וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 0:3 בקרדיף, הפער בפסגה: 7 נק'

ראמזי כבש צמד מול קבוצת נעוריו ולא חגג, התותחנים טיילו. 0:4 מרשים לאברטון על סטוק, ניוקאסל כבר במקום החמישי

ארסנל הגדילה הערב (שבת) לפחות זמנית את יתרונה בפסגה לשבע נקודות, בזכות ניצחון חוץ 0:3 בקרדיף, כולל שער של ארון ראמזי מול קבוצת נעוריו. אברטון חגגה גם היא עם 0:4 קל בבית על סטוק סיטי. ניצחונות גם לווסטהאם (0:3 על פולהאם), ניוקאסל (1:2 על ווסט ברומיץ') ונוריץ' (0:1 על קריסטל פאלאס). אסטון וילה וסנדרלנד נפרדו ב-0:0.

שחקן ארסנל ארון ראמזי יחד עם אוליבייה ז'ירו, סנטי קאסורלה. רויטרס
לא חגג מול קבוצת נעוריו. ארון ראמזי מקבל ברכות מהחברים/רויטרס

קרדיף סיטי - ארסנל 3:0

איזה ערב מרגש עבור ארון ראמזי. הקשר הוולשי חזר למקום בו החל את הקריירה והוביל את ארסנל לניצחון מול קבוצת נעוריו. קרדיף סיטי כבר הפתיעה בבית את מנצ'סטר סיטי ולקחה נקודה גם ממנצ'סטר יונייטד, אבל מוליכת הטבלה הייתה מעט גדולה עליה. התותחנים רצו להגדיל זמנית את יתרונם בפסגה לשבע נקודות, וראמזי דאג לצעד הראשון עם נגיחה נפלאה לחיבורים בדקה ה-29, אחרי בישול חמישי העונה של מסוט אוזיל. שער ליגה שביעי לראמזי, שלא חגג מול קבוצתו לשעבר. הוולשי פספס הזדמנות (ראשונה) להשלים צמד, כשהשוער וויצ'ך שצ'סני שמר על שער נקי בפעם ה-51 בקריירה שלו בארסנל. לקראת הסיום סיפק אוזיל בישול נוסף, הפעם למחליף מתיו פלאמיני שהפציץ לרשת את שער הבכורה העונה והראשון בפרמיירליג מאז ינואר 2008. בתוספת הזמן ראמזי בכל זאת השלים צמד, אחרי מסירה של תיאו וולקוט. ניצחון מרשים של ארסנל.

ג'רארד דאולופאו שחקן אברטון כובש מול סטוק סיטי. GettyImages
הספרדי השני הכי צעיר שכובש בפרמיירליג. ג'רארד דאולופאו/GettyImages

אברטון - סטוק סיטי 0:4

שבוע אחרי הדרבי הסוער מול ליברפול, ולקראת שבוע שכולל מפגשים מול מנצ'סטר יונייטד וארסנל, אברטון חזרה בקלילות למסלול הניצחונות אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות. הטופיז קיבלו שער בכורה מג'רארד דאולופאו, המושאל הצעיר מברצלונה, שחתם מבצע קבוצתי נאה בדקה ה-45 והפך לספרדי השני הכי צעיר שמבקיע בליגה האנגלית, בגיל 19 ו-262 ימים (רק ססק פברגאס עשה זאת מוקדם יותר, בגיל 17 ו-113 ימים). המגן הימני שיימוס קולמן הפציץ בשמאל לחיבורים בדקה ה-49, והמגן השמאלי המחליף בריאן אוביידו, שמילא את מקומו של לייטון ביינס הפצוע, חיקה אותו ובעט שטוח לרשת מ-20 מטרים כדי לחגוג שער בכורה משלו בדקה ה-58. רומלו לוקאקו חתם עם השמיני שלו בדקה ה-77.

יוהאן גופראן שחקן ניוקאסל (מימין) עם יוהאן קבאיי. GettyImages
הצרפתים של ניוקאסל לוהטים. יוהאן גופראן חוגג עם יוהאן קבאיי/GettyImages

ניוקאסל - ווסט ברומיץ' 1:2

המגפייז השיגו ניצחון ליגה רביעי ברציפות והתקדמו זמנית למקום החמישי. המושבה הצרפתית של ניוקאסל שוב הייתה חתומה על שלוש הנקודות, כשכעת לקבוצה 19 שערי ליגה, מתוכם 18 שייכים לשחקנים מצרפת (רק פול דאמט הצפון אירי שבר את הסטטיסטיקה). הפעם היו אלה יוהאן גופראן (36) ומוסא סיסוקו (57, בעיטה לחיבורים ושער ליגה ראשון העונה) שעשו את ההבדל, כשכריס ברנט (53) ירה והשווה זמנית עבור ווסט ברומיץ'.

מוחמד דיאמה שחקן ווסטהאם חוגג שער. GettyImages
ווסטהאם ניצחה עוד דרבי לונדוני. מוחמד דיאמה/GettyImages

משחקים נוספים

ווסטהאם - פולהאם 0:3
לווסטהאם: מוחמד דיאמה (47), קרלטון קול (82), ג'ו קול (89)

נוריץ' - קריסטל פאלאס 0:1
לנוריץ': גארי הופר (30)

אסטון וילה - סנדרלנד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully