וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: וינסנט אניימה עם 945 דקות ללא שער חובה

הרצף נמשך: השוער השלים 10 משחקים ללא ספיגה, ב-0:1 של ליל על ולנסיין (32 דק' למליקסון). טולוז מחצה, ריימס הובסה

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית, שנפתח בשישי עם ניצחון 0:2 של מארסיי על מונפלייה, נמשך הערב (שבת) עם משחק מוקדם בו הביסה סנט אטיין 0:4 את ריימס (15 דקות לאלירן עטר). מונאקו, ללא רדאמל פלקאו הפצוע, גברה 0:2 על ראן ועלתה למקום השני רק לכמה שעות, לפני שליל עקפה אותה בחזרה עם 0:1 על ולנסיין. גם מאור מליקסון (32 דקות) וחבריו לא הצליחו להכניע את וינסנט אניימה, שסוגר כבר 945 דקות ללא שער חובה והפך לשלישי בלבד בתולדות הליגה שהשלים לפחות 10 משחקים מבלי להוציא כדור מהרשת. רק השיאן גאטן הואר (1,176 דקות במדי בורדו ב-1992/3) וסלבטורה סיריגו מפ.ס.ז' (949 דקות בעונה שעברה) ניצבים לפניו. עדן בן בסט שיחק 21 דקות ב-1:5 המוחץ של טולוז על סושו.

רוני רודלאן שחקן ליל חוגג שער מול ולנסיין. רויטרס
ליל שמרה על המקום השני. רוני רודלאן/רויטרס

ולנסיין - ליל 1:0

וינסנט אניימה האריך את הרצף הנדיר שלו ל-945 דקות ללא ספיגה בליגה, כשנעל את השער גם בדרבי הצפוני מול ולנסיין, שלא ניצחה את ליל מאז ה-3 באפריל 2010 וכשלה גם הפעם. השוער הניגרי סיפק הצלה אחת גדולה בדקה ה-38, במחצית שהייתה ירודה ברמתה. שתי דקות בתוך המחצית השנייה, הגיעה העקיצה של ליל. המגן השמאלי פאפ סוארה העביר רוחב ורוני רודלאן המשיך פנימה. ולנסיין חיפשה את השוויון וזכתה ליתרון מספרי בעקבות הרחקתו של פרנק בריה בדקה ה-53, כשחמש דקות לאחר מכן נכנס מאור מליקסון כמחליף. המארחים לחצו, אבל ההגנה של ליל עשתה עבודה נהדרת וסייעה לאניימה להשלים משחק עשירי רצוף ללא ספיגה ו-13 בסך הכול העונה (הוציא רק ארבעה כדורים מהרשת). שיא הליגה של גאטן הואר (1,176 דקות) כבר לא כל כך רחוק. רק עוד 231 דקות, שהם כשני משחקים וחצי.

וינסנט אניימה שוער ליל. GettyImages
חומת ברזל. וינסנט אניימה/GettyImages

מונאקו - ראן 0:2

גם ללא רדאמל פלקאו הפצוע, הקבוצה מהנסיכות ידעה להשיג את שלוש הנקודות על חשבונה של ראן המאכזבת וצימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות. בהיעדרו של קולומביאני אחד, חאמס רודריגס לקח אחריות וסוף כל סוף כבש שער בכורה במדי מונאקו. הרכש מפורטו הכניע את בנואה קוסטיל בכדור חופשי בדקה ה-18, ובדקה ה-44 בישל לצעיר אנתוני מרסיאל את שער הבכורה שלו בליג 1. הילד שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 18, ניצל בצורה מושלמת את הקרדיט שקיבל בעקבות הפציעה של פלקאו. ראן ניסתה לחזור במחצית השנייה, אבל לא עשתה יותר מאשר כדור מקרי של ג'ונתן פיטרויפה לקורה.

שחקני מונאקו חוגגים עם חאמס רודריגס. רויטרס
שער ראשון במדי מונאקו. חאמס רודריגס, במרכז/רויטרס

סנט אטיין - ריימס 0:4

אלירן עטר נכנס כמחליף בדקה ה-75 והיה שותף להתפרקות של ריימס, במשחק שהוקדם לשעות הצהריים בשל מזג האוויר הסוער. כריסטוף גלטייה עבר בהצלחה את משחקו ה-150 כמאמן בליג 1, כשאחרי מחצית מאופסת היו אלה שחקני ההגנה שהובילו אותו לניצחון. מוסטפה ביאל סאל נגח לרשת את הראשון שלו העונה בדקה ה-62 אחרי קרן של רומן המומה. הקפטן לואיק פראן נגח לרשת של קוסי אגאסה בדקה ה-76, ושתי דקות לאחר מכן השלים צמד אחרי עוד קרן של המומה. ריימס, שספגה שלישייה מפריס סן ז'רמן בשבוע שעבר, חטפה הפעם גם את הרביעי מרגלי המחליף מבלוט ארדינג, שחטף כדור מהשוער אגאסה ובעט בין רגליו מזווית קשה בדקה ה-87. האורחים נותרו ללא ניצחון במגרשה של סנט אטיין.

לואיק פראן שחקן סנט אטיין. רויטרס
צמד תוך שתי דקות. לואיק פראן/רויטרס

טולוז - סושו 1:5

עדן בן בסט שוב לא קיבל את המקום בהרכב וראה את וויסאם בן ידר, אחד משני החלוצים המועדפים על פניו, שובר בצורת של כחודשיים ומוביל את טולוז לניצחון עם שלושער מצוין. עמנואל מאיוקה העלה את סושו ליתרון בדקה השביעית, אבל בן ידר איזן בדקה ה-28 והפך עוד לפני השריקה למחצית. פאנצ'י סירייקס כבש את השלישי בבעיטה מ-25 מטרים בדקה ה-47, כשבן ידר ניצל פנדל בדקה ה-61 כדי לציין שלושער ראשון בקריירה. בן בסט החליף את כובש השלושער בדקה ה-69, ולסיום סושו ספגה את החמישי משער עצמי של ליונל זומה בתוספת הזמן.

לוריין - ניס 0:3
ללוריין: קווין מונה פאקה (17), יאן ז'ופר (72), ונסן אבובקאר (90)

גנגאן - נאנט 0:1
לגנגאן: יונוס סנקארה (62)

וויסאם בן ידר שחקן טולוז. רויטרס
שלושער במדי טולוז. וויסאם בן ידר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully