וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוס: "פניני נתן דוגמה מצוינת לשחקן שהיה מוכן"

28.11.2013 / 11:44

המתאזרח של מכבי תל אביב לא מתייאש מספסולו המתמשך: "לא יודע אם בונים עליי, חושב רק איך להשתפר"

לאחר שהשיגה ניצחון דחוק מול הפועל אילת ביום שני, מכבי תל אביב תתמודד הערב (20:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) במשחק חוץ מול הכוכב האדום בלגרד. הסרבים מגיעים למשחק עם מאזן של שני ניצחונות וארבעה הפסדים ביורוליג, לעומת מכבי תל אביב שניצחה ארבעה משחקים והפסידה פעמיים לקוצ'ה לבוראל. המאמן דיוויד בלאט הדגיש באימונם האחרונים את עניין הריבאונד, אחת מהבעיות המרכזיות של קבוצתו העונה.

אלכס טיוס התייחס למשחק ואמר לוואלה! ספורט: "מצפה לנו משחק באולם ביתי מאוד וכולם דרוכים ומרוכזים בכל משחק. אני לא חושב שהשחקנים מרגישים שיש לחץ, זה כדורסל וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לבוא ולהוכיח את עצמו בכל משחק, אם זה ביורוליג או בליגה הישראלית".

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב מול עמית ביר כץ שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
"הבחורים מנסים הכי טוב על המגרש". אלכס טיוס/ברני ארדוב

על השמועות על כך שהוא אחד המועמדים לעזוב אמר טיוס: "לא שמעתי על זה. נראה מה יקרה. דעתי על זה? אני אמשיך לעבוד קשה וברגע כשאעלה למגרש לשחק אנסה לעשות את הכי טוב. מי שיעלה על המגרש צריך לעשות הכי טוב עבור הקבוצה. האם מכבי חושבת עליי לטווח ארוך? אין לי מושג, אני חושב רק על איך להשתפר. אני אראה מה קורה ומה יקרה".

לשאלה כיצד הוא מרגיש עם העובדה שאינו משחק, השיב טיוס: "גיא פניני הוא דוגמה מצוינת לשחקן שלא שיחק תקופה מסוימת, עלה על המגרש והציג משחק מצוין. כך גם הבחורים לא משחקים הרבה להיות מוכנים". השחקן התייחס ליכולת החלשה שמכבי מציגה על הפרקט: "הבחורים מנסים הכי טוב על המגרש, כולם מנסים לשחק הכי במוטיבציה גבוהה שהם משחקים מולנו צריכים להיות מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully