וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 0:5 גדול לגיא לוזון וסטנדרד ליאז' על לירסה

המאמן השווה את ניצחון השיא שלו בליגה הבלגית וענה למבקרים בסיום. 90 דקות לניר ביטון בגביע, ניצחון למויאל

בעיות בחדר ההלבשה? סגל ממורמר? גיא לוזון נתן תשובה הערב (ראשון) למבקריו שטענו כי לא יגיע לחג המולד, כשסטנדרד ליאז' שלו מחצה 0:5 בחוץ את לירסה ויצרה שוב פער של ארבע נקודות בפסגה על פני קלאב ברוז'. סטנדרד השוותה בכך את ניצחון השיא שלה העונה, שכן היא כבר ניצחה 0:5 את סרקל ברוז' לפני חודשיים.

אייג'י קוואשימה שמר על רשת נקייה מחזור רביעי ברציפות, כשגם קינח עם הדיפת פנדל של הרנן לוסאדה בדקה ה-68. מישי בטשואי המצוין הקשית את הראשון בדקה ה-15 והוסיף עוד שער יפה בדקה ה-50, כדי להעלות את מאזנו בראש טבלת המבקיעים ל-12 שערים, לפני שבישל לצרפתי וויליאם ואנקר בדקה ה-73. המחליף איגור דה קמארגו גלגל בין רגליו של השוער המקומי בדקה ה-84, וגם פול ז'וזה אמפוקו הצטרף לחגיגה בחלוף שתי דקות. ואנקר עוד הספיק לקבל אדום לפני השריקה, אך זה לא העיב על התצוגה המשכנעת. טל בן חיים ישב על הספסל של סטנדרד, דודו ביטון לא נכלל בסגל.

גיא לוזון הגיב לביקורות לאחר המשחק ואמר: "אני אוהב את הלחץ, זה מדברן אותי. אנחנו אחרי ארבעה משחקים ללא ספיגת שער ואנשים מתלוננים על ההופעה שלנו נגד מונס... אנחנו מרוצים מהניצחון היום, קבוצה טובה יודעת איך 'להרוג' משחק כשצריך, וזה מה שעשינו במחצית השנייה שהייתה מהמחציות הטובות שלנו העונה. הוכחנו שיש לנו את ההגנה הכי טובה והשוער הכי טוב בליגה. הליגה האירופית נגמרה מבחינתנו, מעכשיו ישחקו ה-11 הטובים ביותר. סיימתי עם הרוטציה. עשיתי את זה כדי שכולם יהיו רעננים. היום אנחנו במקום הראשון, אז אולי זו הייתה הצלחה".

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
הבטיח עוד שבוע בפסגה עם ניצחון גדול. לוזון/GettyImages

* ניר ביטון וסלטיק העפילו לסיבוב החמישי בגביע הסקוטי אחרי הצגה במשחק החוץ אצל הארטס ו-0:7 גדול. הישראלי שיחק 90 דקות, אבל לא כבש או בישל את אחד השערים. לעומתו, בירם כיאל פצוע ולכן לא נכלל בסגל.

* גיא אסולין שיחק 24 דקות כמחליף בניצחון החשוב של הרקולס אליקנטה 1:2 בחוץ על ריאל מורסיה. בזכות הניצחון השני שלה ברציפות, הרקולס עלתה למקום ה-19 בטבלה, נקודה בלבד מתחת לקו האדום.

* אחרי שהצטיין במשחק קבוצתו בליגה האירופית, קובי מויאל שיחק 56 דקות בניצחון החוץ של שריף טיראספול 1:3 על דאקיה קישינב במחזור ה-17 בליגה המולדובית. שריף מוליכה את הטבלה עם יתרון של תשע נקודות על פני פ.ק טיראספול שבמקום השני.

* אוהד קדוסי פתח בהרכב לוזאן והוחלף בהפסקה, בהפסד הביתי 2:0 לתון. לוזאן נותרה עם ארבע נקודות בלבד אחרי 16 משחקים, והיא שקועה כמובן עמוק במקום האחרון. עוד בשוויץ: ציריך, ללא אבי ריקן המוצהב, הפסידה 2:1 לסט. גאלן.

* דן מורי ישב על הספסל של ויטסה ולא שותף בניצחון 0:3 על קאמבור. ויטסה חזרה למקום הראשון בהולנד עם 30 נקודות מ-15 משחקים.

* גל שיש שיחק 13 דקות בניצחונה של וולין בליגה האוקראינית 0:2 על מטאלורג זאפוריז'יה במסגרת המחזור ה-18. שיש נכנס אחרי שקבוצתו כבשה את שני השערים שהעלו אותה למקום העשירי בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully