וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "חיכינו הרבה למפגש עם אליהו. גם הוא"

1.12.2013 / 15:50

במכבי ת"א מתכוננים למפגש עם ירושלים והאקס. סופו מתלוצץ: "ליאור 'גמור', אכניס לו 'קטנה' בצלע". ג'יימס לא יתלבש

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי הניצחון הקשה בבלגרד על הכוכב האדום, שהעניק לה ובלאט מרווח נשימה בסופו של שבוע קשה, מכבי תל אביב יוצאת מחר (שני, 18:45, ערוץ 1) למשחק חוץ קשה נוסף מול הפועל ירושלים. הקרב במלחה יהווה מפגש ראשון בין שחקן הרכש החדש של ירושלים, ליאור אליהו, לקבוצתו לשעבר, בה אף שימש כקפטן. לפני המשחק, הצהובים הודיעו היום כי הזר שייעדר הפעם מהמשחק ולא ייכלל בסגל הוא שון ג'יימס, שטרם התאושש מהפציעה בגבו ויזכה למנוחה. מכבי תל אביב תערוך הערב את האימון המסכם לקראת המשחק המפגש הפיקנטי.

נוכח התוצאות בליגה וההפסד המביך להפועל תל אביב, הצהובים לא רוצים לרשום עוד הפסד במשחק היוקרתי מול הפועל ירושלים. במכבי שוקלים שינויים בסגל, כאשר לא ברור אם ג'ייק כהן, לו מתקשה המועדון לאתר קבוצה, ויובל נעימי, ימשיכו בצהוב. מאז התצוגה הנאה שהציג במשחק היורוליג מול הכוכב האדום, מניותיו של אלכס טיוס עלו ומסתמן כי לא ישאילו אותו העונה.

שחקני מכבי תל אביב גיא פניני, יוגב אוחיון יחד עם הגולש שחר צוברי בטקס הדלקת נרות.
מוכנים לליאור אליהו. אוחיון, פניני וצוברי בהדלקת הנרות

שחקני מכבי תל אביב, גיא פניני ויוגב אוחיון, יחד עם הגולש האולימפי שחר צוברי, הדליקו היום במרכז "החוויה האולימפית" בהדר יוסף נר חמישי של חנוכה, בירכו את עשרות הילדים המאושרים שביקרו במקום והצטלמו עימם למזכרת. ביום שלישי תערוך הקבוצה את הביקור המסורתי שלה לכבוד חג החנוכה בבית-החולים לילדים "שניידר" בפתח תקוה, החל מהשעה 10 בבוקר. במקביל, כמה משחקני הקבוצה ועוזר המאמן גיא גודס יערכו ביקור בבית-החולים "דנה" (איכילוב) בתל-אביב.

יוגב אוחיון התייחס למפגש הקרוב עם אליהו: "המפגש עם ליאור פיקנטי, חיכינו הרבה זמן, בטח גם הוא. אבל זיה יורגשד רק בדקות הראשונות, אחר כך לא נכיר על המגרש. נקווה שהוא ינצח והוא יהיה מאוכזב. נבוא לשחק אגרסיבי מבלי לשחק מי משחק מולנו, אנחנו רוצים לתת הופעה טובה, ובטח שאחרי ההופעה האחרונה בליגה אנחנו לא רוצים לחזור לאותו מצב.

גיא פניני: "מכבי מגיעה כפייבוריטית למלחה. אנחנו מאמינים בקבוצה שלנו ואנחנו יודעים שיש לנו חומר מספיק טוב כדי לנצח שם. בטח למלחה אנחנו רוצים להגיע בראש נכון, לא כמו במשחקי הליגה האחרונים ולהמשיך את המומנטום החיובי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. מור שאולי
חיכה למפגש הזה. ליאור אליהו עם חבר חדש/מור שאולי

סופוקליס שחורציאניטיס, אמר לקראת ההתמודדות הפיקנטית: "על המגרש אסור לנו להפסיד מול ירושלים, זה משחק חשוב מאוד, כבר נפלנו בדרבי מול הפועל תל אביב. אז אין מקום לטעויות".

על המפגש עם הקפטן בעונה שעברה, ליאור אליהו, שמשחק בירושלים, התלוצץ הסנטר בחיוך: "ליאור 'גמור', ברבע הראשון אכניס לו 'קטנה' בצלע, ואף אחד לא יראה את זה. אבל ברצינות, אני מצפה לשחק מולו, הוא חבר טוב שלי ובחור נהדר".

על הניצחון ביום חמישי מול הכוכב האדום, הוסיף הסנטר: "צריך שנציג קילר אינסטינקט. לא לתת ליריבה לחזור למשחק, אלא לרסק אותה. הייתה לנו הזדמנות לעשות את זה מול הכוכב האדום. היכולת שלי במשחק? שון היה פצוע וזו היתה מכה קשה לקבוצה. ידעתי שאני אצטרך להתעלות, גם אלכס טיוס עשה עבודה מצוינת בהגנה, בריבאונד ובכלל להיות שם עבור הקבוצה".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
מחכה להכניס 'קטנה' לאליהו. שחורציאניטיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully