וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "החטאתי ממצבים נוחים, אבל זה קורה. הרגשתי טוב"

הישראלי התרגש מההופעה הראשונה בחמישייה. קרלייל: "חוסר הניסיון של הרכזים פגע בנו בסיום". נוביצקי: "מינסוטה לא כיבדה את הקליעה שלו, היה לו קשה". וגם: עומרי כספי מחליף סוכן

גל מקל רשם הלילה (ראשון) ציון דרך נוסף בקריירת ה-NBA הקצרה שלו, כשפתח לראשונה בחמישייה של דאלאס בהפסד 112:106 למינסוטה. הרכז הישראלי ניצל את פציעתו של חוסה קלדרון, שלמרות שבדיקת ה-MRI ביצע לא גילתה ממצאים חמורים והוא אמור לחזור בקרוב מאוד למגרשים, זכה למנוחה במשחק הלילה. הישראלי ענה עם תפוקה סבירה - 6 נקודות באחוזים לא טובים (3 מ-9 משתיים, 0 מ-3 לשלוש), 7 אסיסטים (שיא עונתי), 2 ריבאונדים ואיבוד בודד.

"הרגשתי טוב. אמנם היו לי כמה כמה החטאות ממצבי קליעה טובים, אבל זה משהו שיכול לקרות", אמר גל מקל בסיום. "בסך הכל, אני מנסה לעזור לקבוצה בכל דרך אפשרית. לחוסה יש חלק חשוב מאוד בקבוצה, כך שאני ושיין לארקין חייבים להביא למגרש אנרגיה כדי למלא את מקומו".

מקל פתח לראשונה בחמישייה, ניצחון לכספי ויוסטון על הספרס

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס מול ריקי רוביו שחקן מינסוטה טימברוולבס. רויטרס
ניסה למלא את מקומו של קלדרון. מקל/רויטרס

מקל אף התייחס לרצף המשחקים הלא טובים שעוברים על המאבס: "אנחנו חייבים להישאר ביחד, זאת עונה ארוכה והולכות להיות עליות וירידות. כמובן שארבעת המשחקים האחרונים מאכזבים קצת, במיוחד שבשניים האחרונים הניצחון היה לנו כבר בידיים. בסוף הכל מתנקז לאנרגיה שאתה מביא למגרש".

ריק קרלייל ניסה לחזק את מקל ולארקין בסיום: "זה היה אתגר גדול עבורם. שניהם עשו כמה דברים יפים במשחק, אבל לניסיון יש ערך עצום ברגעי הסיום. בשום אופן לא הייתי אומר שההפסד הזה הוא בגלל שני הרכזים הצעירים שלנו. חוסר הניסיון היווה פקטור".

דירק נוביצקי, שתרם 23 נקודות, גם כן לא ניסה להפיל את התיק על מקל ולארקין: "הם עשו את הטוב ביותר, הם השתדלו. מינסוטה עשתה עבודה טובה וסגרה להם את הצבע, ולא כיבדו יותר מדי את הקליעה שלהם מבחוץ. היה להם קצת קשה. הם ניסו לשלוט בקצב ולהריץ את הקבוצה ועשו עבודה סבירה".

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס. AP
מרגיש טוב ביוסטון. כספי/AP

הישראלי השני בליגה הטובה בעולם - עומרי כספי כמובן - ממשיך לקבל קרדיט ביוסטון. כספי ויוסטון חגגו ניצחון חמישי ברציפות עם 106:112 על סן אנטוניו בדרבי הטקסני, כשהפורוורד מקבל 17 דקות מהספסל ומספק 8 נקודות (4 מ-5 לשתיים, 0 מ-3 לשלוש) ו-3 ריבאונדים.

"וואו. איזה משחק. מהלכים אדירים במאני טיים. צ'נדלר פארסונס עם כאבי היה בלתי ייאמן. לטס ג'ו רוקטס!", צייץ כספי בסיום. עוד לפני המשחק, אגב, דווח כי כספי מתכוון לעזוב את סוכנו הקודם סטיבן הומן כדי להצטרף לסוכנות של דן פייגן, אליה משתייכים גם חבריו ביוסטון דוויט הווארד וצ'נדלר פארסונס. אחד הבכירים בסוכנות של פייגן אישר: "עומרי אמר לנו שהוא רוצה לחתום אצלנו, אך עדיין לא עשה את זה. בכל מקרה, אנחנו נרגשים לעבוד איתו, יש לו עונה טובה ונעשה עבור דברים טובים מחוץ למגרש".

ג'יימס הארדן נראה נהדר במשחק עם 31 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כולל שלשה בלתי אפשרית דקה לסיום, שהשוותה אחרי שהספרס עלו ליתרון. "זו הייתה הזריקה שהכריעה את המשחק", הודה גרג פופוביץ' בסיום.

"זה ניצחון נהדר עבורנו. בעונה שעברה היינו מתקפלים מולם בכל פעם. הם הביסו אותנו. העונה עשינו את ההתאמות. השיפור אצלנו עצום".

למרות תצוגה פושרת של 13 נקודות ו-11 ריבאונדים, דוויט הווארד נלהב מהיריבות החדשה בטקסס. "בכל פעם ששתי הקבוצות הללו תפגשנה, זה הולך להיות קרב כלבים. זה מה שאנחנו רוצים מעצמנו. זה ייתן לנו ביטחון, ויסב הנאה גם לכל מי שיצפה במשחקים הללו.

דווייט הווארד יוסטון רוקטס. LM Otero, AP
מוכן לקרב כלבים. הווארד/AP, LM Otero

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully