וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה את לאציו 2:4, צמד להיגואין

הפרטנופי קטעו את רצף שני ההפסדים, ניצחו באולימפיקו והתקרבו ליובנטוס ורומא בצמרת. פיורנטינה - ורונה 3:4

ברני ארדוב

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית מושלם הערב (שני) עם שני משחקים מצוינים ומסקרנים. פיורנטינה אירחה בפירנצה את ורונה ובתום משחק הפכפך ורב שערים רשמה ניצחון ליגה שמיני עם 3:4. בדקה ה-14 התוצאה עמדה על 2:2, ובהמשך הוויולה ניצלו הרחבה של בושקו ינקוביץ' כדי להשיג ניצחון ביתי. המנה העיקרית הגיעה בהמשך במשחק בו לאציו אירחה את נאפולי באולימפיקו, ושם היו אלה הפרטנופי שהתאוששו מההפסדים ליובנטוס ופארמה, ורשמו ניצחון גדול בתוצאה 2:4, מצמד שערים של גונסאלו היגואין ושערים של גוראן פאנדב וחוסה קאייחון. לאציו, מנגד, ממשיכה לאבד גובה, רשמה הפסד ליגה חמישי וסגרה חודש ללא ניצחון בסרייה A.

חלוץ נאפולי גונסאלו היגואין. Paolo Bruno, GettyImages
פתח את החודש עם צמד. היגואין/GettyImages, Paolo Bruno

לאציו - נאפולי 4:2

אחרי שבחודש נובמבר נאפולי איבדה גובה בצמרת, הגיעה דצמבר והקבוצה מדרום איטליה חוזרת להיצמד ליובנטוס ורומא בצמרת. הנאפוליטנים קטעו רצף של שני הפסדים עם ניצחון גדול באולימפיקו וגרמו למארחת לאבד גובה ולהמשיך לאבד נקודות.

בדקה ה-24 גונסלו היגואין חטף כדור מהגנת לאציו, פרץ לרחבת המארחת, ניער מעליו את אחד המגינים והכניע את מרקטי כשגלגל פנימה וקבע 0:1 לנאפולי. אבל הפרטנופי לא הספיקו לחגוג הרבה זמן כי שתי דקות אחר כך מסירת רוחב של קנדרבה פגעה בואלון בהראמי, נכנסה פנימה ולאציו איזנה ל-1:1.

נאפולי פתחה מצוין את המחצית השנייה ועלתה ל-1:2 בדקה ה-50 משער של גוראן פאנדב. אינסינייה הרים כדור חופשי, היגואין הסיט לכיוון הקורה הרחוקה ופאנדב היה שם כדי לדחוק מקרוב ולהחזיר לקבוצתו של רפא בניטס את היתרון. בדקה ה-72 נאפולי ביססה את יתרונה והיגואין חגג צמד. הארגנטינאי קיבל כדור מפאנדב כ-25 מטרים משער לאציו, פרץ לרחבה ובעט פנימה כדי לרשום 1:3 לאורחים מהדרום. זאת הפעם השנייה ב-20 שנים האחרונות שנאפולי כובשת שלושה שערים באולימפיקו, הפעם הקודמת הייתה ב-2007. גמור? לאציו לא חשבה כך ובדקה ה-88 המארחת חזרה למשחק כשהמחליף קייטה באלדה פרץ לרחבה, ובעט בעוצמה מקרוב פנימה כדי לצמק ל-3:2. היה זה שערו השני העונה של באלדה העונה. אבל בדקה ה-90 תקוותיה של לאציו נגוזו, כשחוסה קאייחון קיבל כדור עומק ולבד מול מרקטי בעט פנימה וקבע 2:4.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חלוץ נאפולי גוראן פאנדב. Paolo Bruno, GettyImages
שלוש נקודות יקרות במרדף אחר יובה ורומא. פאנדב חוגג/GettyImages, Paolo Bruno

פיורנטינה - ורונה 3:4

פתיחת המשחק הייתה מטורפת עם ארבעה שערים ב-14 דקות. בורחה ואלרו הרשית בדקה החמישית כשבעט בשמאל מחוץ לרחבה וקבע 0:1 לפיורנטינה, אבל דקה אחר כך ורונה השוותה משער של רומולו שבעט מצד ימין של הרחבה. בדקה ה-13 האורחים השלימו מהפך כשעלו ל-1:2 משער של חואן איטורבה שבעט מחוץ לרחבה לפינה הימנית העליונה. דקה אחר כך בורחה ואלרו השלים צמד כששוב בעיטה שלו מחוץ לרחבה נעצרה ברשת וקבע 2:2. הקצב הטוב נמשך ובדקה ה-43 פיורנטינה השלימה מהפך כשעלתה ל-2:3 משער של חואן ורגאס שבעט מחוץ לרחבה פנימה וקבע את תוצאת המחצית.

פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לפיורנטינה. בדקה ה-53 בושקו ינקוביץ' הורחק לאחר שנגע בכדור ברחבה והותיר את ורונה בעשרה שחקנים. ג'וזפה רוסי דייק מהנקודה הלבנה והעלה את הוויולה ל-2:4 בדקה ה-54. אבל ורונה לא אמרה נואש. בדקה ה-72, בניגוד למהלך המשחק, היא צימקה ל-4:3 משער של ז'ורז'יניו. עד לסיום פיורנטינה הצליחה לשמור על יתרונה וסיימה עם ניצחון ליגה שמיני העונה.

שחקן פיורנטינה בורחה ואלרו חוגג שער. GettyImages
משחק הפכפך ורב שערים. ואלרו חוגג צמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully