וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "היגואין הוא שחקן שעושה את ההבדל"

הארגנטינאי שבר בצורת של 4 משחקים ללא כיבוש בניצחון של נאפולי על לאציו. פטקוביץ' מכחיש שיעזוב את הביאנקוצ'לסטי

ברני ארדוב

גונסאלו היגואין שבר אמש (שני) בצורת של ארבעה משחקי ליגה ללא הבקעה עם צמד ונאפולי קטעה רצף של שני הפסדים בסריה א' (ואחד בליגת האלופות) וגברה 2:4 על לאציו באולימפיקו. הפרטנופי שספגו ארבעה שערים ללא מענה נגד יובנטוס ופארמה, הרשימו נגד מחזיקת הגביע ונשארו במאבק האליפות. הפער שלהם מ"הגברת הזקנה" שמוליכה את הטבלה עומד כעת על שש נקודות והם רחוקים שלוש נקודות מרומא שבמקום השני. אגב, מאז אוגוסט 2012, בכל פעם שהיגואין כובש הקבוצות שלו לא הפסידו. 17 משחקים ברציפות.

"היגואין הוא שחקן שעושה את ההבדל", אמר רפא בניטס בסיום המשחק, "שוחחתי איתו לפני המשחק, כמו ששוחחתי עם כמה שחקנים נוספים. הדבר הכי חשוב זה לא שהוא כבש, אלא שהוא שיחק טוב, הפחיד את ההגנה של לאציו ופינה שטחים לשחקנים האחרים".

בניטס עלה אמש בהרכב התקפי וקיבל תפוקה מצוינת, כשגם גוראן פאנדב וחוסה קאייחון מצאו את הרשת. הספרדי הוסיף: "פאנדב והיגואין הם שני שחקנים אינטליגנטיים שיודעים לנוע בחלק הקדמי. הם מסוגלים להחזיק בכדור או להתקיף בלעדיו, כך שלהגנה של היריבות קשה להבין מה לעשות מולם".

בצד השני נרשמה אכזבה גדולה. לאציו סופרת כבר חמישה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, כולל שני הפסדים בשני המשחקים האחרונים בבית. הקבוצה מהבירה הידרדרה עד המקום התשיעי בטבלה והיא רחוקה מאוד ממאבק על מקומות 1-3 ששווים השתתפות בליגת האלופות.

השיחה העיקרית בלאציו סובבת את עתידו של המאמן ולדימיר פטקוביץ', שהוזכר לאחרונה כמועמד המוביל לרשת את אוטמאר היצפלד בנבחרת שוויץ אחרי שזה יעזוב בתום הגביע העולמי בקיץ הקרוב. פטקוביץ' הצהיר אתמול שהוא רואה את עתידו בקבוצה מהבירה, אבל נראה שאם התוצאות המאכזבות יימשכו, לא בטוח שבמועדון ייראו את הדברים באותה עין.

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. רויטרס
כשהיגואין כובש, הקבוצות לא מפסידות. כבר 17 משחקים ברציפות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully