וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדי: "עברנו בהצלחה את מבחן האופי, הרוטציה עובדת"

במכבי תל אביב היו מרוצים מה-1:3 על רעננה, אך ביקרו את חואן פאבלו: "השטויות שלו יכולות לעלות לנו בגולים"

צילום: טל אנגלנדר עריכה: גדי וינסטוק

אולי ברוח חג המכבים, נהנתה אמש (שני) מכבי תל אביב מיכולת טובה ועם 1:3 ביתי קליל על הפועל רעננה, חזרה לפסגת הטבלה. הצהובים פתחו בבליץ והובילו בשני שערים תוך שש דקות, מה שהוביל לכך שהמשך המשחק התנהל על מי מנוחות עבורם.

"יש משחקים שפשוט צריך לנצח אותם ולעבור הלאה וזה היה בדיוק סוג כזה של משחק", אמר גורם במועדון, "רעננה קבוצה מצוינת, שהראתה המון אופי, יכולת וטקטיקה וזה ממש לא היה משחק קל. זאת אותה רעננה שהוציאה תיקו נגד הפועל תל אביב וניצחה את מכבי חיפה, אז אנחנו את שלנו עשינו".

צפו: מכבי תל אביב בפסגה אחרי 1:3 על רעננה

פאולו סוזה מרוצה: ”זו לא פעם ראשונה שבן חיים טוב, הוא מתפתח”

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מגד גוזני
משחקים שצריך לנצח. מכבי מטיילת מול רעננה/מגד גוזני

השחקנים יקבלו יום חופש והחל מיום רביעי תחל הקבוצה בהכנות לקראת מרתון נוסף של שלושה משחקים בשמונה ימים, כאשר ביום ראשון תשחק הקבוצה נגד בית"ר ירושלים בטדי, כעבור ארבעה ימים תארח את בורדו למשחק בליגה האירופית והשיא יגיע ארבעה ימים אחר כך בדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב. הקשר ערן זהבי, שהחלים מפציעה בשריר רגלו ונכלל בסגל, זכה ל-20 דקות כמחליף ואילו דור מיכה, שחזר מפציעה מול הפועל חיפה, זכה הפעם לחצי שעת משחק.

למרות שמחת הניצחון, לא הכול ורוד במכבי ואמש ניתן היה לראות ירידה בולטת ביכולת במחצית השנייה. מי שספג ביקורת היה השוער חואן פאבלו, שעם מספר טעויות גרם לאי שקט בחלק האחורי. הספרדי אמנם לא היה אשם בשער שספגה הקבוצה, אך המאמן פאולו סוזה נראה זועם עליו מספר פעמים, בעיקר על מסירות והוצאות כדור לא אחראיות ברגעים בהם הקבוצה הורידה הילוך בחלק האחרון של המשחק והמאמן ביקש להאט את הקצב ולהרגיע את המשחק. סוזה נשאל בסיום על יכולתו של השוער: "לא כעסתי. אני תמיד רוצה שהשחקנים שלי יקבלו את ההחלטות הכי נכונות. יש לו יותר החלטות טובות מרעות ואנחנו מצפים מכל השחקנים שיקבלו תמיד החלטות טובות וזה קשה". גורם נוסף בקבוצה נשמע מעט פחות דיפלומט: "השטויות שחואן פאבלו עושה לפעמים יכולות לעלות לנו בגולים. מזל שלא ספגנו את השני והשלישי, כי אז באמת היינו מסתבכים".

המגן הספרדי מאנה שוב לא נכלל בסגל ונראה שימיו בקבוצה ספורים. הוא צפוי להיחתך בחלון ההעברות בחודש ינואר, כאשר על פי דיווחים בתקשורת הספרדית הוא מבוקש באלמריה מהליגה הראשונה, הקבוצה בה שיחק שלוש עונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, חואן פאבלו. ברני ארדוב
לא מעט טעויות. חואן פאבלו/ברני ארדוב

"זה נכון שעשינו את המשחק קל, אבל במחצית השנייה נראינו פחות טוב", אמר הקשר מהראן ראדי, "אולי זה בגלל העייפות מהמשחק בחמישי נגד ניקוסיה, אבל אני מנסה לא לתרץ. השגנו שלוש נקודות וזה הכי חשוב. רעננה קבוצה טובה והיא עשתה חיים קשים לרוב קבוצות ליגת העל וכשמשחקים נגד מכבי תל אביב, נותנים מקסימום התלהבות. אני מבסוט שהשכלנו להבקיע בדקות הראשונות".

ראדי התייחס למעברים בין המשחקים באירופה לליגת העל: "אני חושב שהרוטציה עוזרת. היא עובדת, גם לטוב וגם לרע, עוזרת בהתאוששות. שיחקתי 86 דקות בחמישי והפעם שיחקתי שוב ובנוסף גם הייתה לנו טיסה לא קלה בחזרה מקפריסין והלכנו לישון בשש בבוקר, כאשר כבר בשישי אחר הצהריים היה אימון נוסף. זה בהחלט לא קל, אבל אני חושב שזה משחק ליגה ראשון שאנחנו מנצחים אחרי חזרה מאירופה ועברנו בהצלחה את מבחן האופי הזה. נקווה שנמשיך ככה, אנחנו לא מתלוננים. כל משחק הוא מוקש וכל משחק קשה. ראיתם שלא היה קל נגד רעננה. קבוצות באות נגדנו עם מקסימום התלהבות ואיכות. אני שיחקתי בקבוצות קטנות ואני יודע מה זה לפגוש קבוצה גדולה וקבוצה אלופה. אני חושב שעד עכשיו המעברים די בסדר. מצפה לנו עכשיו תקופה לא קלה, אבל יכינו אותנו הכי טוב ואני מקווה שידנו תהיה על העליונה".

הקשר כבש אמש את השער הראשון שלו העונה: "אני חושב שבחודש האחרון אני נראה יותר טוב ומרגיש יותר טוב. אני לא ממש צריך לפרט, אבל בקצרה אגיד שהעונה אני משחק באותו תפקיד, אבל מקבל משימות אחרות מאשר בשנה שעברה. זה שמצפים ממני למספרים זה בסדר גמור, אבל אני לא מנסה להתרכז בזה. השער היה בונוס וכל פעם שאני מבשל או מבקיע זה מרגש. אני לא מתיימר להיות שחקן אפור, אבל באמת חשוב לי לעבוד טקטית בשביל החברים, לפי מה שהצוות המקצועי מבקש ממני ואין לי בעיה עם זה". ראדי ספג בתקופה האחרונה ביקורות על יכולתו ונשאל האם השמחה הגדולה שלו אחרי השער נבעה ממטען של לחץ שהשתחרר: "לא חושב. כל שער מרגש ובגלל שלא כבשתי עדיין העונה בליגה אולי היה נראה שהתגובה רגשית מדי, אבל זה עבר והעיקר שלקחנו שלוש נקודות".

שחקן מכבי תל אביב מהראן ראדי חוגג. מגד גוזני
התפרצות רגשות בשער. ראדי/מגד גוזני

"אני מרגיש מצוין לחזור להרכב, לא יכולתי לבקש יותר מזה", אמר החלוץ מונס דאבור, שכבש אחרי 38 שניות את אחד השערים הכי מהירים העונה בליגת העל, "אחרי שראיתי שאני בהרכב, אמרתי לעצמי שזאת ההזדמנות לעשות את המקסימום ואני שמח שזה קרה". דאבור נשאל בנוגע לירידה ביכולת הקבוצה בעשרים הדקות האחרונות: "אני לא מסכים עם זה. צריך לזכור שרעננה זו יריבה חזקה מאוד ואני חושב שיש להם שחקנים מצוינים. אני לא חושב שהייתה ירידת מתח ואנחנו שמחים שהצלחנו לנצח ולהשיג את שלוש הנקודות, זה מה שחשוב".

החלוץ הצעיר, שעבר בתחילת העונה תקופה לא נעימה כאשר בחלק מהמשחקים נותר על הספסל ומחוץ לסגל, נראה משוחרר הרבה יותר בחודשים האחרונים ואין ספק שזה גם משפיע על יכולתו, בנבחרת הצעירה ובמכבי תל אביב: "זה באמת נכון שאני נמצא בתקופה טובה, אני רק מקווה להמשיך ביכולת הזאת. בתחילת העונה הייתי פצוע ורק חזרתי מהפציעה של סוף העונה שעברה, לקח לי קצת זמן לחזור לעניינים. אני שמח שהצלחתי לעבור את התקופה ההיא ואני מקווה רק להמשיך ככה". דאבור, שצפוי להיפגש במהלך השבוע שוב עם ראשי המועדון בנוגע לחתימה רשמית על הארכת חוזה, נשאל מתי יחתום על חוזה חדש וענה בקצרה: "בקרוב".

* המשחק, ששודר בערוץ הראשון, הניב רייטינג ממוצע של 8.4 אחוזים ופיק צפייה של 10 אחוזים. משחק הכדורסל בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב, ששודר לפניו, הניב רייטינג ממוצע של 5.7 אחוזים עם פיק של 8.9 אחוזים בדקות ההכרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully