וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ורד ואבוקרט יעלו בהרכב

28.11.2013 / 8:19

בנאדו החליט על שלושה שינויים לקראת אלקמאר (20:00, שידור פתוח בספ' 1). יניב קטן יקבל מנוחה ולא יתלבש למשחק

מכבי חיפה מתכוננת למפגש שלה הערב (20:00, שידור ישיר ופתוח בספורט 1) מול אלקמאר. אריק בנאדו ערך שיחה עם שחקניו כהכנה לקראת המשחק מול ההולנדים, ואמר לשחקנים: "אלקמאר קבוצה טובה וטכנית, אבל יש להם בעיה בהגנה. אנחנו מכבי חיפה, ומכבי חיפה באה לנצח בכל מגרש ולשחק כדורגל יפה. גם אם זה יהיה בקולומביה". בחיפה יודעים שהקבוצה לא תעפיל לשלב הבא אם לא תנצח. בנאדו החליט לעבות את מרכז השדה שלו.

סיור באלקמאר 27.11.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
יקבל מנוחה. קטן/מכבי חיפה

באתר הרשמי של הירוקים פורסם ההרכב למשחק. בנאדו יבצע שלושה שינויים כאשר רן אבוקרט, עידן ורד ודקל קינן יחליפו את יניב קטן, דינו אנדלובו וסארי פלאח. אנדריי פיליאבסקי לא יהיה בסגל וגם אייל משומר שכבר התאושש מפציעה לא יתלבש. גוסטבו בוקולי חוזר לסגל אחרי פציעה ויושב על הספסל. קטן לא יתלבש ויקבל מנוחה. בחיפה אמרו אמש: "יש ציפית גבוהות מאוד מהמחליפים למשחק. כל שחקן יצטרך לקחת את ההזדמנות הזאת בשתי ידיים", כשהכוונה כמובן היא גם לעידן ורד ואלעד גבאי.

עבור אבוקרט זאת תהיה הזדמנות לפתוח לאחר תקופה בה התנדנד בין היציע לספסל. דווקא בפעם היחידה שבה הקשר פתח בהרכב בליגה, חיפה ניצחה 1:3 את עירוני קרית שמונה, במחזור הפתיחה. בפעם היחידה שבה הוא פתח בהרכב באירופה (משחק בית מול פאוק סלוניקי), אגב, המשחק הסתיים ללא הכרעה (0:0). "אבוקרט הגיע העונה לקבוצה שבה יש הרבה עומס על העמדה שלו. הוא נמצא בשלב כזה בקריירה שבו הוא צריך להתפתח דרך ההזדמנויות האלה", אמר אחד השחקנים בקבוצה שתעלה למשחק עם סרטים שחורים.

שחקן מכבי חיפה, רן אבוקרט. טל לוי
"חייב להתפתח". רן אבוקרט/טל לוי

כזכור, בנאדו הבהיר עוד אתמול במהלך מסיבת העיתונאים כי יערוך מספר שינויים בהתאם למערך שמתאים למשחקי חוץ מול קבוצות בכירות יחסית. 2,500 אוהדים ילוו את הקבוצה הערב למשחק. חלקם צפה שלשום במשחק בין אייאקס לברצלונה (1:2 להולנדים). אלקמאר ממוקמת רביעית בליגה ההולנדית, מרחק שלוש נקודות בלבד מהמוליכה ויטסה ארנהיים ונקודה אחת מסגניתה, אייאקס. בדומה לירוקים, ההולנדים מגיעים אחרי 2:2 ביתי עם רודה ובמצב טוב מאוד בליגה האירופית עם שמונה נקודות - שש יותר מחיפה וקרגאנדי - כמו מוליכת הבית פאוק סלוניקי. אלקמאר לא הפסידה בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ולמעשה אין לה הפסד מאז החליף המאמן דיק אדבוקאט את חרטיאן ורביק.

ההרכב הרשמי

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אלעד גבאי, אדין צוצאליץ', דקל קינן, טאלב טואטחה, אביחי ידין, רובן ראיוס, רן אבוקרט, עידן ורד, אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירא.

עדכון ראשון: 14:11

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully