וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יצחק שום הצטרף לרשימת המועמדים

2.12.2013 / 11:01

הזהובים עשוים לפנות למאמן בן ה-65 כדי שיחליף את קשטן. הקבוצה לדין, המשחק מול מכבי ת"א עשוי להיערך ללא קהל

צילום ועריכה: קובי אליהו

יממה לאחר התפטרותו של דרור קשטן, בבני יהודה ממשיכים לחפש לו מחליף, ולוואלה! ספורט נודע שגם שמו של יצחק שום עלה כמועמד, והמאמן בן ה-65 עשוי לקבל פניה עוד היום. שום מצטרף לרוני לוי, פרדי דוד ומשה סיני שהוזכרו כמועמדים כבר אחרי ההפסד לרמת השרון בשבת, שדירדר את הזהובים עד המקום האחרון בטבלה.

יצחק שום מאמן אלקי בכדורגל. קובי אליהו
ייכנס לנעליים של קשטן? יצחק שום/קובי אליהו

שום, 65, לא אימן בשנתיים וחצי האחרונות, מאז הקדנציה שלו בקפריסין, בה הציל את אלקי לרנקה מירידה לליגה השנייה. בקריירת האימון שלו רשומות שלוש הופעות בליגת האלופות, כאשר בעונת 2002/3 הוא הוביל את מכבי חיפה להופעה ישראלית ראשונה בצ'מפיונס. עונה לאחר מכן עבר שום לאמן את פנאתינייקוס, איתה זכה בדאבל וב-2004/5 הוא רשם עוד הופעה בצ'מפיונס, אך פוטר באמצע אותה עונה לאחר שהסתכסך עם מנכ"ל פאו. משם עבר שום לאמן את ליטקס לובאץ' הבולגרית ואת אלניה ולדיקווקאז הרוסית. בעונת 2006/7 חזר שום לארץ ואימן בהפועל תל אביב ובשתי קדנציות בבית"ר ירושלים.

בתוך כך, קיבלו בקבוצה הודעה על העמדתם לדין ביום רביעי בגין קריאות גזעניות של האוהדים נגד אפרים טאקה. מכיוון שלחובת המועדון עומד עונש רדיוס על תנאי בגין הרשעה קודמת, וייתכן שמשחק הבית מול מכבי תל אביב, שיגיע אחרי המשחק הביתי מול מכבי חיפה בשבת הקרובה ושני משחקי חוץ, ייערך ללא קהל או שישוחק מחוץ לבלומפילד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully