וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אוהב את הלחץ. מעכשיו, הרוטציה נגמרה"

סטנדרד ליאז' חזרה להביס והמאמן הודיע: "אירופה מאחור, ה-11 הכי טובים ישחקו. יש אנשים שלא הבינו את הרוטציה, אבל היא עזרה לשחקנים לנוח. אם אנחנו ראשונים, כנראה שזה עבד. אנשים לא אהבו את היכולת שלנו מול מונס, אבל ראינו שהם קבוצה טובה"

סטנדרד ליאז' שיחקה מפתיחת העונה בשתי חזיתות, בליגה הבלגית ובליגה האירופית, אבל כעת, אחרי שהקבוצה הודחה מהמפעל האירופי, היא יכולה להתרכז בשקט במאבק האליפות בליגה ונראה שזה בדיוק מה שגיא לוזון מתכנן לעשות.

אמש (ראשון), השווה המאמן הישראלי את הניצחון הגדול ביותר שלו מאז הגיע לקבוצה, כאשר ליאז' הביסה 0:5 בחוץ את לירסה החלשה וסגרה ניצחון ליגה שני ברציפות, ארבעה מחזורי ליגה ללא שער חובה ושבעה ללא הפסד. היא מובילה את הטבלה ביתרון ארבע נקודות על פני קלאב ברוז' וזולטה וארחם.

סטנדרד ליאז' הביסה 0:5 את לירסה בחוץ

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. AP
מרוצה מאוד. לוזון/AP

עבור לוזון כאמור, הכיוון השתנה כעת לאחר המשחק הוא הבהיר: "החל מהיום, הרוטציה נגמרה. המפעל האירופי הסתיים עבורנו ומעכשיו, ה-11 הטובים ביותר יהיו אלה שישחקו. כאשר עושים רוטציה, חלק מרוצים ואחרים פחות מבינים את זה, אבל זה נועד כדי לשמור על כולם טריים. נכון להיום, אנחנו ראשונים בליגה וזה מוכיח שכנראה הרוטציה הייתה מוצלחת".

לוזון, עליו נכתב לאחרונה בתקשורת הבלגית כי "הוא לא יגיע עד חג המולד", הוסיף בשמחה: "אני אוהב את הלחץ, זה נותן לי מוטיבציה. אנשים התלוננו על היכולת שלנו מול מונס, אבל ראינו במחזור הזה מה הם שווים. עכשיו ניצחנו עוד יריבה טובה ואנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה שלנו. קבוצה טובה צריכה לדעת להרוג משחקים כשצריך וזה מה שעשינו במחצית השנייה. יש לנו את ההגנה והשוער הטובים בליגה. לחצנו טוב ושיחקנו כמו שצריך בחצי השעה הראשונה, זו הייתה אחת המחציות הטובות שלנו כל העונה ועכשיו צריך להמשיך בעבודה הקשה, להישאר צנועים ולשחק כמו שאנחנו יודעים וכמו שעשינו מתחילת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully