וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה טוענים: "גיא לוזון לא יגיע לחג המולד"

הפרשן והמאמן בוסקאמפ מזהיר את הישראלי: "חדר ההלבשה זה הכול בקבוצה". האירני גוצ'אנייהאד שוקל לעזוב בינואר

למרות שבליגה הוא מצליח ומצעיד את הטבלה כשהוא במקום הראשון, גיא לוזון לא רווה נחת בסטנדרד ליאז'. היום (שבת) סופג המאמן הישראלי, שהודח ביום חמישי מהליגה האירופית, ביקורת מיוהאן בוסקאמפ, שחקן עבר שהדריך ב-2006 את סטנדרד ליאז' ועד לפני שלוש שנים עבד בבוורן. בוסקאמפ שמשמש כפרשן כדורגל טען בדבריו כי לוזון לא ישרוד עוד הרבה זמן לאור הביקורת ההולכת וגוברת נגדו.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
יגיע או לא יגיע? גיא לוזון/רויטרס

"סטנדרד כבר הרבה זמן לא נראית טוב", טען הפרשן ההולנדי. "הם הפסידו פעמיים ליריבה מהליגה הדנית זה משהו שהוא בעייתי. בליגה הבלגית הם אמנם בראש הטבלה, אבל מי שקורא בין השורות את מה שבן חיים ואמפוקו אמרו, זה מספיק לו כדי להבין את מה שקורה שם. חדר ההלבשה זה הכול בקבוצה, וכמו שאמרתי מההתחלה, לוזון לא יגיע לחג המולד".

כזכור, רק השבוע צוטט בן חיים כמי שמבקר את התנהלות המאמן. בין השאר הוא צוטט כאומר: "צריך להתיישר עם החלטות המאמן במקרים כאלה, אבל אפילו בצ'לסי לא היו רוטציות כל כך אינטנסיביות". כשנשאל לגבי שריקות הבוז להן זכתה קבוצתו בניצחון על מונס ביום ראשון, אמר בן חיים: "מצטער, אם אגיד מה שאני חושב ומרגיש, זה לא ישמח את המאמן ולא את ההנהלה. עדיף שלא אמשיך לדבר".

שחקני סטנדרד ליאז' חוגגים, שני מימין טל בן חיים. GettyImages
"היחסים עם השחקנים טובים מאוד". שחקני סטנדרד ליאז' צוהלים/GettyImages

אם זה לא מספיק, מי שלא מרוצה ממעמדו הוא החלוץ האירני של לוזון, רזה גוצ'אנג'האד שאמר היום: "אני רוצה לשחק יותר מכיוון שאני רוצה לשחק בגביע העולמי עם איראן. בחודש ינואר אנחנו נצטרך לקבל החלטה לגבי המצב שלי".

בינתיים נראה שגיא לוזון לא ממש משיב לביקורת נגדו, ואתמול הוא התייחס לכך כשאמר: "היחסים עם השחקנים הם טובים מאוד. אני לא יודע מאיפה מגיעים הדברי הללו שטוענים. אמפוקו ובן חיים תומכים לגמרי בקבוצה. יש לנו קבוצה מאוחדת, אבל חלק מכלי התקשורת פשוט אוהבים לעשות דרמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully