שחקן צ'לסי חוגג שער מול סנדרלנד. GettyImages
נהנה מבישול של אדן הזאר. פרנק למפארד/GettyImages

ליברפול - נוריץ' 1:5

משהו מיוחד קורה ללואיס סוארס ברגע שהוא פוגש את נוריץ'. בשני העימותים הקודמים הוא הבקיע שלושער, הפעם הגדיל לעשות עם רביעייה וגם בישל. האורוגוואי לא התרגש מההפסד להאל סיטי או מחסרונו של דניאל סטארידג' הפצוע, והפך לראשון מאז דצמבר 2011 (יעקובו) שכובש רביעייה בפרמיירליג. זה התחיל עם שער מרהיב מ-35 מטרים, נמשך עם כדור חד מתוך הרחבה ועוד מבצע אישי, והסתיים עם כדור חופשי פנטסטי. נוריץ' עוד צימקה עם שער של בראדלי ג'ונסון, אבל סוארס הוסיף עם בישול לראחים סטרלינג וחתם את משחקו הטוב ביותר בפרמיירליג.

דקה 15: גול! ביצוע נדיר של סוארס. ג'רארד נגח פעם אחת, שחקני נוריץ' הסתבכו וסוארס בעט כדור קשתי מדהים מ-35 מטרים, לרשת של ראדי. שער מרהיב, העשירי של סוארס העונה. 0:1 לליברפול.

דקה 29: גול! שוב סוארס. האורוגוואי היה במקום אחרי קרן של קוטיניו וירה מקרוב פנימה את ה-11 שלו העונה. מלך שערי הליגה העלה את ליברפול ל-0:2.

דקה 35: גול! סוארס מתעלל בנוריץ'. החלוץ היתל בפר ומ-16 מטרים ירה חצי יעף לפינה הרחוקה של ראדי. שלושער שלישי רצוף לסוארס במפגשים מול נוריץ' (הראשון בהיסטוריה של הפרמיירליג שעושה זאת שלוש פעמים מול קבוצה אחת). 0:3 מהיר לליברפול.

דקה 74: גול! מי אם לא סוארס. הפעם האורוגוואי סובב כדור חופשי נפלא מ-22 מטרים וחגג רביעייה מרהיבה ביופייה. איזו הצגה אישית, 0:4 לליברפול.

* סוארס הוא הראשון שמבקיע רביעייה בפרמיירליג מאז יעקובו מיודענו שכבש ארבעה לרשת סוונסי בדצמבר 2011.

דקה 83: גול! ג'ונסון עלה מעל אגר כדי לנגוח פנימה ולצמק ל-4:1.

דקה 88: גול! סוארס מסר עם החלק החיצון לסטרלינג, שמ-11 מטרים המשיך פנימה. סוארס עם רביעייה ובישול, 1:5 לליברפול.

לואיס סוארס שחקן ליברפול מול נוריץ'. GettyImages
חתום על אחד משערי העונה. לואיס סוארס/GettyImages

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר סיטי 3:2

אחרי ארבעה הפסדים קודמים העונה במשחקי חוץ, מנצ'סטר סיטי הצליחה לצאת למסע הרחק ממבצרה הביתי ולחזור עם שלוש נקודות. ההתקפה של הסיטיזנס נראתה מעולה גם כשאלברו נגרדו סופסל לטובת אדין דז'קו. הבוסני לא כבש, אבל היה מעורב בשער של סרחיו אגוארו (ה-11 שלו העונה). יאיא טורה המצוין הוסיף צמד והקפטן וינסנט קומפני השלים 90 דקות אחרי שחזר מפציעה. ווסט ברומיץ', הצליחה לצמק עם שני שערים ולהימנע מתבוסה.

דקה 9: גול! התקפה נפלאה של סיטי הסתיימה בשער. דז'קו הכניס בצד ימין את סבאלטה שהוציא רוחב לאגוארו, שהרשית בנגיעה קטלנית את ה-11 שלו העונה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 24: גול! נאסרי שלח את קולארוב והמגן השמאלי מצא במרכז הרחבה את יאיא טורה. הקשר לא התקשה לכבוש את השישי שלו העונה בליגה, 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 74: גול! קולארוב סחט פנדל וטורה דייק והשלים צמד. 0:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 85: גול! כדור רוחב מצד שמאל פגע ברגל של קולארוב וממנו לגוף של השוער פנטילימון ופנימה. שער עצמי, 1:3 לסיטי.

דקה 90+4: גול! אניצ'בה המחליף צימק אחרי בישול של וידרה. רק 2:3 לסיטי בסיום.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם סרחיו אגוארו. רויטרס
השיגו ניצחון חוץ. סרחיו אגוארו חוגג עם החברים/רויטרס

פולהאם - טוטנהאם 2:1

אנדרה וילאש בואש הרוויח עוד שבוע בתפקיד, עם ניצחון דרמטי בדרבי הלונדוני. פולהאם נפרדה ממרטין יול אחרי חמישה הפסדים רצופים וכבר ראתה ניצחון בבכורה של רנה מולנסטין אחרי שער של אשקן דז'אגה האירני, אבל טוטנהאם גילתה אופי וידעה לחזור מפיגור. ולאד קיריקש השווה עם בעיטה מפתיעה מרחוק ולואיס הולטבי השלים את המהפך שמונה דקות לסיום. שלוש נקודות חשובות לתרנגולים, פולהאם עם הפסד שישי רצוף.

דקה 56: גול! מה קורה לטוטנהאם? איבוד כדור במרכז המגרש נוצל על ידי האקס ברבאטוב, שבכדור עומק על 40 מטרים מצא את דז'אגה. האירני הכניע את לוריס מזווית אלכסונית. 0:1 לפולהאם.

דקה 73: גול! הגנת פולהאם הרחיקה רע את כדור הקרן לעבר קיריקש, והבלם הרומני ירה בשמאל מ-30 מטרים פנימה. 1:1.

דקה 82: גול! הולטבי חתך מימין למרכז ובשמאל ירה מ-20 מטרים פנימה. מהפך של טוטנהאם ל-1:2.

שחקן טוטנהאם ולאד קיריקש. GettyImages
הפתיע מרחוק. ולאד קיריקש/GettyImages

משחקים נוספים

סאות'המפטון - אסטון וילה 3:2
לסאות'המפטון: ג'יי רודריגס (48), פאבלו אוסבלדו (69). לווילה: גבריאל אגבונלהור (15), ליבור קוזאק (64), פביאן דלף (80)

סוונסי - ניוקאסל 0:3
לסוונסי: ניית'ן דייר (45), מתיו דבושי (67, עצמי), ג'ונג'ו שלבי (82)

סטוק סיטי - קרדיף סיטי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully