וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ספגה עונש רדיוס עם קהל

4.12.2013 / 18:15

הזהובים יארחו את מכבי ת"א מחוץ לבלומפילד, בגין קריאות גזעניות. עוד מבית הדין: דורה ועזאם הושעו משני משחקים

one

* צפו בתקציר המשחק בין הפועל חיפה למכבי תל אביב

בני יהודה נענשה הערב (רביעי) במשחק רדיוס עם קהל, בעקבות התפרעות אוהדי הקבוצה במחזור האחרון, בהפסד 1:0 להפועל ניר רמת השרון. באותו משחק קראו אוהדי הזהובים קריאות גזעניות לעברו של אפרים טאקה, חלוץ המארחת.

הדיין הפעיל בכך עונש על תנאי שעמד לחובת הקבוצה וגזר עליה משחק רדיוס עם קהל. משחק הבית הקרוב של בני יהודה הוא מול מכבי חיפה, ומשחק הבית שבא אחריו הוא מול מכבי תל אביב.

על פי התקנון, משחק רדיוס יתקיים במרחק של כ-35 קילומטר מהאצטדיון הביתי.

קשר בני יהודה אמיר עגייב מנסה לעצור את חלוץ הפועל ניר רמת השרון אפרים טאקה. מגד גוזני
טאקה מול עגייב. העונש על-תנאי הופעל/מגד גוזני

שופט המשחק בין הפועל חיפה למכבי תל אביב מ-23 בנובמבר (3:1), אלי חכמון, הושעה אתמול (שלישי) לחודש לאחר שלא לחץ יד למאמן החיפאים, שלומי דורה, בסיום אותו משחק. הערב נמסרו עונשיהם של המורחקים מאותו משחק, דורה והקשר עהאד עזאם. שניהם הושעו לשני משחקים בפועל. דורה, בנוסף, נקנס ב-3,500 שקלים והורחק לשני משחקים על תנאי.

עזאם כבר ריצה הרחקה ממשחק אחד, וצפוי לחזור לשחק במשחק החוץ מול מכבי פתח תקוה ב-14 בדצמבר. דורה, שניהל את המשחק הקודם של קבוצתו, יחזור לקווים במשחק הבית מול הפועל ניר רמת השרון.

בדו"ח השופט לאחר אותו משחק כתב חכמון: "המאמן הורחק לאחר הערות ומחאה, לאחר ההרחקה הוא צעק לי 'חתיכת סמרטוט'. השחקן החל לדחוף את טל בן חיים. ביקשתי שיפסיק, שיתנהג כשחקן מקצוען בליגת העל. בתגובה אמר השחקן 'אתה עוד תראה, אחרי המשחק אני הולך לתקשורת על זה', והוסיף לאחר ההרחקה 'אין לך מושג'".

שלומי דורה הגיב על הדוח של חכמון ואיים להגיש נגדו תביעת לשון הרע: "מעולם לא כיניתי את השופט חכמון בשם סמרטוט. אמרתי לו שהוא גמר לנו את המשחק. אם השופט מתכוון לכתוב בדוח שכיניתי אותו 'סמרטוט', אגיש נגדו תביעת לשון הרע, גם על כך שלא לחץ את ידי בסיום".

עזאם פירט את השתלשלות העניינים לטענתו, ובדף הפייסבוק שלו כתב: "אלוהים זה אחד ויחיד... זה ששופט יכול להרחיק במשחק והוא מחליט וקובע את ההחלטות, זה לא אומר לנצל את זה, שופט שכל הזמן מטריד שחקן ולבסוף אומר לו דברים מעליבים ולא במקום זה כבר מעבר לכדורגל".

השלכות אותו משחק: אלי חכמון הושעה לחודש

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה לצד מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה. יוסי ציפקיס
דורה מול סוזה במשחק המדובר/יוסי ציפקיס
השופט אלי חכמון לצד שוער הפועל חיפה, קאלה דרשלר. יוסי ציפקיס
חכמון באמצע המהומה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully