וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שחורציאניטיס ייעדר מול הפועל ירושלים

2.12.2013 / 17:37

הסנטר של מכבי תל אביב סובל מחום, טיוס הסנטר היחיד שכשיר. גם יובל נעימי לא בסגל, הלפרין מרגיע את הרוחות

צילום: קובי אליהו ומור שאולי, עריכת וידאו: קובי אליהו וטל רזניק

מכבי תל אביב תגיע הערב (שני) למלחה למפגש פיקנטי מתמיד מול הפועל ירושלים (18:45, ערוץ 1). הצהובים רוצים להמשיך במומנטום אחרי שני ניצחונות רצופים לקראת משחק היורוליג מול קובאן ביום חמישי, ושוב יחסרו את שון ג'יימס. אם לא די בכך, הצהובים ייאלצו להסתדר גם ללא הסנטר השני שלהם, סופוקליס שחורציאניטיס, שהתלונן לאורך היממה האחרונה על מחלה. במכבי ניסו לשכנע את היווני לשחק, אולם קיבלו החלטה בסופו של דבר שלא ישחק. המשמעות היא שהסנטר היחיד בסגל של הצהובים יהיה אלכס טיוס. גם יובל נעימי לא יתלבש ולא ייכלל בסגל.

המשחק צפוי להיות רווי אמוציות: ליאור אליהו, ששימש עד הקיץ כקפטן מכבי תל אביב, יפגוש את קבוצתו לשעבר. גיא פניני התייחס למפגש מול ליאור אליהו ויותם הלפרין: " יהיה קצת מוזר לפגוש את ליאור לא בצד שלנו, אבל זה חלק מהחיים שלנו כספורטאים. גם את יותם יהיה לי מוזר לפגוש בתור יריב, אבל זה המקצוע וצריך לדעת להתמודד עם זה".

הערב במלחה: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (18:45, ערוץ 1)

יוגב אוחיון: "חיכינו למפגש מול אליהו. גם הוא חיכה"

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב מקבל טיפול. קובי אליהו
לא חושש. גיא פניני/קובי אליהו

פניני הוסיף: "לפני ואחרי המשחק אנחנו חברים, על הפרקט - מקצוענים ורוצים לנצח. אין ספק שזה גם מבחינת השחקנים שעזבו את הקבוצה ומשחקים בצד השני היום. בכלל משחקים במלחה בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב הם פיקנטיים ויש הרבה רעש מסביב, אבל צריכים להתנתק ולעשות את כל מה שעבדנו עליו השבוע ולעשות את המיטב על המגרש".

על העונה של ירושלים אמר פניני: "ירושלים היא תמיד קבוצה טובה ותמיד עם ציפיות. גם כשאני הייתי שם זה היה כך, אני לא רוצה לדבר על ירושלים אלא להתרכז במכבי תל אביב, במומנטום החיובי שלנו, והאווירה הטובה ולעשות צעד קדימה בהתקדמות שלנו". לשאלה מי ינצח במאבק בין ארטיום פרחוסקי לשחורצאניטיס, השיב פניני: "לא ראיתי הרבה אנשים שיכולים להתמודד עם סופו, נראה אחרי המשחק".

על האווירה החמה במלחה הוסיף פניני: "צריך להציג את אותה רוח לחימה ואנרגיה. האווירה מול הכוכב האדום היתה מכבדת למרות מה שקרה בסוף עם לנדסברג. אני בטוח שגם במלחה תהיה אווירה טובה. האם זה משפיע עליי? אני רגיל ואוהב אותה, כיף לבוא לשחק שם. אני מתנתק ממה שהקהל שר או לא, ואנחנו נהנים להגיע למלחה ונהנים לנצח שם".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. מור שאולי
"צריך להתייחס לזה כמו עוד משחק ליגה". יותם הלפרין/מור שאולי

בהפועל ירושלים אמנם מנסים לשמור על פרופיל נמוך, אך גם הירושלמים יודעים שמדובר במפגש שיהווה מבחן והצהרת כוונות לא קטנה להמשך העונה ולהתמודדות מול מכבי תל אביב. הבוקר תעבור הקבוצה הכנה טקטית נוספת לקראת המשחק. יניב גרין לא כשיר לחלוטין אך יעמוד לרשותו של המאמן בראד גרינברג, ומי שיעזוב בימים הקרובים את הקבוצה, הוא אלישי כדיר, כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט. אורי אלון, יו"ר הדירקטוריון ובעלי הקבוצה, יגיע היום מארה"ב ויהיה נוכח במשחק.

יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: "אני חושב שבגדול עברנו שלושה ימים של הכנות מקסימליות למשחק. מכבי עדיין זו מכבי, היא תגיע כפייבוריטית, וננסה להקשות עליהם". על הרגשתו האישית לגבי המפגש מול האקסית , הוסיף הלפרין: "אני מבחינתי כבר נפגשתי מול מכבי משהו כמו שלוש פעמים, אז זה לא כל כך שונה ממפגש מול קבוצה מחו"ל למשל. אני בטוח שלי יהיה קצת מוזר לפגוש אותם, יש לי אנשים שם שנמצאים במעגל אבל זה יעבור מהר, לליאור זה אולי יותר טרי כי הוא כאן שלושה שבועות ואני בטוח שזה יעשה לו משהו קטן בלב, אבל כמו שאני מכיר את ליאור זה יעבור לו אחרי דקה, ואני בטוח שהוא יזרום עם המשחק טוב".

כשנשאל האם יש לו ולקבוצתו מה להוכיח באופן מיוחד במשחק ענה הלפרין: "אני לא רוצה להוכיח שום דבר לאף אחד, רק שהפועל ירושלים נמצאים בתקופה טובה ורוצים להמשיך את רצף הניצחנות. אנחנו לא באים בגישה של להוכיח". ברור שזה משחק יותר פיקנטי ועם יותר התלהבות מסביב, של התקשורת ואוהדים. כנראה ההתמודדות מול מכבי מסמלת משהו מעבר למשחק ליגה רגיל, ואין ספק שזה מיוחד ושהאווירה תהיה בשיאה מחר. אבל אנחנו צריכים להתייחס לזה כמו לעוד משחק וליגה לנסות להוציא את המקסימום מהמשחק הזה".

הלפרין נשאל האם מכבי יותר פגיעה במצבה הנוכחי והשיב: "אני יכול להגיד דבר אחד על מכבי , למכבי יש את הכלים הכי טובים בארץ. מכבי יכולה לבוא בכל יום נתון ואתה לא יודע מי הולך לפגוע בך, יש להם מספיק שחקנים חכמים שיכולים לבוא ולנצח אתך בכל אספקט של המשחק. קשה לי להצביע על שחקן אחד ועל מה לעשות כדי לעצור אותם. שון ג'יימס וסופו הם שחקנים טובים ומשמעותיים, אני מאחל לשון החלמה מהירה, זה יפגע בהם שהוא לא משחק, אבל יש להם מספיק שחקנים טובים שיחפו על כך".

לגבי המשמעות של ניצחון על הצהובים אמר הלפרין: "בארץ השחור לבן הוא מיידי ודרסטי, שבוע אחד אתה מועמד לירידה ושבוע רץ לאליפות, אני חושב שבסך הכל מוקדם. אנחנו רוצים לשמור על יציבות וזה הדבר הכי חשוב לנו. על אליפויות וגביעים? נדבר בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully