וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "זו לא פעם ראשונה שבן חיים טוב, הוא מתפתח"

מאמן מכבי תל אביב שמח מהתצוגה של החלוץ, שאמר: "מי שעובד קשה בא על שכרו". קורצקי: "גאה בשחקנים שנתנו הכול"

צילום וידאו: טל אנגלנדר

מכבי תל אביב שבה הערב (שני) למקום הראשון בליגת העל, אחרי שגברה 1:3 על הפועל רעננה במשחק ביתי באצטדיון בלומפילד. הצהובים שלטו כבר מהפתיחה ואחרי שש דקות היו ביתרון 0:2 משערים של מונס דאבור (1) ומהראן ראדי (6). מי שהשלים את החגיגה היה טל בן חיים, שהצטיין עם בישול והתכבד בכיבוש השער האחרון בדקה ה-65. ממאדו צ'אם (75) צימק לרעננה. פאולו סוזה ניצל את ההזדמנות ואת היתרון כדי להעניק דקות משחק לדור מיכה וערן זהבי שחזרו לסגל אחרי פציעות.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים חוגג. מגד גוזני
סוזה מרוצה. בן חיים/מגד גוזני

פאולו סוזה אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה טובה, קשה להיות מרוכז כל הזמן ולהימנע מספיגה. אמרתי לפני המשחק שלא קל לשמור על אינטנסיביות, אבל הצלחנו בזה ושמרנו על הריכוז עד לדקה האחרונה. עשינו את הדברים קלים יותר כי הבקענו מהר ובזכות עבודה קבוצתית, וכשאתה משיג יתרון מוקדם אתה מרגיש נוח יותר לשחק".

על בן חיים אמר סוזה: "הוא עושה עבודה טובה, זה לא משחק ראשון שהוא משחק בו טוב, הוא שחקן שמתפתח ולוקח החלטות טובות".

טל בן חיים עצמו אמר בסיום: "התחלנו מעולה את המשחק וזה עשה לנו את החיים קלים. חבל לי על הירידה ביכולת שלנו בעשרים הדקות האחרונות, זה לא אמור לקרות אבל אפשר להבין את זה כי זה משחק שלישי שלנו בשמונה ימים וזה טבעי ששחקנים יהיו עייפים, לכן הדרך שבה פתחנו את המשחק עזרה לנו מאוד". על היכולת שלו באופן אישי הוסיף החלוץ: "היה לי משחק טוב היום ולא צריך להגזים ולצאת בהצהרות. אני צריך להמשיך לעבוד קשה וכבר אמרתי בשבוע שעבר שמי שעובד קשה בא על שכרו. התחלתי טוב עם הפעולה בשער הראשון אבל היה לי הרבה יותר חשוב לעבוד בשביל הקבוצה ולדאוג שננצח. שמח שבנוסף גם נתתי גול".

על הדרבי המתקרב אמר החלוץ: "נדבר על זה רק בעוד שבועיים. יש לנו קודם משחק קשה ביום ראשון נגד בית"ר וזה הדבר היחיד שבו אני מתעסק. נעבור את המשחק בטדי ואחר כך יש עוד משחק נגד בורדו ורק אז הדרבי. אני שומע שאומרים שבורדו זה משחק קל ושהבטחנו את העלייה. אנחנו משחקים מול קבוצות ברמה הכי גבוהה באירופה אז זה לא נכון לדבר ככה וזו גישה ממש לא נכונה".

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי: "פתחנו לא טוב את המשחק, לא לפי התכניות, אבל זאת מכבי תל אביב וזה יכול לקרות. אני גאה בשחקנים שנתנו הכול. באנו בשביל להוציא נקודות, אבל המשחק התפתח כמו שהתפתח, ניסינו לחזור בכוח, הגענו לכמה מצבים אבל כשפיגרנו 2:0 לא הצלחנו לצמק ל-2:1 ומכבי תל אביב הכריעה את המשחק. אנחנו נתכונן לסכנין ונבוא מוכנים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. מגד גוזני
"אני גאה בשחקנים שנתנו הכול". קורצקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully