וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "הלוואי והיה לי ברגליים את מה שיש לראמזי"

ארון ראמזי הצעיד את ארסנל לניצחון וקיבל מחמאות מארסן ונגר: "מה עוד אפשר לבקש?". אברטון מהללת את דאולופאו

ארסנל הגדילה אתמול (שבת) את הפער בפסגת הליגה האנגלית לשבע נקודות, אחרי שניצחה 0:3 את קארדיף, והמשיכה לצבור ביטחון כשצלחה עוד מבחן. היום יימשך המחזור עם המפגשים המסקרנים בין טוטנהאם למנצ'סטר יונייטד (14:00, ספורט 1), האל סיטי לליברפול (16:05, ספורט 1), צ'לסי לסאות'המפטון (18:10, ספורט 1) ומנצ'סטר יונייטד לסוונסי (18:10, משולב בספורט 1).

הכוכב הגדול של ארסנל הוא ללא ספק ארון ראמזי, שכבש צמד מול קבוצתו לשעבר, אותה עזב ב-2008. בשער הראשון נגח היטב ולא חגג, ואת השער השני הוסיף בזמן הפציעות. אחרי שהעלה את מאזן השערים שלו העונה לשמונה, ארסן ונגר שיבח את חניכו.

ארון ראמזי, ארסנל. GettyImages
מה עוד קשר יכול לבקש? ראמזי/GettyImages

"הוא התפתח והתבגר, לא רק כשחקן, אלא גם כבן אדם. לפני כמה שנים הוא הגיע לכאן בגביע, והתקשה מאוד, ועכשיו הוא הוכיח כמה הוא התבגר.

"אני הייתי קשר, והלוואי והיה לי את מה שיש לו ברגליים. הוא יכול להגן, הוא יכול להתקיף, הוא יכול לכבוש. מה עוד אפשר לבקש משחקן? והוא עוד צעיר, כך שהאיכויות האלה עוד יכולות להשתפר. כשאתה בוחן את ההתפתחות שלו בשנתיים האחרונות, למה שיפסיק עכשיו? אני חושב שיש לו עוד הרבה פוטנציאל, כך שאני צופה לו עתיד גדול".

ראמזי עשה מחווה וולשית לאוהדים המקומיים, ובסיום קיבל תשואות גדולות מכל האצטדיון. "אני מעריך את זה מאוד", אמר ונגר, "הם גאים בו פה מאוד בוויילס". על המצב בטבלה אמר ונגר ש"אחרי ההפסד במשחק הראשון בבית מול אסטון וילה, לא הייתי מאמין שנהיה במצב הזה, אבל עכשיו אני שמח, ואצפה בשאר המשחקים מחר".

יוהאן גופראן שחקן ניוקאסל (מימין) עם יוהאן קבאיי. GettyImages
לוהטים. ניוקאסל/GettyImages

* קבוצה לוהטת נוספת באנגליה היא כמובן ניוקאסל, שגברה 1:2 על ווסט ברומיץ', השלימה ניצחון רביעי רצוף ועלתה למקום החמישי (!). כעת המאמן אלן פארדיו חושב על העונה הבאה, ומפנטז מעלה: "הרגשתי עוד לפני המשחק שהחבר'ה מאוד חזקים ושיש הרגשה טובה, השנה יש לו עומק וחוסן שלא היו לנו לפני שנתיים שסיימנו במקום החמישי".

* ובמקום הרביעי עדיין ניצבת אברטון היציבה, שאתמול הביסה 0:4 את סטוק ושמרה על מאזן נקי מהפסדים בבית ב-2013. מי שזכה למירב המאמות מהמאמן רוברטו מרטינז היה ג'רארד דאולופאו הצעיר, הבחור הצעיר בן ה-19 שמושאל מברצלונה, שכבש שער והיה מעורב בשניים נוספים. "הוא אחד השחקנים הכי כישרוניים בכדורגל הספרדי, יש לו כישרון ייחודי", אומר מרטינז, "אתם יכולים להבין למה עבדנו כל כך קשה בניסיון להביא אותו למועדון".

ג'רארד דאולופאו, אברטון. GettyImages
הילד ענק. דאולופאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully