וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אבוקרט, גבאי ועידן ורד תורגלו בהרכב

27.11.2013 / 21:42

בנאדו במסע"ת לקראת אלקמאר (ה', 20:00, אתר ספורט2): "למשחקי חוץ יש דינמיקה שונה". אופ"א אישרה לעלות עם סרטים שחורים לזכר אריק איינשטיין

מכבי חיפה תפגוש מחר (חמישי, 20:00, אתר ספורט2) את אלקמאר ההולנדית בידיעה שכל תוצאה אחרת מלבד ניצחון תסיים באופן סופי את דרכה של הקבוצה בליגה האירופית. אם תצלח את משחק החוץ הקשה בהולנד, תשמור הקבוצה של אריק בנאדו על סיכוי להעפיל לשלב הבא, כשבמשחק האחרון של שלב הבתים היא תארח בעוד שבועיים את שחטאר קרגאנדי.

הירוקים פנו היום לאופ"א בבקשה לעלות למשחק מחר עם סרטים שחורים לזכרו של אריק איינשטיין. אופ"א אישרה את הבקשה.

בזמן שהחיפאים בהולנד, בית הדין של ההתאחדות קנס את המועדון ב-10,000 שקלים בעקבות התפרעות אוהדים, לאחר שיגור זיקוק במשחק מול הפועל תל אביב.

אריק בנאדו: "בקריית אליעזר היינו עדיפים. ננסה לנצח"

צפו במסיבת העיתונאים של אריק בנאדו, באדיבות מכבי חיפה TV

אריק בנאדו פתח את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק בהספד לאריק איינשטיין: "זהו יום עצוב מאוד עבורי, עבור מדינת ישראל. איבדנו גיבור תרבות לאומי שמסמל את הטוב שבבני אדם. אני משתתף בצער משפחת איינשטיין, בשמי ובשם המועדון אנו מחבקים אותם. יהי זכרו ברוך".

באשר למשחק, אמר מאמן מכבי חיפה: "היינו במומנטום לא טוב, אבל אחרי שני ניצחונות אנחנו בתקופה טובה יותר. אנחנו באים כדי להציג יכולת טובה ולהמשיך במומנטום. אלקמאר בכושר טוב מאוד ואני מצפה למשחק טוב של שתי הקבוצות. בארץ אמנם היינו עדיפים עליהם, אך כעת מדובר במשחק חוץ והדינמיקה במשחקי חוץ שונה, מה גם שאלקמאר החליפה מאמן ונמצאת בצמרת הליגה ההולנדית תוך הצגת יכולת טובה". לגבי ההרכב, אמר בנאדו: "אבצע מספר לא גדול של שינויים. נעלה עם הרכב חזק, אך שונה במעט מהמשחק האחרון, מאחר שיש לנו שלושה משחקים בשבוע. יש לנו סגל גדול וטוב".

בויאן שראנוב התייחס לסיכויים של מכבי חיפה והבהיר: "עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. אנחנו חייבים לנצח כדי לשמור על הסיכויים. זה יהיה קשה, אבל נעשה הכול על מנת לנצח".

במהלך האימון תרגל בנאדו את אלעד גבאי וטאלב טואטחה כמגנים בעוד שאדין צוצאליץ' המשיך לתפקד לצד דקל קינן. רן אבוקרט, אביחי ידין ורובן ראיוס תורגלו במרכז הקישור כשאלון תורג'מן ועידן ורד באגפים, מאחורי שמעון אבוחצירא. אייל משומר ויניב קטן יהיו על הספסל.

הרכב משוער: בויאן שראנוב, אלעד גבאי, אדין צוצאליץ', דקל קינן, טאלב טואטחה, אביחי ידין, רובן ראיוס, רן אבוקרט, עידן ורד, אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירא.

מסיבת עיותנאים באלקמאר 27.11.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
עדיין מאמין בסיכוי הקל. בויאן שראנוב לצד אריק בנאדו במסיבת העיתונאים/מכבי חיפה

אלקמאר ממוקמת רביעית בליגה ההולנדית, מרחק שלוש נקודות בלבד מהמוליכה ויטסה ארנהיים ונקודה אחת מסגניתה, אייאקס. בדומה לירוקים, ההולנדים מגיעים אחרי 2:2 בבית נגד רודה ובמצב טוב מאוד בליגה האירופית עם שמונה נקודות - שש יותר מחיפה וקרגאנדי - כמו מוליכת הבית פאוק סלוניקי. אלקמאר לא הפסידה בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ולמעשה אין לה הפסד מאז החליף המאמן דיק אדבוקאט את חרטיאן ורביק.

"זה ממש לא הולך להיות משחק קל", הבהיר מאמן אלקמאר דיק אדבוקאט במסיבת העיתונאים. "מכבי חיפה היא קבוצה שמשחקת כדורגל, ואני מצפה למשחק אטרקטיבי. נקווה לנצח, למרות שגם נקודה תספיק לנו כדי להבטיח את העליה". יאן ואוטנס הוסיף: "נצטרך לעבוד קשה כדי לעלות. משחק החוץ נגד חיפה היה לא פשוט, הרבה בגלל החום, והם לחצו עלינו. הם שיחקו כדורגל מצוין והרשימו. לקחנו שלוש נקודות, אבל לא הגיע לנו. מוזר לי שלחיפה יש רק שתי נקודות".

מכבי חיפה שיחקה בהיסטוריה שלה פעם אחת מול קבוצה הולנדית - במוקדמות גביע אופ"א בעונת 2000/1 - אז הובסו הירוקים 3:0 על ידי ויטסה לפני שניצחו 1:2 בגומלין. אגב, בתשעה משחקים בין קבוצות ישראליות והולנדיות בהולנד המאזן הוא ניצחון אחד (הפועל חיפה על אייאקס 0:1), תיקו ושבעה הפסדים.

הרכב משוער: אסטבן, יאן ואוטנס, מתיאס יוהאנסון, ניק ורחבר, ג'פרי חוולו, מרטן מרטנס, סלסו אורטיס, נמניה גודלי, רוי בירנס, יוהאן ברג גודמונסון, ארון יוהאנסון.

מאמן אלקמאר דיק אדבוקאט. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
"ממש לא הולך להיות קל". דיק אדבוקאט/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully