וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדי: "לא מסכים שמעשית עלינו, בכדורגל דברים מתהפכים"

29.11.2013 / 7:23

שחקן מכבי ת"א מרוצה מהתיקו בניקוסיה ונזהר לקראת בורדו. מיטרוביץ': "לא חוגגים, יצרנו אפשרות לעלות שלב". הצהובים יתאמנו בשישי אחר הצהריים

מכבי תל אביב של השנתיים האחרונות מספקת לאוהדיה רגעים רבים של נחת וגאווה. אחרי אליפות מרגשת בעונה שעברה, מצליחים הצהובים להוסיף העונה בנוסף להצלחה בליגת העל, גם קמפיין אירופאי מוצלח ומכובד. אמש (חמישי) סיימה מכבי בתיקו חוץ מאופס את משחקה נגד אפואל ניקוסיה והיא רחוקה מרחק 90 דקות מלהבטיח רשמית העפלה לשלב הנוקאאוט, אליו יעפילו 32 קבוצות.

מכבי תל אביב, שמרה על המקום השני בבית, עם 8 נקודות, כאשר אפואל מדורגת במקום השלישי, עם חמש נקודות ויחס שערים נחות מהאלופה הישראלית כשנותר עוד מחזור אחד בלבד לסיום שלב הבתים. ההכרעה הסופית תיקבע במחזור הסיום בעוד שבועיים, כאשר הצהובים יארחו בבלומפילד את בורדו הצרפתית, שאיבדה כל סיכוי להעפיל, בעוד אפואל ניקוסיה תתארח אצל איינטרכט פרנקפורט שהבטיחה לעצמה את המקום הראשון. תיקו ביתי נגד הצרפתים יספיק לשחקנים של פאולו סוזה לעלות שלב במחזור הבא, אבל היא תמשיך לנוקאאוט גם אם היא תפסיד ואפואל ניקוסיה לא תנצח את איינטרכט פרנקפורט בחוץ. אם הצהובים יפסידו והקפריסאים ינצחו, מה שיקבע את זהות העולה יהיה הפרש השערים, שם לאלופה הישראלית יש כרגע יתרון של ארבעה שערים.

מכבי ת”א: כל ההסברים לקראת המחזור האחרון

שחקן מכבי תל אביב, עומרי בן הרוש מול שחקני אפואל ניקוסיה, ויניסיוס, מרסלו אוליביירה. AP
רוצים נקודות בפיפ"א והכנסות מהשלב הבא. בן הרוש/AP

בנוסף לצבירת נקודות דירוג יקרות ערך, בדירוג של אופ"א, צפויים ראשי הקבוצה להכניס סכום נכבד של כשני מיליון שקל נוספים ממשחקי הבית בשלב הבא, שיערך בחודש פברואר הקרוב. הסכום המשוער מורכב ממכירת כרטיסים למשחק ביתי נוסף בבלומפילד וכן מתשלומים עבור זכויות שידור ופרסום. עד כה צברה הקבוצה 8 נקודות בשלב הבתים, שמורכבים משני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, והבטיחו למועדון מענק כספי של 600 אלף יורו (200 אלף לניצחון, 100 אלף לתיקו, ר"ב). אופ"א תעניק לקבוצה בונוס מיוחד של 200 אלף יורו נוספים לאחר שתובטח ההעפלה לשלב הבא.

הצהובים נחתו לפנות בוקר בישראל, והשחקנים יגיעו אחר הצהריים לאימון בקריית שלום, כחלק מההכנות למשחק הליגה הקרוב, נגד הפועל רעננה, שיערך ביום שני הקרוב בבלומפילד. מהמשחק יעדר הקפטן המורחק שרן ייני, כאשר עדיין לא ברור אם ערן זהבי, שלא שותף אמש נגד ניקוסיה, יחלים לחלוטין ויהיה כשיר למשחק הליגה. מי שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים, נגד הפועל חיפה ואפואל ניקוסיה, הוא המגן הספרדי מאנה, שלא מצליח להשתלב בקבוצה ועשוי להיחתך בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר.

שחקן מכבי תל אביב מהראן ראדי מול שחקן אפואל ניקוסיה קונסטנטינוס חרלמבידיס. AP
"זה לא טניס שמסתכלים רק עליך, אני שחקן קישור שצריך לעבוד גם בשביל החברים". ראדי/AP

"זה היה משחק מאוד קשה אבל ברוב המשחק היינו טובים יותר ויצרנו מצבים לכיבוש שערים", אמר ניקולה מיטרוביץ'. "יצרנו לנו אפשרות להעפיל לשלב הבא אבל אין מקום לחגיגות כיוון שכלום עוד לא גמור ויש לנו משחק נוסף נגד בורדו".

מיטרוביץ' ביקש להודות ליותר מאלף האוהדים הצהובים שתמכו בקבוצה מהיציעים והוסיף: "לאוהדים שהגיעו לכאן ועודדו בקול למרות הקור מגיע קרדיט על העזרה שנתנו לנו כאן. התמיכה שלהם מחממת את הלב והעובדה שבבלומפילד הם יהוו את הרוב נותנת לנו דחיפה נוספת. על מנת להשלים את שלב הבתים בצורה חיובית עלינו לנצח ויחד עם הקהל שלנו הכול אפשרי".

הקשר, מהראן ראדי, שפתח בהרכב, התייחס גם הוא למשחק ואמר: "כל הקבוצה עבדה, מהשוער ועד החלוץ ואני חושב שהיינו יחידה מגובשת, הגענו למצבים אבל לא לשכוח שאנחנו בניקוסיה והיה משחק קשה מול קבוצה מאוד ביתית ואני חושב שעשינו נקודה חשובה".

"אני לא מסכים שמעשית עלינו", המשיך ראדי. "יש לנו עוד משחק חשוב מאוד שנבוא מרוכזים כי בכדורגל קורים הרבה דברים ואתה רואה איך משחקים מתהפכים בדקות האחרונות אז מי אנחנו שנגיד שעלינו מעשית כשיש לנו משחק קשה נגד בורדו. צריך לבוא בשיא הריכוז וצריך לעבוד קשה בשביל לעבור את המשחק הזה".

הקשר התייחס גם ליכולתו האישית לאחר שנשאל על הביקורות שהוא סופג מתחילת העונה והוסיף: "מי שכותב ומי שמפרשן זאת העבודה שלו, אז הם יעשו את שלהם ואני את שלי. יש לי תפקיד מסוים השנה, אחר מהשנה שעברה אבל אני לא אמור לפרט על זה. מה שהצוות המקצועי והמאמן רוצים אני אעשה. תמיד הייתי קבוצתי וכזה שעובד עבור אחרים וזה שמתעסקים בסטטיסטיקה זה הדבר האחרון שמעניין אותי. מעניינת אותי ההצלחה של מכבי. זה לא טניס שמסתכלים רק עליך, אני שחקן קישור שצריך לעבוד גם בשביל החברים בהתקפה. אז זה מה שיש לי להגיד, מי שאומר וכותב זאת העבודה שלו, אני לא צריך להתעסק בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully