וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:4 את ליון, צמד לזלאטן

השבדי כבש פעמיים מהנקודה הלבנה ועלה לראש טבלת המבקיעים, קבאני וסילבה הוסיפו. לאנדרו השווה את שיא ההופעות

פריס סן ז'רמן הגדילה הערב (ראשון) את יתרונה בפסגה בחזרה לארבע נקודות, לאחר שהביסה ללא קושי 0:4 את ליון המאכזבת. זלאטן איברהימוביץ' העלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה, עם צמד מהנקודה הלבנה. מיקאל לאנדרו השווה את שיא ההופעות בליגה עם משחקו ה-602, בניצחונה של באסטיה 0:2 על אוויאן. עוד לפני כן, בורדו הביסה 0:4 את אז'קסיו האומללה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
מלך השערים, מלך הליגה. זלאטן איברהימוביץ' חוגג עם החברים/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ליון 0:4

אלופת צרפת האריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-35, כשניערה מהדרך בצורה מרשימה גם את ליון, לה זוהי פתיחת העונה הגרועה ביותר מאז עונת 1997/8. אדינסון קבאני וזלאטן איברהימוביץ' הוצבו יחד בהתקפה והמשיכו את המאבק ביניהם על תואר מלך השערים. קבאני מצא את הרשת בנגיחה בדקה ה-36 אחרי קרן של לוקאס מורה וציין שער עשירי העונה, כשחמש דקות לאחר מכן זלאטן השתווה לו עם פאננקה מתחכמת מהנקודה הלבנה. הקפטן טיאגו סילבה חגג את שער הליגה הראשון שלו במדי פריס סן ז'רמן, כשהבקיע מריבאונד של עצמו בדקה ה-60. זלאטן השלים צמד עם עוד פנדל בדקה ה-83 והתבודד בראש טבלת המבקיעים עם 11 שערים. היתרון של פ.ס.ז' בפסגה עומד שוב על ארבע נקודות.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
הסתפק בשער אחד. אדינסון קבאני/רויטרס

בורדו - אז'קסיו 0:4

ניצחון ביתי קל לקבוצה של פרנסואה ז'ילו, שהתעללה במדורגת לפני אחרונה וטיפסה למקום השמיני בטבלה. בשנתיים הקודמות לא הצליחה בורדו לגבור על אז'קסיו, אבל כעת הקבוצה מקורסיקה נראית רע מאוד וגם המאמן החדש כריסטיאן ברקוני לא הצליח לאושש אותה. ז'וסייה הברזילאי היה איש המשחק עם צמד בדקות 8 ו-68, כשגרגורי סרטיץ' כבש שער נאה בדקה ה-50 וגם ניקולא מוריס בליי הרשית בדקה ה-55.

ז'וסייה שחקן בורדו חוגג שער. רויטרס
פתח וגם סיים. ז'וסייה/רויטרס

באסטיה - אוויאן 0:2

מיקאל לאנדרו, שערך את הבכורה שלו בליגה הצרפתית הבכירה במדי נאנט בגיל 16, השווה הערב את שיא ההופעות של ז'אן לוק אטורי, שוער מונאקו שרשם 602 משחקי ליגה עד מאי 1994. לאנדרו בן ה-34, כיום שוערה של באסטיה, ציין את משחקו ה-602 עם ניצחון ביתי ושער נקי, וביום רביעי יהפוך לשיאן הבלעדי כשישחק בדרבי של קורסיקה מול אז'קסיו. מילוש קראסיץ', אקס יובנטוס ופנרבחצ'ה, ניצל הגנה רעה של אוויאן וחגג בדקה ה-49 את שערו השני העונה. ווהבי חאזרי עבר את השוער וחתם בתוספת הזמן.

מיקאל לאנדרו שוער ליל. Michel Spingler, AP
השווה את שיא ההופעות בצרפת. מיקאל לאנדרו/AP, Michel Spingler

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully