וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "כבר שיחקתי מול מכבי, בשביל ליאור זה שונה"

28.11.2013 / 9:35

גארד ירושלים מתכונן למפגש הפיקנטי: "בסופו של דבר זה עוד משחק ליגה". על כדיר הוסיף: "בטוח שיש לו מה לתרום לקבוצה"

שביעות רצון נרשמה בקרב אנשי הפועל ירושלים לאחר הניצחון אמש (רביעי) מול איגוקאה הבוסנית 71:85, שקטע רצף של שני הפסדים ביורוקאפ. ליאור אליהו הציג יכולת מצוינת במחצית הראשונה, וגורם בקבוצה אמר: "נראה שמשהו עובד טוב יותר במשחק שלנו מאז שליאור הצטרף". בתוך כך, בקבוצה ממשיכים לנסות לאתר גארד לחיזוק.

יותם הלפרין, שסיים עם 14 נקודות, סיכם את המשחק אמש: "האווירה היתה מדהימה, זה דוחף אותנו קדימה. רואים שכשהקהל שמעודד מהדקה הראשונה דברים עובדים. אם אנחנו עושים את הדברים שאנחנו צריכים, דברים טובים קורים". על המפגש הפיקנטי מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, אמר הלפרין: "המשחק מול מכבי הוא תמיד מיוחד, כל האווירה, התקשורת והקהל. אבל בסופו של יום זה עוד משחק ליגה שלנו פה בבית. באופן אישי, כבר שיחקתי מול מכבי בעבר כשהייתי בקבוצה אחרת".

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
"המשחק מול מכבי הוא תמיד מיוחד". יותם הלפרין/מגד גוזני

על המפגש של ליאור אליהו מול האקסית אמר הלפרין: "אני בטוח שבשביל ליאור זה יהיה שונה כי זה גם די טרי, אבל אחרי דקה שתיים של התרגשות חוזרים להרגשה של משחק. אני חושב שליאור שמח להיות כאן, שהוא חשב על הבחירה להגיע לירושלים המון זמן".

על הסיטואציה אליה נקלע אלישי כדיר, אשר הבהיר לראשי הפועל כי ברצונו להישאר בירושלים, הוסיף הלפרין: "אלישי היה מצוין במשחק, מדברים יותר מדי על הסיטואציה איתו. אלישי הוא גבר שבגברים, ואני לא יודע מאיפה מביאים את כל מה ששומעים עליו. גם אחרי שהוא לא שיחק במשחק הקודם, הוא קם ועולה כמו קפטן אמיתי. אכפת לו מהפועל ירושלים והוא הראה את זה גם במשחק הזה וגם בלפני האחרון. אני בטוח שיש לו מה לתרום לקבוצה".

בתוך כך, די.ג'יי סטרוברי , ששיחק בהפועל ירושלים לפני שנתיים , הוצע לקבוצה בעקבות הקשיים הכלכליים של קבוצתו ציבונה זאגרב.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully