וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלו: "הבעיה שלנו היא הדאגה למה שקורה מחוץ למגרש"

כוכב הניקס לחוץ: "צריכים להישאר יחד". קיד דחק את לורנס פרנק מחוץ לצוות המקצועי, צפו בקובי בריאנט מטביע באימון

המשבר של הנטס, שרשמו נקודת שפל חדשה הלילה (בין שלישי לרביעי) עם תבוסה ביתית 111:87 לדנבר, הוליד שינוי ראשון בצוות המקצועי. דיווחים שונים בארצות הברית טוענים שלורנס פרנק, עוזרו של ג'ייסון קיד, הועבר לעמדה פחות בכירה ולא יישב יותר על הספסל לצד המאמן החדש.

כזכור, פרנק שאימן את קיד בנטס בימיו כשחקן היה אמור לשמש כמדריכו הצמוד בשנתו הראשונה על הקווים, אך מערכת היחסים התקררה לאחרונה והובילה להעברתו של פרנק לתפקיד יועץ לא מוגדר. על פי ההערכות, הסדק הראשון בין השניים נוצר כשקיד בחר בג'ואי פרונטי כמחליפו כמאמן בשני המשחקים מהם היה מורחק בתחילת העונה ולא בפרנק. "זו ההחלטה שהייתי צריך לקבל, קיבלתי אותה ואנחנו ממשיכים הלאה", אמר קיד. "זו ההחלטה שלי במובן של מה שהייתי צריך לעשות. זאת החלטה של כדורסל, וזה הכל".

מיאמי נעצרה, OKC דוהרת, הנטס הושפלו, הווריורס התקמבקו

כך התפרק לחתיכות הפרויקט השאפתני של ברוקלין

ג'ייסון קיד מאמן ברוקלין נטס. Kathy Willens, AP
"זאת החלטה של כדורסל". ג'ייסון קיד/AP, Kathy Willens

יומיים לפני הדרבי בין שתי הקבוצות החבוטות של ניו יורק, גם בניקס לא שקט בגזרת המאמן, ואחרי תשעה הפסדים רצופים ששלחו אותם למאזן הגרוע בליגה כרמלו אנתוני הביע הלילה חשש מפיטוריו המתקרבים על מייק וודסון. "זה מדאיג אותנו", אמר מלו. "אבל אנחנו צריכים להיות מודאגים מלשחק כדורסל, ואני חושב שהבעיה שלנו היא תמיד הדאגה למה שמתרחש מחוץ למגרש".

"אנחנו צריכים להישאר יחד כקבוצה", הוסיף אנתוני, שקולע העונה 26.3 נקודות למשחק ב-42.3% מהשדה, האחוז הנמוך ביותר בקריירה שלו. "אנחנו צריכים לשלוט על חדר ההלבשה שלנו, ועל מה שקורה על הפרקט. כמנהיג של הקבוצה הזו, אני אעשה את מה שביכולתי כדי לא לאפשר לנו להתמקד בדברים אחרים".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
"אנחנו צריכים להישאר יחד כקבוצה". כרמלו אנתוני/AP

ובינתיים בלוס אנג'לס, קובי בריאנט השלים אימון מלא ראשון לצד חבריו בלייקרס אחרי שבועיים, והוא עשוי לחזור מהיעדרות בת שמונה חודשים כבר במשחק מול סקרמנטו בין שישי לשבת. "היום היה יום טוב", אמר מייק ד'אנטוני אחרי האימון. "נראה איך הוא יגיב מחר, אבל זה היה צעד גדול קדימה".

התגעגעתם? צפו בקובי בריאנט מטביע באימון הלילה

* פול ג'ורג' וקווין דוראנט נבחרו לשחקני חודש נובמבר, כשמי שנבחרו לרוקיז של החודש במזרח ובמערב הם מייקל קרטר וויליאמס ובן מקלמור.

* אנתוני דייויס שנפצע בידו בניצחון של ניו אורלינס על הניקס לפני שלושה ימים, ייעדר בין 4 ל-6 שבועות.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully