וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום דיילי: "אני במערכת יחסים עם גבר"

הקופץ למים הבריטי בן ה-19 הפתיע את הממלכה עם הודעת יוטיוב בה יצא מהארון: "שמח שהורדתי את האבן הזו מהלב שלי"

בגיל 19 בלבד, טום דיילי הוא אחד הספורטאים הכי מפורסמים בבריטניה כולו ואף נבחר ל"אדם הסקסי בעולם" לאחרונה על ידי הבריטים. הקופץ למים הצעיר, שזכה לתמיכת הממלכה כולה באולימפיאדת לונדון 2012, הימם היום (שני) את עולם הספורט כאשר בחר לצאת מהארון ואף עשה זאת בצורה לא שגרתית.

טום דיילי שיגע את הבריטים עוד לפני לונדון 2012

צפו בהודעה של דיילי:

בהודעת יוטיוב אותה צילם אמר דיילי: "החיים שלי היו רכבת הרים בשנים האחרונות והדבר הכי חשוב הוא שיהיו לך גם חיים אישיים. אני מדבר בציבור רק על דברים שאני מרגיש נוח לדבר עליהם. בעולם אידיאלי לא הייתי מקליט את הוידיאו הזה, כי זה לא צריך לעניין מישהו, אבל זו המציאות. תמיד הייתי אמיתי עם כולם, אבל אף פעם לא חשתי בנוח לדבר על מערכות היחסים שלי, כי תמיד שאלו על חברות ובנות זוג. יצאתי עם בנות, אבל רק עכשיו אני מרגיש שאני יכול לדבר על מערכות היחסים שלי".

דיילי המשיך: "באביב האחרון חיי השתנו בצורה משמעותית כאשר פגשתי בחור. הוא גורם לי להרגיש שמח כל כך ובטוח מאוד. הכול מרגיש נהדר. זה הפתיע גם אותי, תמיד ידעתי שמשהו כזה יכול לקרות, אבל רק כעת הבנתי שזה המצב הנכון עבורי. אני עדיין אוהב גם בנות, אבל כרגע אני יוצא עם בחור ואני מאושר מכך. אני יודע שאנשים יעשו מזה סיפור גדול, אבל לדעתי זה לא ככה. יקראו לי שקרן וזה לא מפריע לי. אימא שלי תומכת מאוד, כולם תומכים בי. הם הציעו לי לספר על מערכת היחסים הזו במגזין או בכתבה, אבל רציתי לעשות את זה ככה. זה לא משנה שום דבר מהתוכניות שלי, אני עדיין רוצה מדליה בריו 2016 ואשמח אם כולכם תהיו חלק מהמסע הזה. אני שמח שהורדתי את האבן הזו מהלב שלי".

טום דיילי קופץ למים בריטי. Kevin Quigley - WPA Pool, GettyImages
כבר לא מסתיר כלום. טום דיילי/GettyImages, Kevin Quigley - WPA Pool

טום דיילי הוא הקופץ למים הטוב ביותר בתולדות בריטניה והוא פרץ לתודעה העולמית בשנת 2009, אז הדהים וזכה בגיל 15 בלבד באליפות העולם בקפיצה מ-10 מטרים. שנה לפני כן הוא היה המתחרה הצעיר ביותר שעלה לגמר אולימפי כשהוא עשה זאת בגיל 14 בלבד בבייג'ינג. ב-2010 הוא זכה בשתי מדליות זהב במשחקי חבר העמים הבריטי אבל הציפיות האמיתיות של הבריטים מדיילי היו למדליית זהב אולימפית בלונדון 2012. בסופו של דבר השנתיים שלפני המשחקים האולימפיים לא היו מבריקות עבור דיילי, גם בגלל שאביו שנחשב לדמות שטיפחה אותו כספורטאי מת מסרטן ב-2011. לאור הנסיבות, ההישג של דיילי בלונדון 2012, מדליית ארד אולימפית, נחשב למצוין עבור הבריטים שמאוד פרגנו לו ולא ראו אכזבה בכשלון להשיג מדליית זהב.

בגלל הפריצה המוקדמת שלו ובגלל שהוא תמיד נחשב לדמות שנויה במחלוקת דיילי נחשב לאחד הספורטאים האולימפיים היותר מפורסמים בבריטניה ואחרי משחקי לונדון הוא אפילו קיבל תכנית ריאלטי משלו שעוסקת בקפיצה למים.

  • עוד באותו נושא:
  • טום דיילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully