וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:4 לריאל מדריד על ויאדוליד, שלושער לבייל

הוולשי חגג והוסיף בישול לבנזמה, הבלאנקוס נצמדו לברצלונה בפסגה. אתלטיקו מדריד השנייה גברה 0:2 על אלצ'ה

המחזור ה-15 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) עם ניצחונה של אתלטיקו מדריד 0:2 בחוץ על אלצ'ה. בכך השתוותה אתלטיקו בפסגה לברצלונה, שתתארח ביום ראשון אצל אתלטיק בילבאו. סגנית האלופה ריאל מדריד הסתדרה שוב בלי כריסטיאנו רונאלדו והביסה 0:4 את ויאדוליד עם שלושער גדול של גארת' בייל. במשחק נוסף שהסתיים ניצחה סלטה ויגו 1:3 את אלמריה. ריאל סוסיאדד השיגה 1:2 דרמטי במגרשה של אספניול.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
מתחיל לפרוע את השטרות ששולמו עליו. גארת' בייל/רויטרס

ריאל מדריד - ויאדוליד 0:4

כריסטיאנו רונאלדו נותן עונה פשוט מדהימה בריאל מדריד, אבל מסתבר שהבלאנקוס מסתדרים לא רע גם בלעדיו. אחרי שהביסה את גלאטסראיי בצ'מפיונס בלי הפורטוגלי הפצוע, לא התקשתה ריאל גם מול ויאדוליד החלשה והשיגה ניצחון ליגה חמישי רצוף מאז אותו הפסד בקלאסיקו מול ברצלונה. גארת' בייל הלוהט נתן עוד משחק גדול עם שלושער ובישול נהדר לקארים בנזמה. ריאל צימקה את הפער מברצלונה ואתלטיקו המוליכות לשלוש נקודות בעקבות הניצחון הזה, כשלקטלאנים יש משחק להשלים.

מהלך המשחק:

אחרי חמש דקות בלבד ריאל כמעט עלתה ליתרון אחרי שאנחל די מריה השתלט על כדור שהרחיקה לא טוב הגנת ויאדוליד ומטווח של 25 מטרים בעט פצצה מהאוויר למשקוף של דייגו מרטינו.

אחרי לחץ מתמשך של ריאל מדריד, היא הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-33 בזכות שער של הוולשי הלוהט גארת' בייל. אנחל די מריה הרים כדור מצד שמאל, מרטינו שוער ויאדוליד הדף לא טוב ובייל היה שם כדי לנגוח מקרוב לרשת. 0:1 לריאל.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
חודש מוצלח מאוד מבחינתו. קארים בנזמה/AP

שלוש דקות בלבד חלפו וריאל כבשה את השני שלה כשהפעם גארת' בייל היה על תקן המבשל. הוולשי קיבל כדור בצד שמאל והרים כדור מדוד ומדויק להפליא לעבר קארים בנזמה, שמקרוב נגח חזק לרשת. 0:2 קליל לריאל מדריד.

בדקה ה-64 השלים גארת' בייל הלוהט צמד כשכבש את השלישי של ריאל מדריד. מרסלו החל את המהלך מצד שמאל ומסר כדור רוחב למרכז. בלם ויאדוליד הרחיק רע מאוד ישר לעברו של הוולשי שמקרוב בעט בקלות לפינה ולרשת. 0:3 לריאל מדריד.

בדקה ה-90 הגיע הקינוח של גארת' בייל שהשלים שלושער נהדר עם מהלך כמעט זהה לשער הקודם. שוב הוולשי החל את המהלך, מסר כדור שמאלה למרסלו ועשה תנועה למרכז. הברזילאי יישר רוחב לוולשי שמקרוב בעט לרשת, השלים שלושער וקבע - 0:4 גדול וחלק לריאל מדריד.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מול חאבי גרה שחקן ויאדוליד. רויטרס
מישהו עדיין מטיל בו ספק? גארת' בייל מול חאבי גרה/רויטרס

אלצ'ה - אתלטיקו מדריד 2:0

זה לא היה פשוט, אבל הקולצ'ונרוס השיג עוד ניצחון והשתוו לברצלונה עם 40 נקודות בפסגה. דייגו סימאונה החזיר את הכוכבים להרכב, אלא שבמחצית הראשונה אתלטיקו לא נראתה טוב ואלצ'ה כמעט הפתיעה. המארחים המשיכו לשחק טוב בניסיון לשחזר את הניצחון היוקרתי 1:2 על ולנסיה מהמחזור הקודם, אך בדקה ה-64 השיגה אתלטיקו את השער המיוחל. המחליף ראול גרסיה בעט כדור שטוח מרחוק באחת מנגיעותיו הראשונות בכדור, מאנו הררה שמט, דמיאן סוארס התעכב בהרחקה וקוקה עט על המציאה וכבש מקרוב את השני שלו העונה. 10 דקות לאחר מכן עוד מחליף השפיע לחיוב על המשחק. אדריאן הקפיץ לרחבה באחת הנגיעות הראשונות שלו בכדור, ודייגו קוסטה הרשית את ה-15 שלו העונה בליגה.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. AP
שער 15 בליגה. דייגו קוסטה/AP

משחקים נוספים

סלטה ויגו - אלמריה 1:3
לסלטה: פביאן אוריאנה (26), בורחה אוביניה (49), צ'ארלס (59). לאלמריה: סוסו (9)

אספניול - ריאל סוסיאדד 2:1
לאספניול: ג'ון קורדובה (31). לסוסיאדד: אנטואן גריזמן (69), כריסטיאן סטואני (88, עצמי)

אנטואן גריזמן שחקן ריאל סוסיאדד (משמאל) נוגח לרשת של אספניול. GettyImages
ניצחון דרמטי לריאל סוסיאדד. אנטואן גריזמן כובש בנגיחה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully