וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו: "בייל גדול, אבל אין מה להשוות עם כריסטיאנו"

הוולשי חגג "שלושער מושלם" ושיפר את ההישג של מסי ורונאלדו, מגן ריאל הבהיר: "כריסטיאנו מעל כולם". אתלטיקו צמודה לבארסה: "ימים טובים להיות אוהד שלנו"

המירוץ התלת ראשי בצמרת הליגה הספרדית נמשך בכל הכוח ואמש (שבת), הצליחו שתי הנציגות של מדריד לשים מעט לחץ על ברצלונה, שתשחק היום בחוץ מול אתלטיק בילבאו. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 בחוץ את אלצ'ה, ריאל חגגה עם 0:4 ביתי על ויאדוליד.

מצדיק את ההשקעה: שלושער לבייל, 0:4 לריאל

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
היום הגדול שלו. בייל/רויטרס

מי שהוביל את הבלאנקוס לניצחון היה גארת' בייל. בעוד כריסטיאנו רונאלדו פצוע ויושב ביציע, הוולשי להט עם שלושער והפך לבריטי השני אי פעם, אחרי גארי ליניקר, שכובש שלושער בליגה הספרדית.

בייל, כמובן, השלים "שלושער מושלם": שער ברגל ימין, שער ברגל שמאל, ועוד אחד בנגיחה. כעת המאזן שלו על 8 שערים ו-6 בישולים ב-7 משחקים. לא רע. לבייל, אגב, נדרשו 13 משחקים בריאל מדריד עד שהשלים "שלושער מושלם", לרונאלדו זה לקח 62 משחקים. ליאו מסי, יש לציין, לא הצליח לבצע אחד כזה.

מרסלו, המגן השמאלי של הבלאנקוס, התרשם, אבל לא יותר מדי: "אי אפשר להשוות את בייל לכריסטיאנו. גארת' הוא שחקן גדול, אבל כריסטיאנו נמצא מעל כולם". על המשחק אמר הברזילאי: "כל המשחקים קשים, אבל אנחנו משתפרים. בריאל, חוץ מאשר לנצח, צריך לשחק כדורגל טוב".

המאמן קרלו אנצ'לוטי הוסיף: "תקופת ההסתגלות של בייל הסתיימה. יש לו ביטחון, הוא שחקן חשוב והוא היה נהדר. שיחקנו טוב גם בהגנה. אלו רגעים טובים עבורנו, יש לנו אופי בצורת המשחק והמשכיות. כל המשחקים האחרונים היו חיוביים". אנצ'לוטי נשאל האם הוא יראה את המשחק של ברצלונה והשיב: "כן, כי אני אוהב כדורגל. נראה מה יהיה שם. לא צריך לחשוב על בארסה ואתלטיקו, רק על עצמנו".

כאמור, גם באתלטיקו היו מרוצים. הקולצ'ונרוס נהנו משערים של קוקה ודייגו קוסטה והמאמן דייגו סימאונה התפנה לסכם: "אנחנו צריכים לשמור על הקו בו אנו הולכים ולהיות מציאותיים", אמר הארגנטינאי על העובדה שקבוצתו צמודה לבארסה עם 40 נקודות, "אני חושב שאלו רגעים טובים להיות אוהד של אתלטיקו, אבל המציאות שלנו היא רק המשחק הבא, לא יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully