וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקמאר-מכבי חיפה: שידור פתוח וחינם בספורט1

אחרי שצ'רלטון ספגה ביקורת ברשתות החברתיות, הוחלט כי המשחק הערב (20:00) ישודר ללא עלות לצופי הוט ויס

הלחץ עזר ומשחקה של מכבי חיפה נגד אלקמאר ההולנדית הערב (חמישי, 20:00) ישודר בערוץ ספורט1 שיהיה פתוח לצפייה לכל צופי יס והוט. הדברים הללו מגיעים אחרי יום ארוך במסגרתו צ'רלטון שמפעילה את ערוצי ספורט1 וספורט2 ספגה התקפות קשות ברשתות החברתיות בגלל הכוונה לשדר את המשחק בתשלום באתר האינטרנט.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. ברני ארדוב
רואים אותם בחינם. מכבי חיפה/ברני ארדוב

המחיר הראשוני אותו דרשה צ'רלטון עבור השידור באתר היה 19.90 שקל. בהודעה רשמית של החברה הבוקר נמסר ש"בעקבות האיסור של המועצה לכבלים ולווין לשדר את המשחק בערוץ בתשלום של צ'רלטון, ולאחר ששום גורם לא היה מוכן לרכוש את המשחק ולשדר אותו בערוץ פתוח, הוחלט לשדר את המשחק באתר. כמו כן, תהיינה פריצות במהלך שידור החגיגה האירופית בספורט2".

בעקבות הלחץ הגדול, החליטו אנשי צ'רלטון להוריד את המחיר הראשוני שהם דרשו ולהציב אותו על 3.90 שקלים ("לבקשת חובבי הספורט, צ'רלטון החליטה להוזיל את מחיר הצפייה במשחק באינטרנט ל- 3.9 שקלים בלבד. צפייה מהנה"). יחד עם זאת, המחאות ברשתות החברתיות ובטוקבקים לידיעות לא פסקה וסמוך לשעה 18:00 הערב, כשעתיים לפני שריקת הפתיחה למשחק, הודיעה הנהלת צ'רלטון שהמשחק ישודר בחינם לצופי יס והוט.

שחקן מכבי חיפה, רן אבוקרט. טל לוי
מקבל את ההזדמנות. רן אבוקרט/טל לוי

באתר הרשמי של הירוקים פורסם ההרכב למשחק. בנאדו יבצע שלושה שינויים כאשר רן אבוקרט, עידן ורד ודקל קינן יחליפו את יניב קטן, דינו אנדלובו וסארי פלאח. אנדריי פיליאבסקי לא יהיה בסגל וגם אייל משומר שכבר התאושש מפציעה לא יתלבש. גוסטבו בוקולי חוזר לסגל אחרי פציעה ויושב על הספסל. קטן לא יתלבש ויקבל מנוחה. בחיפה אמרו אמש: "יש ציפית גבוהות מאוד מהמחליפים מחר. כל שחקן יצטרך לקחת את ההזדמנות הזאת בשתי ידיים", כשהכוונה כמובן היא גם לעידן ורד ואלעד גבאי.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אלעד גבאי, אדין צוצאליץ', דקל קינן, טאלב טואטחה, אביחי ידין, רובן ראיוס, רן אבוקרט, עידן ורד, אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירא.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully