וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אנטוני: "ייתכן שבריאנט ישחק ביום שישי, נבחן את מצבו"

מאמן הלייקרס יחזיר את ה"בלק ממבה" בהדרגתיות למגרשים: "נעקוב אחריו מדי יום, והוא ישחק כשיהיה מוכן"

קובי בריאנט מתאמן במלוא המרץ לקראת חזרתו למגרשים ואחרי שה"בלק ממבה" קיווה לשחק כבר בסוף נובמבר, דבר שכבר לא יקרה, בתקשורת האמריקאית סימנו את תחילת דצמבר כזמן בו הוא ילבש את מדי הלייקרס. ב-ESPN העריכו שיש סיכוי לא רע שכבר ביום שישי הקרוב בריאנט ישחק, כשהלייקרס יפגשו את סקרמנטו.

כוכבה של לוס אנג'לס לייקרס נפגע בגיד אכילס ב-12 באפריל ומאז עבר שיקום ארוך. למרות שרבים היו בספק האם ישחק העונה, בריאנט הוכיח נחישות ומשמעת, וקצב החלמתו היה גבוה מהמצופה. בריאנט חתם לאחרונה על הארכת חוזהו בלייקרס וצפוי להשתכר בשנתיים הקרובות 48.5 מיליון דולר.

"אני לא רוצה לנבא דבר, אלה ימים בהם הוא יכול להתאמן ואז נראה, נעריך מחדש את מצבו, נראה איך ירגיש ונחליט איך להתקדם", אמר מאמן הלייקרס מייק ד'אנטוני. "זה לא אומר שהוא ישחק ביום שישי, אבל גם לא אומר שהוא לא. זה הזמן לבחון דברים, ואני לא יכול לדעת מה יהיה".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. Damian Dovarganes, AP
לאט ובזהירות. בריאנט/AP, Damian Dovarganes

ד'אנטוני הבהיר כי גם כשבריאנט יחזור, הצוות המקצועי יעשה זאת בהדרגתיות כדי לשמור על בריאותו. "בקרוב נכניס אותו לרשימת המעקב היומית, נעקוב אחריו מדי יום כשהוא יהיה מוכן באופן מלא הוא ישחק".

גם חבריו של בריאנט בלייקרס התייחסו ליכולתו באימונים. "הוא לא היה ממש חלוד", אמר הגארד ג'ודי מיקס, "אנחנו מתכוננים כאילו הוא לא אמור לשחק. כשהוא יחזור אנחנו נשמח לקבלו. הוא יהפוך את המשחק לקל יותר".

מייק דאנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"נראה איך ירגיש ונחליט איך להתקדם". ד'אנטוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully