וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מכבי תל אביב לא תנסה להשאיל את טיוס

29.11.2013 / 9:34

זאת עקב יכולתו הטובה בניצחון בבלגרד. בלו: "לנדסברג נפגע במצח ממצית", ההנהלה תתלונן על אוהדי הכוכב האדום

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב אמנם השיגה את הניצחון אמש (חמישי), ניצחון 76:78 על הכוכב האדום בלגרד, אולם נראה כי הקבוצה לא יכולה לסיים משחק לאחרונה ללא דרמה: לאחר משחקים צמודים מול קוצ'ה לבוראל והפועל אילת, שוב היה מותחן בסיום אמש. הצהובים כבר הובילו בבטחה ביתרון של 18 נקודות, אך שמטו את היתרון המבטיח בשניות הסיום טרם השיגו ניצחון.

כדי לדרבן את השחקנים, לפני המשחק נשא היו"ר שמעון מזרחי נאום בפניהם ובו הסביר להם על המשמעות ההיסטורית של אולם פיוניר עבור הקבוצה. בשל פציעתו של שון ג'יימס, אלכס טיוס זכה להזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים, וכעת מסתמן כי ראשי מכבי תל אביב לא ינסו להשאילו.

מכבי תל אביב צפויה להתלונן בפני היורוליג נגד הכוכב האדום לאחר שאוהדי הקבוצה הסרבית השליכו מצית על הצהובים במהלך המשחק ופגעו, ככל הנראה, במצחו של סילבן לנדסברג. השחקן פרסם את התמונה הזאת, ודייויד בלו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "החבר שלי נפגע במצח ממצית שזרקו אוהדי הכוכב האדום. זה פגע חמישה סנטימטרים מהעין שלו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פגעו לו בול בפוני. לנדסברג/מערכת וואלה, צילום מסך
שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. GettyImages
היכולת עושה את שלה. טיוס/GettyImages

למרות הניצחון, התנודות החדות במשחקה של מכבי תל אביב, הבליטו את חולשותיה - איבודים רבים וחולשה בריבאונד - ושלחו את המאמן דיוויד בלאט לסוף השבוע עם לא מעט כאב ראש, לאור העובדה כי לצהובים מצפים שני משחקים לא פשוטים. ביום שני מכבי תל אביב תתמודד עם הפועל ירושלים וביום חמישי תשחק נגד לוקומוטיב קובאן ביד אליהו.

דייויד בלו אמנם החטיא את אחת משתי זריקות עונשין חשובות, אך מיד פיצה בריבאונד קריטי בסיום ובקליעות עונשין שהבטיחו את ניצחונה של מכבי . "זה היה ניצחון גדול עבורנו", אמר בלו לוואלה! ספורט. "אנחנו שמחים להיות בסיטואציה בה אנחנו יכולים להבטיח את מקומנו בטופ 16 ואולי אפילו לסיים את הבית במקום הראשון". עם זאת בלו מדגיש: "אנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר בריבאונד בהגנה והתקפה, וגם לי יש חלק גדול באשמה בכך. ננסה להשתפר באימונים במה שצריך".

לקראת המשחק היוקרתי מול הפועל ירושלים ביום שני הוסיף בלו: "המשחק מול הפועל ירושלים זה כמו דרבי, זה ייתן לנו גם הזדמנות להתקדם בליגה הישראלית. בשבוע מצפה לנו משחק מול קובאן ואנחנו רוצים להמשיך במומנטום של הניצחונות".

שון ג'יימס, שלא שיחק אמש בשל כאבי גב, הוסיף: "זה היה משחק מצוין. שתי הקבוצות שיחקו מאוד טוב. האולם היה אחד המטורפים והרועשים שאי פעם הייתי בו. אני חושב שעשינו מהלכים נבונים יותר בסיום וזו הסיבה שהגנו את הניצחון". בקבוצה ינסו להכשיר את ג'יימס, לקראת המפגש מול הפועל ירושלים.

שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו מול הכוכב האדום בלגרד. AP
"שמחים להיות בסיטואציה בה אנחנו יכולים להבטיח את מקומנו בטופ 16". בלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully