וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אנחנו מפורקים, גם ב-NBA אין דבר כזה"

4.12.2013 / 21:04

אחרי הניצחון על ריגה, מאמן מכבי חיפה נגד לוח הזמנים הצפוץ של קבוצתו: "אלו אדי הדלק האחרונים, החמצן כבר לא מגיע"

בקושי רב, גברה היום (רביעי) מכבי חיפה 72:74 על ריגה והבטיחה מעשית העפלה לשלב הבא ביורוקאפ. לצד היכולת הגבוהה בליגה בפתיחת העונה, הירוקים יכולים לרשום לעצמם עוד הישג נאה גם בזירה האירופית. זה לא היה קל: האלופה כבר הוליכה ב-19 נקודות, אך שמטה את היתרון ונקלעה לפיגור לקראת הסיום. למזלה, אייק אופייבו קלע סל ניצחון דרמטי פחות משנייה לסיום והבטיח את הניצחון. בריאן רנדל ודגן יבזורי הצטיינו עם 16 נקודות כל אחד.

מכבי חיפה ניצחה את ריגה 72:74, סל ניצחון לאופייבו

דני פרנקו מאמן ברק נתניה. מגד גוזני
לא עומדים על הרגליים. דני פרנקו/מגד גוזני

מאמן מכבי חיפה, דני פרנקו, התייחס בסיום לעומס המשחקים הרב על קבוצתו: "אנחנו מפורקים. גם ב-NBA אין דבר כזה, אנחנו לא עומדים על הרגליים. כבר ביום ראשון יש משחק נגד הפועל תל אביב. אנחנו קבוצה של מגרש פתוח, של אתלטים. מורן רוט מפורק מכף רגל ועד ראש. דונטה החטיא עונשין וזה הכל בגלל חמצן שלא מגיע. אנחנו על האדים האחרונים של הדלק. אם היו אומרים לי שנעפיל העפלה לשלב הבא שני משחקים לפני שהסיבוב נגמר, לא הייתי מאמין בחיים. כשיהיה לנו טיפה יותר דלק, נשטוף יותר את המגרש ולא יחזרו מולנו כמו היום. קיבלתי מתנה יפה מאוד ליום ההולדת. אנחנו עם עוד שתי קבוצות במקום הראשון בליגה והגענו לשלב הבא באירופה, ככה שאנחנו עושים דברים טובים".

דגן יבזורי הוסיף: "היה משחק חשוב, היינו צריכים אותו כדי לא להתקשקש במשחקים הבאים. אולי זה ייתן לנו קצת אוויר לנשימה במשחקים הבאים, כי אנחנו עמוסים מאוד. אני הגעתי העונה לסיטואציה אחרת ממה שהייתי רגיל בגליל, תמיד הייתי שם על המגרש 30 דקות. באתי לחיפה שזו קבוצה עם סגל עמוק, זו חוויה שונה. לפעמים משחקים יותר ומשחקים פחות. אי אפשר להיות ממורמרים מזה, תמיד יש את המשחק הבא ואצלנו הוא מגיע די מהר, כך שצריך להיות תמיד מוכנים לעלות למגרש".

רוט דגן יבזורי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מצא את הידית בדיוק בזמן. יבזורי עם רוט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully