וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו: "חותם על הפסד אחד בכל 20 משחקים"

אחרי ההפסד לאייאקס, ברצלונה תתארח בבילבאו (א', 22:00, ספורט 5). סקאוט של הקבוצה עקב אחרי שני שחקני טוונטה

חמישה ימים אחרי הפסד הבכורה שלה העונה, תתארח ברצלונה אצל אתלטיק בילבאו למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגה הספרדית (ראשון, 22:00, ספורט 5). האלופה נכנעה לאייאקס 2:1 בליגת האלופות ביום שלישי, אבל בליגה המאזן שלה עומד על 13 ניצחונות ותיקו בודד ב-14 משחקים וההפסד האחרון שלה ליריבה הבאסקית היה במאי 2006.

קרלס פויול הוותיק, שפתח במשחק נגד אייאקס, לא נטל חלק באימון המסכם לקראת המשחק מחר וכנראה לא ישותף. דני אלבס שעדיין סובל מכאבים ברגלו הימנית, נטש את האימון וגם הוא בספק. לשניים הללו אפשר להוסיף כמובן את ליאונל מסי, ויקטור ואלדס וג'ורדי אלבה הפצועים. אדאמה טראורה בן ה-17, ששיחק שמונה דקות בניצחון על גרנאדה בשבוע שעבר, צפוי להיכלל בסגל פעם נוספת ובברצלונה מספרים שהמאמן מרטינו מאוד מרוצה ממנו באימונים.

שחקן ברצלונה, קרלס פויול. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
בספק גדול ליום ראשון. פויול/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

"אנחנו חייבים להגיב להפסד בצורה חיובית. להציג כדורגל יותר טוב, כמו במחצית השנייה באמסטרדם, ולהגיע להרבה יותר הזדמנויות", אמר המאמן טאטה מרטינו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בסן מאמס, "שלושה ימים לפני ההפסד לאייאקס, ניצחנו 0:4 בליגה. אני מוכן לחתום על הפסד אחד בכל 20 משחקים. אסור לנו להתעלם מההפסד באמצע השבוע, אבל גם אסור לשכוח מה עשינו בשלושת החודשים שקדמו לו".

טאטה הוסיף: "אתלטיק היא קבוצה מלאה בשחקנים כשרוניים ודיברנו על זה עם השחקנים. היא תמיד משחקת באותו סגנון התקפי, בעיקר במשחקי הבית. לא דיברתי עם מרסלו ביילסה (שאימן את אתלטיק בשנתיים הקודמות), אבל אני מכיר היטב את היריבה ויודע מאילו שחקנים צריך להיזהר".

מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו. רויטרס
"אסור לנו להתעלם מההפסד באמצע השבוע, אבל גם אסור לשכוח מה עשינו בשלושת החודשים שקדמו לו". מרטינו/רויטרס

בינתיים בברצלונה חושבים גם על העתיד ובוחנים אופציות לחיזוק הקבוצה. אתמול נכח סקאוט של הקבוצה במשחק הליגה ההולנדית בין רודה לטוונטה אנסחדה (1:2 לטוונטה) במטרה לעקוב אחרי שני שחקני האורחת:

דושאן טאדיץ': בן 25, קשר נבחרת סרביה, אחד משחקני ההתקפה הבולטים בליגה ההולנדית בשנים האחרונות. נרכש מכרונינגן תמורת למעלה מ-7 מיליון יורו בקיץ 2012. מאזן העונה בליגה ההולנדית: 6 שערים, 7 בישולים.

לוק קאסטניוס: בן 21, חלוץ הולנדי שמאז גיל 15 נחשב לאחד מהכישורונות הגדולים ביותר של הכדורגל המקומי. נרכש בעבר על ידי אינטר, אבל לא קיבל הזדמנויות ונמכר לטוונטה. מאזן העונה בליגה ההולנדית: 8 שערים, 3 בישולים.

על הכוונת של ברצלונה נמצא שחקן נוסף של טוונטה: רנאטו טאפיה בן ה-18, קשר-בלם פרואני שמשחק בקבוצת המילואים של טוונטה בליגת המשנה בהולנד.

חשוב לציין שלצד הנציג של ברצלונה ישבו במשחק אתמול גם סקאוטים של בורוסיה דורטמונד, אברטון, מונאקו ושאלקה, שעקבו בעצמם אחרי טאדיץ' וקאסטניוס. השניים הללו צפויים להימכר בסכומים גדולים בינואר הקרוב או בקיץ הבא.

לוק קאסטניוס, שחקן טוונטה אנסחדה. GettyImages
צפוי להימכר בינואר או בקיץ, השאלה היא אם ברצלונה תהיה זו שתשים עליו את היד. קאסטניוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully