וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "הכדור יצא מהפריים של הטלוויזיה, מדהים"

הגארד בן ה-39 של נס ציונה מתרגש מסל הניצחון ומהקאמבק: "ככל שהתקרבנו, האמנו יותר". בקבוצה התלוננו על אוהדי אשדוד

עירוני נס ציונה רשמה אמש (ראשון) את אחד הניצחונות הגדולים בשנים האחרונות בליגת העל כשגברה בהארכה על מכבי אשדוד 101:103. הקבוצה של נדב זילברשטיין, שתדורג במקום הראשון בתום המחזור התשיעי, פיגרה 65:36 דקה בתוך המחצית השנייה, אך הצליחה לחזור כשמאיר טפירו השווה את המשחק עם שלשה ושלח אותו להארכה. בתוספת הזמן היה זה שוב שחקן העשור עם סל בלתי אפשרי על הבאזר שנתן לעולה החדשה את ניצחונה השישי בתשעה משחקים.

"לא יודע אם זה אחד מסלי הניצחון הגדולים הגדולים שלי, אבל זה סל גדול", אמר הבוקר טפירו, שמקפיד לרשום אחד לכמה שנים סל ניצחון גדול, לוואלה! ספורט, "אני עדיין לא יודע מה היה שם. ראיתי בלילה רק את הסל, הכדור יצא מהפריים של הטלוויזיה. זה היה מדהים".

מאיר טפירו עירוני נס ציונה. ניב אהרונסון
"לא יודע אם זה אחד מסלי הניצחון הגדולים הגדולים שלי, אבל זה סל גדול". מאיר טפירו/ניב אהרונסון

הגארד הותיק ניסה להסביר כיצד ביצעה קבוצתו את הקאמבק הכי גדול בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי, "ב-29 הפרש אתה רוצה להוריד ל-15 ואז ל-10, וככל שאתה מתקרב יותר אתה מאמין יותר. שיחקנו הפוך 25 דקות ממה שהיינו צריכים לשחק, ולא הצלחנו לייצר שום דבר חיובי, ואז אתה מוריד את ההפרש וחושב רק איך לחזור למשחק ולאט לאט אתה מתחיל להאמין".

על המטרות של הקבוצה הוסיף: "כל הליגה צפופה ורואים מה קורה, עם שני הפסדים אתה למטה ושני ניצחונות אתה למעלה, והכל קרוב וצמוד אחד לשני. קשה להגיד איך אנחנו. אנחנו רוצים להמשיך ליהנות, להמשיך לשחק כדורסל טוב, להשתפר כקבוצה, שגם השחקנים הצעירים ישתפרו. זאת חוויה כיפית, רק צריך להמשיך עם זה. זה שאתמול באו 250 אוהדים מנס ציונה זה מדהים, אין הרבה קבוצות בליגה שמביאים כזאת כמות".

על החגיגות של נס ציונה העיבה אתמול תקרית מכוערת בסיום המשחק בין מחנות האוהדים. כשאוהדי מוליכת הטבלה נכנסו לאוטובוס שהיה אמור להוביל אותם בחזרה לעיר, החלו מספר אוהדי אשדוד להשליך אבנים לעבר ההסעה. בנס ציונה עדכנו את מנהלת הליגה בנושא, ומאחר ומדובר בתקרית שנייה ברציפות עם אוהדי אשדוד, שתקפו את אוהדי ראשון לציון לפני שבוע וחצי, הקבוצה האחרונה בטבלה עשויה לשלם קנס מסוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully